پرویز برومند

دروازه بان سابق استقلال گفت: استقلال در یک ماه گذشته حوادث زیادی را تجربه کرد، اما بازیکنان اجازه ندادند خدشه‌ای به نام استقلال وارد شود. این بازیکنان قابل ستایش هستند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره برتری 5 بر صفر استقلال مقابل الریان قطر و صعود آبی‌پوشان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

پیش‌بینی کرده بودم استقلال به الریان چهار گل می‌زند

شاید باور نکنید، اما قبل از بازی گفته بودم که استقلال به الریان چهار گل می‌زند که خوشبختانه پنج گل زد. پیش‌بینی من به خاطر اعتقاد و ایمانم به فرهاد مجیدی و استقلال بود. باید از بازیکنان و کادر فنی تشکر کنم که این نتیجه را کسب کردند.

دست تک تک بازیکنان را نیز می‌بوسم

تبریک فراوان به استقلالی‌های واقعی و هوادارانم می‌گویم. دست تک تک بازیکنان را نیز می‌بوسم که دل هواداران را پس از یک ماه سخت، شاد کردند. استقلال در یک ماه گذشته حوادث زیادی را تجربه کرد، اما بازیکنان فعلی این تیم اجازه ندادند خدشه‌ای به نام استقلال وارد شود. این بازیکنان قابل ستایش هستند.

روزهای خوبی را برای استقلال و هواداران می‌بینم

امیدوارم دو پیروزی مقتدارنه استقلال زمینه‌ساز بردهای آتی باشد و این روند در لیگ برتر و به خصوص دربی ادامه داشته باشد. من روزهای خوبی را برای استقلال و هواداران می‌بینم. استقلال روحیه خوبی از بازی با الکویت کویت گرفت و توانست با اقتدار الریان را در کشورش شکست دهد. امیدوارم مدیران باشگاه نیز شرایطی را فراهم کنند که تیم استقلال در ادامه راه به مشکلی برخورد نکند.

اخبار استقلال

    


 مطالب مرتبط:

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ فرهاد در دوحه نسخه الریان را پیچید؛ آسیا.. به استقلال بزرگ تعظیم کن!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار