ترکیب استقلال مقابل الریان قطر

ترکیب استقلال ایران برای بازی با الریان قطر از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020 مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل الریان قطر از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020که از ساعت 18:45 امروز(سه شنبه 8 بهمن 98) در ورزشگاه جاسم بن حمد در کشور قطر برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، هروویه میلیچ، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید باقری، مهدی قائدی، شیخ دیاباته

شماتیک ترکیب استقلال مقابل الریان قطر

 به گزارش استقلال نیوز، بازی مرگ و زندگی در دوحه برای کسب جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا فصل 2020/21! استقلال در شرایطی سخت و با دو پرواز از دبی به دوحه رسید و بعد از یک جلسه تمرین در این شهر به مصاف تیم قدرتمند الریان که بالاتر از السد و ژاوی در رده دوم لیگ ستارگان قطر قرار دارد، خواهد رفت.

فرهاد مجیدی بعد از دیدار با الکویت تصمیم گرفت دو تغییر در ترکیب تیم ایجاد کند که مهم ترین آن استفاده از فرشید باقری به جای آرش رضاوند است که تا حد زیادی ترکیب تیم را دفاعی تر می کند. دیگر تغییر ترکیب استقلال نیمکت نشینی زکی پور و جایگزینی میلیچ به جای او است که در فاز هجومی قدرت بیشتری به خط حمله استقلال می دهد.

* سید حسین حسینی که در دیدار مقابل الکویت یک فوق ستاره بود، باز هم درون دروازه استقلال قرار گرفت تا هواداران چشم انتظار درخششی دیگر از او در آسیا باشند. در ترکیب سه نفره خط دفاعی استقلال همانند دیدار با الکویت روزبه چشمی، محمد دانشگر و شاهین طاهرخانی کنار یکدیگر قرار گرفتند که امیدواریم نسبت به بازی قبل به هماهنگی بیشتری رسیده باشند و با دقت بیشتری بازی کنند.

وریا غفوری و هروویه میلیچ دو وینگربک راست و چپ آبی ها در این دیدار خواهند بود تا فرهاد مجیدی هم نشان دهد به میلیچ با تجربه بیشتر اعتقاد دارد. در مرکز خط میانی مسعود ریگی همچون بازی های گذشته به عنوان هافبک دفاعی نقش تخریبی خواهد داشت و علی کریمی در نقش بازیساز به او کمک خواهد کرد و فرشید باقری با توجه به مصدومیت اسماعیلی به آرش رضاوند ترجیح داده شد تا بنا بر خواست کادر فنی، استقلال از برتری عددی بیشتری در خط میانی برخوردار باشد.

مهدی قائدی با توجه به اینکه بازیکنی تخصصی در پشت سر او و دیاباته برای کمک به خط حمله بازی نمی کند، کار سخت تری در موقعیت سازی برای شیخ و گلزنی خواهد داشت که امیدواریم از عهده این کار بر بیاید.

** نیمکت نشینان استقلال در این دیدار عبارتند از: حسین پورحمیدی، میلاد زکی پور، آرش رضاوند، علی دشتی، عظیم گوگ، امیر ارسلان مطهری و مرتضی تبریزی.

 اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ ترکیب استقلال مقابل الکویت: رونمایی رسمی از فرهاد با سیستم استرامایی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار