خلیل زاده

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به عبدالرضا موسوی خواستار بازگشت او به جمع هیات مدیره این باشگاه شد.

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال که در روزهای اخیر به ویروس کرونا مبتلا شد و همسر خود را نیز پس از تحمل یک دوره بیماری سخت از دست داد، از قرطینه نامه ای خطاب به عبدالرضا موسوی عضو مستعفی این باشگاه ارسال و خواستار بازگشت او شد.

در ادامه نامه اسماعیل خلیل زاده را می خوانید:

بسمه تعالی

برادر گرامی و ارجمندم جناب آقای سيدعبدالرضا موسوی

سلام عليكم

احتراما ضمن عرض تبريك مجدد به مناسبت فرا رسيدن سال جديد و اعياد شعبانيه، بدينوسيله از همدردی جنابعالی با اينجانب در غم درگذشت همسر مهربانم و تسلای دل بازماندگان صميمانه سپاسگزاری نموده و در اين وضعيت جسمانی ناتوان، رنجور و نحيف خويش سجده شكر و بندگی خود را در برابر حكمت و مشيت خداوند متعال بجا می‌آورم .
 اميد است در صورت شرط حيات، اين الطاف و ابراز همدردی همه دوستان و جنابعالی را در شادی‌ها جبران نمايم.

سيد عزيز

درحالی كه تقدير الهی مرا در اين غم بزرگ و مصيبت سنگين فقدان همدم زندگی‌ام همسر عزيزتر از جانم داغدار كرده و بنا به توصيه اكيد پزشكان بايد ١٤ روز در قرنطينه بسر برده تا وضعيت جسمانی‌ام بهبود يابد و بنا به وجود مشكلات شديد مالی و مديريتی ناشی از شكايتهای خارجی، تعهدات داخلی و انجام امور روزمره باشگاه در اين شرايط ويژه كشور، نه بعنوان رييس هيات مديره باشگاه استقلال بلكه بعنوان يك هوادار و خادم كوچك و به نيابت از همه هواداران، مربيان، بازيكنان و دلسوزان استقلال از جنابعالی درخواست می‌كنم با عنايت به درايت، دورانديشی و امعان نظر  مقام عالی وزارت در عدم پذيرش و مخالفت با استعفای جنابعالی از عضويت هيات مديره باشگاه استقلال، همچون دو ماه گذشته كه بی‌ريا و با تمام وجود همچون سرباز در كنار استقلال، مربيان و بازيكنان بوديد، در اين روزهای سخت پيش رو نيز در كنار ما و مجموعه استقلال بوده و مانند گذشته آستين‌ها را بالا زده و براي سرافرازی استقلال به تلاش خود ادامه دهيد.

برادرم

در روز مقدس پاسدار ياداور می‌شوم:

قطعا عهد و پيمانی كه با هم برای سربلندی و ساختن استقلال رويايی و كسب ستاره سوم بستيم و هم قسم شديم همانند دو سرباز تا آخرين توان برای شادی دل ميليونها هوادار عزيزمان بجنگيم را فراموش نكرده‌ايد .
بی‌شک حضور مجدد در كنار هم، درايت جنابعالی و نيز اتحاد و همبستگی تمام اركان باشگاه (فارغ از همه اختلاف نظرات گذشته ما در راهبرد و نه در آرمانها)، موجبات بهبود امور، حل مشكلات باشگاه و خوشحالی و شادی دل هواداران ميليونی استقلال را فراهم خواهد ساخت.

بديهی است پس از كسب بهبودی اينجانب در اولين فرصت، در كنار جنابعالی و ديگر اعضای محترم هيات مديره تشكيل جلسه داده و با هماهنگى رياست محترم مجمع نسبت به انتخاب مديرعامل جديد باشگاه اقدام نموده و فصل جديدي از باشگاهداری نوين را با طرحها و برنامه‌های گسترده در مجموعه استقلال بزرگ آغاز خواهيم كرد.

در ادامه اين مسير طولانی ، همه عزيزان و هواداران در كنار ما خواهند بود. در اينجا بايد مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات و تلاش‌های برادر عزيزم جناب آقای فتح‌الله‌زاده در دوران تصدی مديريت باشگاه ابراز داشته و آرزو دارم بهبودی خويش را هر چه زودتر به دست آورده و بتوانيم از تجربيات گرانبهاى ايشان بهره‌مند گرديم.

در پايان لازم می‌دانم از حمايت‌ها، راهنمایی‌ها و اعتمادی كه وزير محترم ورزش جناب آقای دكتر سلطانی‌فر به هيات مديره استقلال و اينجانب داشته صميمانه سپاسگزاری نمايم.

برادر شما، اسماعیل خلیل‌زاده
سوم شعبان المعظم
از قرنطینه پزشکی-رشت

 

 

 

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

کامران منزوی: یک عده در این وضعیت مملکت به دنبال قهرمانی هستند؛ با استعفای من موافقت نمی شود تا راحت شوم!

اتفاقی عجیب و تکراری/ ادامه سناریو محبوب کُشی وزارت ورزش؛ فتح الله زاده نیامده رفتنی شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار