ترکیب استقلال مقابل الکویت

ترکیب استقلال برای بازی با الکویت کویت از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020 مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل الکویت کویت از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020که از ساعت 17:50 امروز(شنبه 5 بهمن 98) در ورزشگاه راشد شهر دبی در کشور امارات برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی، محمد دانشگر، وریا غفوری، میلاد زکی پور، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قائدی، شیخ دیاباته

ترکیب استقلال مقابل الکویت

 به گزارش استقلال نیوز، این اولین دیدار رسمی استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی است. آبی ها به دلیل مسائل سیاسی پیش آمده به جای اینکه در تهران میزبان الکویت باشند، با دردسر و سختی فراوان به دبی رسیدند تا در کشور ثالث از رقیب کویتی خود میزبانی کنند.

مصدومیت و کمبود بازیکن گریبان استقلال را در این دیدار هم گرفت تا این سوال برای فوتبالدوستان پیش بیاید، مدیران این تیم در تعطیلات نیم فصل چه می کردند؟!

فرهاد مجیدی که در دیدارهای دوستانه هم از همان ترکیب معروف 3 دفاعه استراماچونی استفاده می کرد، در این دیدار رسمی هم علیرغم مصدومیت 2 مدافع اصلی خود از این سیستم استفاده می کند تا نشان دهد به ترکیب فوق العاده و جا افتاده مربی ایتالیایی دست نخواهد زد و ادامه دهنده راه او خواهد بود.

عارف غلامی وسیاوش یزدانی دو مصدوم استقلال در خط دفاعی هستند تا مجیدی در این دیدار مجبور به استفاده از یکی از جوان هایش در خط دفاعی شود. همچنین مصدومیت فرشید اسماعیلی در تمرین جمعه شب یکی دیگر از بدشانسی های استقلال بود تا در پستی که با کمبود بازیکن مواجه است، یک مصدوم دیگر روی دست کادر فنی باقی بماند.

* سید حسین حسینی در این دیدار دروازبان استقلال است و ترکیب سه نفره خط دفاعی استقلال با توجه به مصدومیت های پیش آمده متشکل از روزبه چشمی، محمد دانشگر و شاهین طاهرخانی خواهد بود.

وریا غفوری و میلاد زکی پور دو وینگربک راست و چپ آبی ها در این دیدار خواهند بود تا میلیچ به دلیل دیر برگشتن به تمرینات روی نیمکت بنشیند و جای فیکس خود را از دست بدهد. در مرکز خط میانی مسعود ریگی همچون بازی های گذشته به عنوان هافبک دفاعی نقش تخریبی خواهد داشت و علی کریمی در نقش بازیساز به او کمک خواهد کرد.

در مرکز میدان و پشت مهاجمان آرش رضاوند به جای اسماعیلی مصدوم شده در تمرین دیشب به عنوان آچار فرانسه استقلال بازی می کند و جلوتر از او مهدی قائدی و شیخ دیاباته زوج خط حمله ویرانگر آبی ها خواهند بود.

** نیمکت نشینان استقلال در این دیدار عبارتند از: حسین پورحمیدی، سینا خادم پور، هروویه میلیچ، فرشید باقری، علی دشتی، امیر اسلان مطهری و مرتضی تبریزی.

 اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ وریا غفوری: ناراحتیم که از حضور هواداران‌مان محروم هستیم

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ فرهاد مجیدی: دلیلی قانع کننده برای بازی خارح از ایران پیدا نکردم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار