مصاحبه استقلالی ها

پس از برتری پُر گل استقلالی ها مقابل الریان اعضای این تیم این پیروزی را به هوادارانشان تبریک گفتند.

 

 به گزارش استقلال نیوز،  تیم فوتبال استقلال ایران با پیروزی مقابل الریان قطر به دور بعدی و مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. استقلالی ها بعد از این پیروزی شیرین و دلچسب در مورد این بازی صحبت کردند که در ادامه می خوانید: 

   

مهدی قائدی

در مورد سنم باید بگویم که من تازه سه ماه است که وارد 21 سالگی شده‌ام!

در ابتدا از هم‌بازی‌هایم تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند و تلاش کردند. هدف ما برد بود. از مربی‌ام نیز تشکر می‌کنم که به من میدان داد و توانستم جواب اعتمادشان را بدهم.

این برد را نیز به هواداران استقلال و مردم سیل زده سیستان و بلوچستان تقدیم می‌کنم.

 

* اسماعیل خلیل زاده، سرپرست مدیرعاملی استقلال

برد مقتدرانه استقلال با وجود تلاش هایی که برای محروم کردن هواداران از کنار تیم محبوب خود صورت گرفت را به همه تبریک می گویم.

استقلال امروز با دعای خیر هواداران، تلاش و دانش کادرفنی و غیرت و از خود گذشتگی بازیکنان به رهبری فرهاد مجیدی توانست این برد بزرگ را در خارج از خانه کسب کند.

استقلال با این برد بزرگی خود و قدرت فوتبال ایران را دوباره به دیگران ثابت کرد و امیدوارم بتوانیم در مرحله گروهی نیز عملکرد خوبی داشته باشیم و عقیده دارم با حضور کادرفنی و تلاش و غیرت بازیکنان استقلال می تواند در جمع ۴ تیم برتر حضور داشته باشد.

هواداران استقلال نگران صعود تیم محبوب خود بودند اما ما به این تیم ایمان داشتیم و خوشحالم که در نهایت این صعود رقم خورد و به همین دلیل اینجانب به نمایندگی از باشگاه استقلال پاداش ۱۰۰۰ دلاری برای تیم در نظر گرفتم.

همچنین از همه افرادی که در این مدت زحمت کشیدند مجددا تشکر می کنم. به ویژه آقای موسوی که در این مدت برای تیم و در کنار تیم زحمات زیادی را متحمل شدند.

 

وریا غفوری

اول از هر چیز خدا را شاکرم که در چنین شرایط سخت همچون نداشتن زمین تمرین، به دلیل بارندگی بازهم سربلند از زمین خارج شدیم.

واقعا حس غرور می کنم که تو جمع چنین بازیکنانی هستم که با کمترین امکانات بهترین عملکرد رو دارند.

امروز توانستیم دل هواداران و همچنین خانواده های خودمان را شاد کنیم و از این بابت بسیار خوشحالم.

بخاطر مشکلات قبل بازی خیلی استرس داشتم هم در بازی اول و هم در بازی دوم خدارو شکر بازی اول رو با موفقیت به پایان رساندیم و برای بازی دوم هم توانستیم گل زودهنگامی بزنیم و شرایط بازی به شکلی پیش رفت که ما انتظارش را می کشیدیم.

در انتها تشکر می کنم از بازیکنان و همچنین کادرفنی که برای این بازی زحمات زیادی کشیدند.

 

سعید رمضانی، سرپرست استقلال

من دوست داشتم روز اولی که روی نیمکت استقلال می‌نشینم به یاد ناصرخان این پالتو را بپوشم تا هم رخصتی از تمام پیشکسوتان استقلال گرفته باشم و هم اینکه به یادشان باشم به خاطر همین این پالتو را پوشیدم.

با توجه به شرایطی که وجود داشت هیچکس فکر نمی‌کرد این نتیجه رقم بخورد ولی ما به بچه‌های‌مان اعتماد و ایمان داشتیم و می‌دانستیم که باهوش بازی می‌کنند.

خدا را شکر با این همه مشکلاتی که برای تیم رقم خورده بود نتیجه خوبی گرفتیم و با شادی به ایران برمی‌گردیم.

 

فرشید اسماعیلی

ما سفر طولانی و سختی داشتیم. به نظرم به اندازه کافی استراحت نکردیم و در آخرین تمرین و روی یک صحنه کوچک مصدوم شدم. خیلی دوست داشتم بتوانم به تیم کمک کنم و بازی کنم. عکس MRI گرفتم و پزشکان هم پیگیری کردند اما متأسفانه نشد که برای تیم بازی کنم.

خدا را شکر با این که بازیکنان خیلی خسته بودند تمام توان‌شان را گذاشتند و توانستیم هر دو بازی را ببریم و خدا را خیلی شاکرم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم.

تاریخ دقیق بازگشتم به میادین را من نمی‌توانم بگویم و پزشکان باید صحبت کنند. باید به ایران برگردیم و یک عکس MRI دیگر بگیریم و ان‌اشاءالله در این چند روز به تیم اضافه می‌شوم.

 

عبدالرضا موسوی، عضو هیات مدیره باشگاه

با افتخار خوشحالم که در این مدت که کنار تیم بودیم افتخار آفرینی صورت گرفت.از اینکه مردم خوشحال هستند ما هم خوشحال هستیم. ما خودمان باید تلاش کنیم تا کشورمان را به افتخار برسانیم. افتخار می‌کنم بخشی از این گروه بودیم که چنین نتایجی بگیرند.

فکر نمی‌کردم چنین نتیجه‌ای رقم بخورد. تیم الریان سرمایه‌گذاری خوبی کرده بود، احساس می‌کردم می‌توانیم ببریم ولی حتی احتمال می‌دادم بازی به پنالتی کشیده شود.

استقلال بازی خوبی انجام داد و امیدوارم مجیدی این روند را در ادامه تکرار کند.

چون در کار اجرایی دخالت ندارم نمی‌توانم چیزی بگویم ما اگر امکانات برای مجیدی مهیا شود و بازیکنان مد نظر وی جذب شوند من هم مطمئن هستم که می‌تواند در مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و موفق شویم.من هم اگر کمکی از دستم بر بیاید انجام خواهم داد.

ارسلان مطهری

خیلی خوشحالم از اینکه توانستم به تیمم کمک کنم. این بازی می‌توانست بدون گلزنی من همراه باشد که خدا را شکر با زدن 2 گل برایم تمام شد.

خوشحال‌تر هستم که توانستیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم و اینکه توانستیم یک صعود خیلی خوب داشته باشیم.

وقتی به زمین می‌رفتم فقط به این فکر می‌کردم که بتوانیم به تیمم کمک کنم چون وظایفی داشتم که باید آنها را انجام می‌دهم و بعد از آن گلزنی بود.

خدا را شکر با گل تمام شد و اینکه خیلی خوشحالم از اینکه تیمم نتیجه گرفته است.

سید حسین حسینی

خیلی خوشحالیم که توانستیم این 2 بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. ما تا 3 روز قبل از بازی با الکویت نمی‌دانستیم بازی برگزار می‌شود یا خیر و حتی زمین تمرین هم نداشتیم.

واقعا شرایط خیلی سختی را تجربه کردیم. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم در این 2 بازی برنده شویم و حالا آماده می‌شویم که در مرحله گروهی شرکت کنیم.

این بازیکنان خیلی مظلوم واقع شدند و سزاوار احترام بیشتری هستند. دیدید که چگونه سفر کردیم و دوباره به تهران برگشتیم و به قطر سفر کردیم.

امکانات استقلال خیلی باید بهتر شود و از حالا باید آماده مرحله گروهی شویم.

نباید شرایط به شکلی شود که اگر باران ببرد زمین تمرین نداشته باشیم یا بلیط پرواز نداشته باشیم.

همه باید دست به دست هم بدهیم تا استقلال موفق شود. نباید به این شکل باشد که بازیکنان در زمین تلاش کنند و همه باید در این زمینه به ما کمک کنند.

شاهین طاهرخانی

هر چه به دست آمد از لطف خدا است، خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم. خیلی خوشحال هستم که به مرحله گروهی برویم. از کادر فنی به خاطر اعتمادش تشکر می‌کنم و برای چنین روزی خیلی صبر کردم که جبران کنم.

از اینکه نتوانستیم با تیم امید به المپیک برویم خیلی ناراحت بودم.

تیم ما شرایط صعود داشت ولی به خاطر تفاضل گل صعود نکردیم. بعد از تایلند 20 ساعت پرواز به تهران داشتیم و کمی خسته بودم ولی خدا را شکر این خستگی روی من اثر نگذاشت و توانستم برای استقلال به میدان بروم.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ فرهاد در دوحه نسخه الریان را پیچید؛ آسیا.. به استقلال بزرگ تعظیم کن!

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل الکویت؛ این پیروزی تقدیم به مسئولین AFC!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار