وریا غفوری

دفاع راست ملی پوش استقلال گفت: شرایط استقلال خجالت‌آور است با شرایط فعلی و طولانی شدن مذاکرات بعید می دانم استراماچونی به تهران بازگردد.

        

 به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال که در تمرین تیم امید حضور پیدا کرده بود در مورد آخرین شرایط تیم استقلال صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

  * به نتایج تیم امید خوش بین هستم

استیلی زحمت کشید و ما را برای آخرین تمرین تیم امید دعوت کرد تا در کنار بچه‌ها باشیم. ما در جریان تمریناتشان نبودیم اما خوش‌بین هستیم و امیدواریم نتیجه خوبی بگیرند.

* با استراماچونی هیچ ارتباطی ندارم

از بعد از شروطی که آقای استراماچونی گذاشت با وی ارتباطی نداشته‌ام.

* بحث آنفالو کردن آقای استراماچونی هم شایعه بود

بحث آنفالو کردن آقای استراماچونی هم شایعه بود و نمی‌دانم چه کسی شیطنت کرد. بازیکنانی که می‌گویید یکی خود من که اصلا فالو نکرده بودم که آنفالو کنم. اینکه می‌آید یا نه نمی‌دانم اما شخصا امیدوار نیستم.

* بازگشت استراماچونی به نفع تیم ماست

در جریان دقیق مذاکرات نیستم و من هم اخبار ضد و نقیض را شنیده‌ام. اینکه گفته می شود بازیکنان دل خوشی از بازگشت استراماچونی ندارند هم باید بگویم که این طور نیست. او برگردد به نفع تیم ماست، چون خودش تیم را ساخته است.

* شرایط استقلال خجالت‌آور است

متاسفانه 23، 24 روز است که استقلال سردرگم است و سرمربی ندارد. خیلی وضعیت بدی است. 16 روز دیگر هم بازی داریم و نمی‌دانم چه بگویم. واقعا شرایط خجالت‌آوری است.

* من هیچ وقت سرمربی نبوده‌ام

من هیچ وقت سرمربی نبوده‌ام و بازیکن هستم. حالا با توجه به شرایط وظیفه‌ام سنگین‌تر شده است.

* استقلال و هوادارانش بازی داده می‌شوند

استقلال آنقدر خوار و کوچک شده که نمی‌دانیم یک مربی می‌آید یا نه. اگر می‌آید که سریع‌تر مشخص کنند. استقلال و هوادارانش بازی داده می‌شوند و به شأن استقلال لطمه بزرگی زده شد. اگر باشگاه تکلیف سرمربی را مشخص کند که می‌آید یا نه، بعد از آن می‌توان تصمیم دوم را گرفت. اگر سرمربی برنگردد، هواداران می‌دانند که بعد از آن می‌آید و تکلیف مشخص می‌شود.

* فتح الله زاده را نمی شناسم

فتح‌الله‌زاده را نمی‌شناسم و کارکرد او را نمی‌دانم. صحبت‌های ضد و نقیض در مورد او زیاد شنیده‌ام اما حداقل خلیل‌زاده پالس‌های مثبتی را به بازیکنان داده و رضایت کوچکی از او داریم. خلیل‌زاده در بدترین شرایط آمد و سرپرست استقلال شده است. غفوری در مورد اینکه استراماچونی گفته است یکی از شرایط بازگشتش نبود فتح‌الله‌زاده است، اضافه کرد: من در جریان نیستم.

* امیدوارم دخالت خطیر همانند قضیه سوپرجام نشود

به نظر من هر فردی که می‌آید عملکردش را به یادگار می‌گذارد. اگر رضایتی از او هست مشخص است و اگر هم نباشد باز هم مشخص است. خطیر سمتی ندارد و او چند روز قبل گفته بود می‌تواند استراماچونی را برگرداند اما خبری از او نیست. امیدواریم این اتفاق مانند قضیه سوپرجام نشود.

* التماس ما برای استراماچونی مهم نبود

به استراماچونی التماس و خواهش هم کردیم و همه جوره گفتیم که بازگرد، اما برایش مهم نبوده است. حق هم داشته و به صورت قانونی قراردادش را فسخ کرده است، اما در این فسخ قرارداد خیلی چیزها دیده نشد.

* بحث مطالبات بازیکنان لوث شده است 

مطالبات بازیکنان که خیلی لوث شده است. بازیکن باید اول فصل 30 درصد قرارداد را بگیرد اما تا نیم فصل چیزی نگرفته است. شرایط طوری شده که اگر بدهند، انگار شاهکار کرده‌اند. مسئولان باشگاه باید به فکر باشند.باید مطالبات پرداخت شود و شرایط بازیکنان بهتر شود. اگر اسم کسی بزرگ شده، این بازیکنان هم تلاش کرده‌اند. در مجموع همه نگران بوده و سردرگم هستیم.

اخبار استقلال

   

 


 مطالب مرتبط:

پیروز قربانی: شخصیت استقلال را برای یک مربی پایین آوردند؛ مجیدی باهوش و منطقی عمل کرد و انصراف داد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار