علی چینی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با شرایط فعلی که در تاریخ بی سابقه است بهتر است تیم ها با فدراسیون همکاری کنند حتی مسابقات این فصل نیمه کاره رها شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی چینی مربی سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوص شرایط استقلال پس از تعطیلی لیگ برتر و بحث عدم برگزاری مسابقات  صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط کنونی حتی از شرایط جنگی هم بدتر است

این یک اتفاق عجیب و جدید است و دنیا چنین تجربه ای را نداشته است. شرایط کنونی حتی از شرایط جنگی هم بدتر است. لذا باید بسیار مدبرانه این وضعیت را مدیریت کرد تا جامعه به سلامت از این مقطع بحرانی عبور کند.

* الان وقت سوء استفاده از شرایط نیست

امیدوارم در ماه فروردین وضعیت به گونه‌ای باشد که بتوان لیگ را پیگیری کرد. هرچند بازیها بسیار فشرده می‌شود اما باز هم با همکاری باشگاه ها می توان لیگ را آبرومندانه به پایان رساند.الان وضعیتی نداریم که برخی باشگاه‌ها هم بخواهند از این شرایط استفاده کنند و به فکر منافع خودشان باشند. به نظرم لیگ نوزدهم یک لیگ کاملا خاص است و همه باید کمک کنند فارغ از نتایج آن، این دوره از مسابقات آبرومند به پایان برسد.

* اگر لازم باشد باید لیگ برتر تعطیل شود

همانطور که گفتم جامعه درگیر شرایط عجیبی است و همه باید این شرایط را درک کنند. اگر لازم باشد باید این فصل را کلا کنسل کرده و نیمه کاره بگذارند. در گذشته هم چنین اتفاقی برای فوتبال ایران افتاده و سابقه داشته که یک فصل نیمه کاره رها شود. با این تفاوت که شرایط کشور الان به شدت بحرانی تر از آن مقطع است.

* افت استقلال را پای خستگی می گذارم

در بازی های آخر آن نشاط لازم در تیم دیده نمی شد و حتی برخی از ستاره ها هم افت کرده بودند و این افت مشهود بود. من به شخصه این افت را پای خستگی، فشردگی کار و کمبود بازیکن می گذارم و امیدوارم با این وقفه ای که در لیگ افتاد تیمم را بار دیگر در اوج نشاط و آمادگی ببینم.

* با بیرون گود نشستن و انتقاد کردن چیزی درست نمی شود

مشکلات امروز استقلال آنقدر زیاد هست که حتی فتح الله زاده هم به تنهایی نمی تواند آن را حل کند. از همه آنهایی که دغدغه این تیم بزرگ را دارند انتظار می رود امروز کنار فتح الله زاده باشند و به او کمک کنند. این تیم با بیرون گود نشستن و انتقاد کردن درست نمی شود. همه کمک کنند تا تیم به روزهای طلایی اش بازگردد که در این صورت هم افتخار آن برای ما خواهد بود.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

کامران منزوی: اسپانسر پول باشگاه را نمی دهد؛ استقلال به چاه نفت وصل نیست!

کامران منزوی: باشگاه پاختاکور هنوز از استقلال شکایت نکرده است؛ انگار برای پرسپولیسی ها گرفتن جام بدون مسابقه مزه کرده است!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار