حسین فرزامی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با وجود وزارت ورزش و شخص سلطانی فر برای پرسپولیس مشکل مالی معنی ندارد! و هر پولی در وزارت باشد اول به این تیم تعلق می گیرد و اگر تهش چیزی ماند به استقلال تزریق می شود! 

 

به گزارش استقلال نیوز، حسین فرزامی پیشکسوت تاج و باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرآنلاین، درباره وضعیت مدیریت باشگاه استقلال، نحوه کنار رفتن استراماچونی و انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید؛ صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* وزیر مقصر شرایط امروز استقلال است

وزیر ورزش مقصر شرایط امروز باشگاه استقلال است زیرا وزیر کسانی را رأس کار گذاشته که یا توانایی کافی ندارند یا اصراری هست که باشند. چون اگر اتفاق مهمی در جهت خواست هواداران رخ می‌داد دلیلی برای ماندن فتحی در استقلال وجود داشت ولی وقتی همه چیز از بین رفته و بازیکن می‌گوید «مدیران باشگاه تعطیلند» دیگر حرفی برای تأیید مدیریت باقی نمی‌ماند ولی می‌بینیم فتحی هنوز هست.

* فتح الله زاده با شرط و شروط به هیات مدیره آورده شد

فتح‌الله زاده را به شرطی بردند داخل هیئت‌مدیره که صدایش درنیاید!

* وزیر با فتحی رفاقت جی جی باجی دارد!

علی‌جان (جباری) دقیقاً درست گفته است. وزیر و فتحی با هم «جی‌جی باجی» هستند و رفاقت‌شان فراتر از کارهای مربوط به باشگاه است. وزیر با فتحی رفاقت دارد و دلش نمی‌آید او در باشگاهی نباشد که خودش رئیس مجمعش است و این همه بلا سرش آمده است. او می‌خواهد یک نفر باشد که همه کارها را برایش انجام دهد.

* برای پرسپولیس مشکل مالی معنی ندارد!

هر پولی به وزارت ورزش می‌رسد ابتدا به پرسپولیس می‌دهند و بعد اگر چیزی تهش ماند آن را به استقلال می‌دهند. البته صبر می‌کنند وقتی بند قراردادها از بی‌پولی فعال شد آن وقت می‌دهند در واقع برای پرسپولیس با وجود وزارت ورزش مشکل مالی معنی ندارد.

* به وزیر ورزش گفتم که مانع پیشرفت استقلال می شود

اتفاقاً من و فتح‌الله‌زاده به دیدار وزیر رفتیم. هاشمی‌طبا هم در جلسه بود. فتح‌الله‌زاده پیشنهاد داد اگر مدیرعامل شود من را معاون مالی باشگاه می‌کند و همان‌جا گفتیم دو اسپانسر گردن‌کلفت هم با خودمان برای باشگاه می‌آوریم که تا چند سال مسائل مالی را ساپورت کنند ولی وزیر مخالفت کرد. من در همان جلسه هم رودررو به وزیر گفتم که با سیاست‌های غلطش مانع پیشرفت استقلال می‌شود که بیرون جلسه هاشمی‌طبا به من گفت نباید آن حرف را می‌زدم.

* باید تا پایان این دولت شرایط را تحمل کرد!

باید فتحی برود. مادامی که این شخص در کادر مدیریتی استقلال است این تیم نمی‌تواند بالا بیاید و جان بگیرد. او هم مادامی که وزیر هست می‌ماند. این وضعیت تا روز استعفای وزیر ادامه دارد، یا حداکثر تا پایان دولت فعلی. باید تا آن زمان این وضعیت را تحمل کنیم.

* مجیدی کار سختی در پیش دارد

فرهاد هم یک مربی جوان است که باید کمکش کنیم. او با هزاران امید و انرژی بالا آمده و قطعاً می‌خواهد کمک کند. مجیدی کار سختی در پیش دارد.

 

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

حسین فرزامی: مدیران استقلال زیر مجموعه پرسپولیس اند!؛ منشا را آوردند که تیم محبوبشان جریمه نشود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار