فرهاد مجیدی

نظرسنجی سایت رسمی AFC در مورد انتخاب اسطوره ایرانی‌ها لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و فرهاد مجیدی محبوب ترین اسطوره ایرانی لقب گرفت.

 

 به گزارش استقلال نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز (جمعه) پایان نظرسنجی خود درباره انتخاب اسطوره ایرانی‌ها در تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.

فرهاد مجیدی 51 درصد از 6 میلیون و 261 هزار و 99 رأی به ثبت رسیده را به خود اختصاص داد و عنوان اسطوره ایرانی‌ها در تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کرد. سیدجلال حسینی با 48 درصد آرا در جایگاه دوم ایستاد.

در حالی که طبق عادت همیشگی خبرگزاری های دولتی در اقدامات متعصبانه خود سعی به حمایت از یک تیم و یک بازیکن خاص داشتند امروز ظهر با عدم اتمام نظرسنجی سید جلال حسینی را برنده این نظرسنجی اعلام کردند که در انتها با آپدیت جدید سایت رسمی کنفدراسیون آسیا فرهاد مجیدی به عنوان اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان لقب گرفت.

مهدی رحمتی، قاسم حدادی‌فر و احسان حاج‌صفی نتوانستند رأیی را به خود اختصاص دهند.

به گزارش استقلال نیوز، در حالی که کانال های هواداری وابسته به تیم پیروزی با جعل و تقلب سعی کردند با ساخت نرم افزارهای مختلف، افتخاری پوشالی به باشگاه خود اضافه کنند اما بازهم نام استقلال در آسیا آبروداری کرد.

این برای نخستین بار نیست که هواداران و بازیکنان تیم پیروزی دستشان از افتخار در آسیا کوتاه می شود. چند فصل قبل بود که با وجود کمک بی دریغ دولت و وزارت ورزش فقط این تیم فقط توانست در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند و از کسب جام بازماند.

 نظرسنجی اسطوره لیگ قهرمانان آسیا

 اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

AFC اعلام کرد/ استقلال پُرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا؛ لیست 24 تیم قهرمان قاره کهن+عکس

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار