حسین فرزامی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت:  برانکو منشا را نخواست، به استقلال آوردنش که تیم محبوبشان جریمه نشود.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسین فرزامی پیشکسوت تاج و باشگاه استقلال در گفتوگو با مشرق، درباره وضعیت مدیریت باشگاه استقلال، نحوه کنار گذاشته شدن شفر و انتخاب سرمربی جدید حرف زد و از دارایی‌های باشگاه استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* مدیران استقلال زیر مجموعه پرسپولیس اند!

مدیران استقلال زیرمجموعه پرسپولیسند! با این هیأت مدیره‌ای که آقای وزیر چیدمان کرده است از این بیشتر نمی‌توان توقع داشت. این هیأت مدیره معمولاً زیر مجموعه پرسپولیس است. ببینید که به چه دلیل بازیکنی مانند منشأ که در پرسپولیس بازی کرده است برای اینکه با آن تیم قرارداد داشت آوردند استقلال تا بقیه پولش را هم در دیگر تیم‌های دولتی بپردازند. چه کسی گفت منشأ را به استقلال بیاورند؟ پولی بود که از وزارتخانه به او می‌دادند و در آن مقطع چون برانکو او را نخواست گفتند برو استقلال.

* منشا را به استقلال آوردند که پرسپولیس جریمه نشود!

پول داشتید به تیام می‌دادید!منشأ که فوتبالیست نبود. فوتبالیست همان تیام بود که دوتا دوتا برای استقلال گل می‌زد. بازیکنی که اگر وزارت ورزش پولش را به موقع به استقلال می‌رساند تیم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا بالا می‌رفت و به هم نمی‌ریخت.

* استقلال تیم مردم است نه دولت

استقلال را به پیشکسوتان و مردم بدهید! این تیم برای مردم است نه دولت. باید باشگاه را به مردم واگذار کنند. به پیشکسوتان. طرح دادیم که ۵۱ درصد پول را ما می‌دهیم. منتهی پول را از نظر اقتصادی ارزشیابی کنید. ۴۹ درصدش را هم به مردم بدهید. به هر یک نفر هم یک سهم بیشتر ندهید. سهم را طوری بچینید که ۵۱ درصد برای پیشکسوتان باشد. پول را از ما به صورت قسطی بگیرند یا نوبتی، از مردم نقد بگیرند.

حسین فرزامی

* مدیرعامل دست نشانده باید حرف گوش کن باشد!

مدیر دست‌نشانده باید حرف گوش کن باشد! هیأت مدیره را هم خود مجمع انتخاب کند نه اینکه وزیر! وزیر می‌گوید آقای X برو آنجا آقای Y برو آنجا. مدیرِ دست نشانده هم مجبور است حرفهای وزیر را گوش کند.

* چرا دولت املاک استقلال را پس نمی دهد؟

املاک استقلال را به خودش برگردانید تا بی نیاز شود! این باشگاه ملک، محل و جایگاه دارد. باشگاه استقلال ۲۳ زمین و سالن داشته که برای باشگاه استقلال یا تاج سابق بوده است. چرا این مجموعه‌ها را به استقلال نمی‌دهید؟ ۳ تا از این مجموعه‌ها را به باشگاه برگردانید تا هیأت مدیره آنها را زیر نظر گرفته با نظارت برآنها برای خودش درآمدزایی کند و پول خودش را دربیاورد. الان فقط یک تیم داریم، اینکه باشگاه نیست. از نظر اصولی باید در ۵ رشته فعالیت داشته باشید تا به شما بگویند باشگاه.

* چشم مدیرعامل به دهان وزیر است

چشم مدیرعامل به دهان وزیر است! چرا هیأت مدیره نقش پررنگی در انتخاب مربی و بازیکن ندارد، چون وزیر به فتحی می‌گوید و فتحی هم حرف گوش کن وزارت ورزش است نه ماجدی ها و منزوی‌ها. وزارت خانه دستور می‌دهد بروید فلان کس را بیاورید تا ما پولش را بدهیم، مدیرعامل هم چشمش به دهان کسی است که خودش را در رأس باشگاه نشانده است.

* از سرخابی ها برای مقاصد سیاسی و انتخابات استفاده می کنند

سرخابی‌ها بازیچه سیاست شده‌اند!وزارتخانه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را وسیله‌ای برای اهداف سیاسی خودش در نظر گرفته تا برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری از این دو پایگاه مردمی نهایت استفاده را برای مقاصد سیاسی شأن بهره‌برداری کنند. البته ما می‌دانیم ولی کاری از دستمان برنمی آید. بالاتر از اینکه هواداران گروه گروه مقابل وزارت خانه تجمع کردند و شعار داده‌اند که سلطانی فر حیا کن پرسپولیس را رها کن یا برعکس، ولی کو گوش شنوا؟ مگر به آقایان برمی خورد؟ یا متوجه می‌شوند؟ کاملاً خودشان را بی تفاوت نشان می‌دهند!

* آقای فتحی کجا بوده است؟

آقایان به هر قیمتی دنبال تثبیت خودشان هستند!نیمه شب در خرمشهر با مربی قرارداد بستن و نیمه شب در مشهد قید همان مربی را زدن منطقی ندارد. تصمیمات عجولانه در استقلال برای این است که افراد به هر قیمتی دنبال این هستند که خودشان را تثبیت کنند. آقای فتحی کجا بوده است!

* فتحی پرسپولیسی است! چرا مدیرعامل استقلال شد؟

فتحی پرسپولیسی است! آقای فتحی که پرسپولیسی بوده برای چه مدیرعامل استقلال می‌شود؟ بله! ما سابقه اش را داریم. زمان داریوش مصطفوی و مهندس صفایی فراهانی این آقا قاضی القضات یعنی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بود. ما از سوابق ایشان در شهرداری هم خبر داریم.

* فرهاد را هم فدایی می کنند

فرهاد مجیدی را هم فدا می‌کنند!فرهاد مجیدی دارد در این بین فدا می‌شود. علی دایی، علی کریمی و امثالهم را چطور سوزاندند؟ این افراد باید بروند ابتدا لِم مربیگری را دربیاورند تا کار را از نزدیک لمس کنند. کلاس و دوره دیدن ربطی به مدیریت در زمین ندارد. کسی که می‌خواهد یک گروه ۳۵ نفره را اداره کند باید مدیریت را در بطن کار پیدا کند. ما آدم‌های خیلی خیلی زیادی را داشتیم که تحصیلات نداشتند ولی بهترین مربی هستند.

* فوری به مربی اولتیماتوم ندهید

فوری به مربی اولتیماتوم ندهید!مسئولان استقلال باید مربی را بیاورند که جام بگیرد. می‌روند یک نفر را انتخاب می‌کنند بعد از ۴ بازی که نتیجه نگرفت او را تحت فشار می‌گذارند. شما با مربی یک سال قرارداد بسته‌اید باید به او ثابت کنید که یک سال می‌ماند نه اینکه فوری قیدش را بزنید و تهدیدش کنید که این بازی را مساوی کنی اولتیماتوم می‌دهیم. این رفتارها ته دل مربی را خالی می‌کند.

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار