اخبار کوتاه باشگاه استقلال

هواداران استقلال بعد از انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان سرپرست این باشگاه امیدوارند تیمشان از نظر مدیریتی به ثبات برسد اما گویا جنگ قدرت در این این تیم تمامی ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه علی فتح الله زاده صبح امروز با حضور در باشگاه استقلال به صورت رسمی در سمت سرپرست مدیرعاملی آغاز به کار کرد، اما عبدالرضا موسوی عضو مستعفی هیات مدیره این باشگاه این انتصاب وزیر ورزش را موقتی و برای ساکت کردن هواداران عنوان می کند.

 

* علی فتح الله زاده وارد باشگاه استقلال شد..

صبح امروز علی فتح الله زاده اولین روز کاری خود در باشگاه استقلال را بعد از 6 سال دوری از مسئولیت اجرایی آغاز کرد و در اولین اقدام جلسه ای با رئیس هیات مدیره یعنی اسماعیل خلیل زاده برگزار کرد.(مشروح این خبر به همراه گزارش تصویری آن را از اینجا بخوانید)

* تعطیلی تمرین امروز استقلالی ها..

با صلاحدید کادر فنی و به منظور استراحت بازیکنان، تمرین امروز(شنبه) تیم فوتبال استقلال تعطیل شد. از یکشنبه دور جدید تمرینات در مجموعه ورزشی انقلاب از سر گرفته خواهد شد تا بازیکنان خود را برای دیدار مقابل سایپا در لیگ برتر آماده کنند.

* آخرین وضعیت دیاباته..

دیاباته به صورت کاملا فشرده مراحل درمانی اش را زیر نظر دکتر نوروزی معاونت پزشکی آبی پوشان طی می کند تا در سریعترین زمان ممکن در اختیار سرمربی قرار گیرد. او در حالی مراحل درمانی اش را طی می کند که در کلینیک باشگاه استقلال محیطی کاملا ایزوله برای تمرینات آماده سازی اش در نظر گرفته شده است.

با این وجود هنوز از زمان دقیق بازگشت دیاباته به تمرینات گروهی صحبتی نشده است هر چند فتح الله زاده از قول دکتر نوروزی عنوان کرد این مهاجم اهل مالی زودتر از موعد مقرر از مصدومیت رهایی خواهد یافت.

 

* بازی های لیگ تا اطلاع ثانوی بدون تماشاگر!

با اعلام رسمی سازمان لیگ فوتبال؛ تا اطلاع ثانوی کلیه مسابقات لیگ‌های فوتبال کشور بدون تماشاگر برگزار می‌شود. در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است:

با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا که مرجع تصمیم‌گیری در رابطه با مبارزه و پیشگیری از این بیماری است، به استحضار می‌رساند تا اطلاع ثانوی کلیه مسابقات لیگ‌های فوتبال کشور بدون تماشاگر برگزار می‌شود. بدیهی است در صورت اتخاذ تصمیمات ابلاغی جدید از سوی این ستاد هرگونه تغییرات احتمالی در برنامه مسابقات متعاقباً اعلام می‌شود.

 

* موسوی باز هم تهدید به افشاگری کرد!

عضو مستعفی هیات مدیره استقلال که شنیده می شود اسماعیل خلیل زاده قصد شکایت از او را دارد در پستی اینستاگرامی تهدید به افشاگری کرد:

در زیرنویس تلویزیون دیدم رئیس هیات مدیره از من شکایت کرده است. بهترین جا برای افشای اطلاعات و معرفی دست های پشت پرده ایجاد مشکلات برای استقلال دادگاه است.

آقایی که مصاحبه تنظیم شده ات به خبرگزاری هاارسال شده و پیغام دادی من مصاحبه نکردم و از طرفم مصاحبه کردند و عمومی تکذیب نکردی، منتظر دریافت شکایتت هستم..!

با وکیلم و متخصصین صحبت خواهم کد و تمام اطلاعات را افشا خواهم کرد چون معتقدم مشکل استقلال حل نشده و انتصاب فتح الله زاده به عنوان سرپرت مدیرعاملی استقلال موقتی است تا صدای هواداران بسته شود. مطمئن باشید دو ماه بیشتر یا کمتر این جو گل و بلبل تغییر خواهد کرد و بهانه آن موقع را از همین الان آماده کرده اند که به خورد مردم بدهند!

عبدالرضا موسوی

 

* تغییر زمان دیدار استقلال و سایپا؟

با اعلام سازمان لیگ دیدار تیم‌های استقلال و سایپا که قرار بود روز جمعه در ساعت ۱۶ برگزار شود، یک روز زودتر (پنجشنبه- ۱۵ اسفند) و در ساعت ۱۶:۱۵ برگزار خواهد شد.

 اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ استقلال بهترین تیم ایرانی در جهان؛ ابهام در برگزاری دیدار استقلال و الوحده!

چند خبر کوتاه از استقلال/ زمان نشست خبری مجیدی اعلام شد؛ دیاباته به ایران برگشت!

چند خبر کوتاه از استقلال/ بازیکنان اصلی استراحت می کنند؛ دیاباته و اسماعیلی به الاهلی هم نمی‌رسند!!

چند خبر کوتاه از استقلال/ یزدانی و غلامی در انتظار تایید مجیدی؛ میزبانی استقلال در آسیا هم‌چنان نامعلوم!

چند خبر کوتاه از استقلال/ عذرخواهی مدافع استقلال از دادستان تهران؛ تمجید سایت ایتالیایی از مهدی قائدی

چند خبر کوتاه از استقلال/ کویت کشور ثالث عربستانی ها؛ تغییر محل دیدار استقلال در عراق!

چند خبر کوتاه از استقلال/ بازگشت کاروان استقلال به تهران؛ تحلیل عرب ها از گلباران الریان توسط شیرهای آبی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار