کامران منزوی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: بر خلاف اخبار منتشر شده باشگاه پاختاکور فعلا هیچ شکایتی از ما نکرده است و ما به آنها قول دادیم با رفع مشکلات بدهی خودمان را پرداخت کنیم.

   

به گزارش استقلال نیوز، طبق اعلام باشگاه استقلال این باشگاه در این روزها با ۵ پرونده روبرو است که باید آنها را حل و فصل کند اما باتوجه به مشکلات مالی و فروکش کردن درآمدهای اقتصادی با شیوع ویروس کرونا هیچ راهکاری برای این شکایت ها به جز خریدن زمان ممکن نیست.

کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی در مورد بحث بدهی های استقلال و اخباری که مبنی بر محرومیت این تیم از پنجره نقل انتقالات فصل بعد منتشر شده است، توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

  

* باشگاه پاختاکور هنوز از استقلال شکایت نکرده است

باشگاه پاختاکور هنوز از استقلال شکایت نکرده است (بابت انتقال ایسما بازیکن خارجی به استقلال). ما با آنها تماس گرفتیم و شرایطمان را تشریح کردیم. گفتیم که به شما بدهکاریم ولی مشکلاتی هم داریم. نمی توانیم درآمدهایمان را در فیفا برداشت کنیم.  لیگ هم که تعطیل است و وضعیت اقتصادی حامیان مالی و وضعیت اقتصادی جهان هم مشخص است.


* برای پرداخت بدهی جپاروف فقط تا 22 اسفند فرصت داریم

سرور جباروف ۹۰ هزار دلار از استقلال می خواهد و تا ۲۲ اسفند وقت داریم مبلغش را واریز کنیم.


* بویان قول همکاری با باشگاه را داده است

شکایت گادوین منشا را داریم که ۴ فروردین مهلتش به اتمام می رسد. همچنین بویان هم شکایت داشته ولی در مکاتبات غیر رسمی گفته است که چهار ماه پرونده را متوقف می کند.


* دفاعیات ما باعث کم شدن مبلغ شکایت شفر شد

در پرونده شفر نیز اینطور نبوده که دفاعیات ما در این پرونده راه به جایی نبرد. شفر ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار غرامت می خواست که ما دفاع کردیم و عدد نهایی به باشگاه آمده است

 * پرسپولیس به گرفتن جام بدون مسابقه عادت دارد

اصلاً جام دیگر در مقابل جان انسان‌ها ارزشی ندارد. دوستان در پرسپولیس به گرفتن جام بدون مسابقه عادت کرده اند. مگر فوتبال قابل پیش بینی است؟ دوستان یادشان نرود در یک دوره از لیگ سه امتیاز برای قهرمانی می‌خواستند که بازی هایشان را مساوی کردند. یا تیم بهمن ۲ امتیاز می‌خواست که سقوط نکند، ولی حتی یک امتیاز را هم نگرفت. اول سلامتی را حفظ و بعد تدبیر کنیم. بالاخره می‌توان ترفندی را گذاشت که هم سلامتی را حفظ کرد و هم جوانمردانه مبارزه کرد. الان نباید به فکری جز فکر سلامتی باشیم. اینکه می‌گویند جام را به ما بدهید خب جام برای شما!

منبع: مهر و تهران ورزشی

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

علی فتح الله زاده: نمی گذاریم پنجره نقل انتقالات استقلال بسته شود؛ هرکسی پیش من می آید پول می خواهد!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار