فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با الکویت گفت: به عنوان سرمربی تیم باید بگویم هنوز دلیل قانع کننده‌ای پیدا نکردم که چرا این دیدار باید خارج از ایران برگزار شود.

 

 به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران، در نشست خبری پیش از دیدار با الکویت در امارات، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

دلیل قانع کننده ای برای بازی در خارج از ایران پیدا نکردم

قبل از صحبت درباره بازی می خواهم یک نکته را بگویم؛ تا به این لحظه که در نشست خبری حضور دارم دلیل قانع کننده ای برای خودم و بازیکنان استقلال پیدا نکردم که چرا بازی باید در خارج از ایران برگزار شود. با همه احترامی که برای afc قائل هستم و در همه عمر فوتبالی خود خاطره خوبی از این کنفدراسیون دارم که همواره به دنبال صلح و دوستی است اما برای من قابل پذیرش نیست که استقلال خارج از ایران بازی کند. به نظر afc احترام می گذاریم و به خاطر هواداران به میدان می رویم و امیدوارم در این دیدار موفق شویم.

* کنفدارسیون فوتبال آسیا نمی تواند تماشاگران استقلالی را نادیده بگیرد

استقلال با تیم های هم گروه خود فرق دارد. ما دو بار قهرمان آسیا شدیم و تفاوت ما این است که اگر تیم های هم گروه در کشورهای مختلف بازی کنن، همیشه استادیوم خالی است اما ما بهترین تماشاگران را داریم و همیشه حداقل 50 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند. من دوستان خوب اماراتی و قطری دارم و آنها همیشه از خاطرات خوب آزادی صحبت می کنند. فدراسیون فوتبال آسیا نمی تواند تماشاگران ما را نادیده بگیرد و امروز اگر اینجا هستیم به دلیل هواداران است.

* تیم آماده است و بازیکنان انگیزه زیادی دارند

در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم. چند جلسه به دلیل برف تمرین نداشتیم اما تیم آماده است و بازیکنان انگیزه زیادی برای این دیدار دارند و امیدوارم با برد بازی را به اتمام برسانیم.

* فقط به فکر بازی فردا هستیم

مشکل آبی ها برای پرواز به دبی و تاخیر 8 ساعته در این مسیر، هر چیزی که بوده، گذشته است و ما اکنون اینجا هستیم و به بازی فردا فکر می کنیم.

* از اماراتی ها بخاطر میزبانی خوبشان تشکر می کنم

از فدراسیون فوتبال امارات تشکر می کنم که امروز در فرودگاه و مسیر حضور در هتل میزبانی خوبی از ما داشتند.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار