Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/1.sal/1398/1.Esteghlal/2.Bazikonan/Cheick_Tidiane_Diabaté/photo_2020-02-08_13-28-38.jpg'

اخبار کوتاه

کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر بر مواضع خود مبنی بر نامشخص بودن میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان تاکید کرد! 

 

به گزارش استقلال نیوز، از کارشکنی  AFC علیه تیم های ایرانی تا مشخص شدن داور بازی استقلال مقابل الشرطه عراق و آخرین اخبار پیرامون پرافتخارترین تیم ایران را در ادامه مشاهده می کنید: 

   

* تیم داوری دیدار استقلال و الشرطه اعلام شد

به نقل از سایت عراقی «الکوره»، کنفدراسیون فوتبال آسیا داورانی از کشور کویت را برای قضاوت دیدار تیم فوتبال الشرطه عراق مقابل استقلال ایران انتخاب کرد.

بنا بر این تصمیم، احمد العلی به‌عنوان داور وسط، محمود ابوطاهر و عبدالرحمان ناجی به‌عنوان کمک داور و علی رضا از کشور لبنان به‌عنوان داور چهارم این بازی را قضاوت می‌کنند.

این بازی در ورزشگاه فرانسو حریری اربیل و در هفته نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.

 

یزدانی و غلامی در انتظار تایید مجیدی 

سیاوش یزدانی و عارف غلامی باید تمرینات بدنسازی را پشت سر بگذارند‌ و در صورتی که این دو بازیکن به آمادگی بدنی برسند برابر الشرطه به میدان می‌روند، در غیر این صورت در این دیدار هم غایب خواهند بود‌.

 

* میزبانی استقلال در آسیا هم‌چنان نامعلوم!

میزبانی تیم های ایرانی

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه‌ترین شماره مجله‌ی لیگ قهرمانان ضمن انتشار زمان، مکان و برنامه‌ی رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بار دیگر مکان بازی تیم‌های ایرانی در دور برگشت را "نامعلوم" اعلام کرده است.

 

* کرار جاسم بازی با استقلال را از دست داد

سایت عربی کوره نوشت: الشرطه در نخستین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال خواهد رفت. کرار جاسم هافبک عراقی الشرطه که سابقه حضور در استقلال را هم دارد به این دیدار حساس نخواهد رسید. علاء بحر العلوم مدیر باشگاه الشرطه تاکید کرد که کرار به خاطر آسیب دیدگی این دیدار را از دست داد. او هم‌چنین اعلام کرد که دیدار برابر استقلال 2 ساعت زوتر شروع خواهد شد که این به خاطر سردی هوا در شهر اربیل عراق است و کنفدراسیون فوتبال آسیا با این تغییر موافقت کرده است.

 * برنامه سفر استقلالی‌ها به عراق مشخص شد

بر اساس برنامه ریزی انجام شده بازیکنان استقلال روز شنبه ساعت ۱۳ در زمین مجموعه انقلاب یک جلسه تمرینی پشت درهای بسته برگزار خواهند کرد. سپس برای پرواز به اربیل عراق راهی فرودگاه می‌شوند و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پرواز اختصاصی راهی کشور عراق می‌شوند.

 * شیخ دیاباته به شایعات پایان داد

شیخ دیاباته مهاجم گلزن استقلال صبح امروز در کلینیک باشگاه استقلال حضور پیدا کرد تا با رد شایعات مراحل درمانی خود را زیر نظر دکتر نوروزی ادامه دهد.

شیخ دیاباته

اخبار رسمی استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته نوزدهم لیگ برتر/ جشنواره گل های آفساید مانع از برد داربی شد؛ داور رقص گیتار استقلالی ها را خراب کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار