علی فتح الله زاده

عضو هیات مدیره استقلال تهدید کرد در صورتیکه مدیرعامل نشود از سمت خود استعفا خواهد داد.

       

به گزارش استقلال نیوز علی فتح الله زاده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با انتشار بیانیه اعلام کرد اگر تا چند روز آینده به عنوان مدیرعامل انتخاب نشود، به دلیل اینکه از قدرت اجرایی برخوردار نخواهد بود، از سمت خود استعفا خواهد داد.

در بیانیه علی فتح الله زاده اینچنین آمده است:

دیگر در این چند روزه هر بلایی که بوده سر استقلال آمده است. دیگر اتفاق بدی هم بوده که برای باشگاه رخ نداده باشد؟
ببینید ما در یک شرایطی وارد  باشگاه شدیم که هیچ چیز سرجایش نبود. خود من زمانی که وارد این قضیه شدم همه از من انتظار داشتند در حالی که کسی متوجه نشد این فتح الله زاده با فتح الله زاده گذشته فرق دارد،  این فتح الله زاده عضو هیئت مدیره است و قدرت اجرایی ندارد ولی فتح الله زاده قبلی خودش می توانست تصمیم ها را اجرایی کند. من حتی نمی توانم با یک بازیکن برای پیوستن به استقلال صحبت کنم. من آمدم که برای استقلال اتفاق های خوبی رقم بزنم  ولی به لحاظ قانونی نمی توانم کار اجرایی کنم.
اگر بخواهم بدبینانه به این قضیه نگاه کنم باید می آمدم و وظیفه ام این بود که بازی بخورم. فضای استقلال طوری است که آرامش باشگاه نباید به هم بخورد . البته این را هم بگویم این بی تدبیری که شاهد آن هستیم ماحصل یک روز و 2 روز نیست و برای چند سال گذشته است. من از روز اول به استقلال آمدم که مدیرعامل شوم و اگر قرار باشد در این پست نباشم  به درد باشگاه نمی خورم و می روم.
اگر بتوانم به عنوان مدیرعامل کار کنم می مانم و اگر نه قطعا من می روم بیرون تا شاید نفر دیگری بیاید و بتواند به باشگاه کمک کند.
خود آقای خلیل زاده دوست ندارد بماند، به لحاظ قانونی ایشان نمی تواند مدیرعامل شود.  قرار بود قضیه مدیرعامل استقلال زودتر حل شود ولی به هیئت مدیره یک نفر دیگر اضافه شد به نام آقای موسوی که ایشان هم پول آورد و معادلات تغییر کرد.  من اگر 10 روز دیگر به عنوان مدیرعامل انتخاب نشوم استعفا می کنم، قرار است تا 12 روز دیگر مجمع باشگاه برگزار شود و من تا آن زمان ترجیح می دهم سکوت کنم.
صد در صد، اگر مدیرعامل نشوم دیگر نمی مانم. من کارم این نیست و هوادار به هیچ عنوان از من نمی پذیرد که بمانم و نتوانم کاری کنم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار