چنگیز

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تصور خیلی ها این است که مشکل اصلی استقلال انتخاب مدیرعامل است اما مشکل اصلی استقلال بدهی های کلان این باشگاه است. 

 

به گزارش استقلال نیوز، عبدالعلی چنگیز پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با مهر، در خصوص شرایط استقلال پس از تعطیلی لیگ برتر و تغییرات مدیریتی در این باشگاه صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

 

* انتخاب مدیرعامل مشکل اصلی استقلال نیست

مشکل اصلی استقلال فقط انتخاب مدیرعامل نیست. یک نفر به تنهایی نمی‌تواند کار بزرگی انجام دهد خصوصاً اینکه سعادتمند در بدترین زمان ممکن به استقلال آمده و باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند.

* بدهی‌های کلان استقلال بحث اصلی این تیم است

به طور حتم اگر مسائل مالی و بدهی‌های کلان در اولویت نبود مدیران قبلی به کارشان ادامه می‌دادند و هنوز هم اداره باشگاه را به عهده داشتند اما بحث اصلی نیازهای استقلال، بدهی‌های کلان این باشگاه است. باشگاهی که همچنان از دولت ارتزاق می‌کند و منبع مالی خصوصی ندارد. بنابراین سعادتمند هم با کوهی از مشکلات روبرو است و فکر می‌کنم همانند مدیران عامل قبلی خیلی زود استقلال را ترک خواهد کرد.

* فوتبال ما از نظر ساختاری ضعیف تر از تیم های حوزه خلیج فارس است

فوتبال ما از لحاظ مسائل مدیریتی و زیرساخت تفاوت‌های زیادی با فوتبال کشورهای قوی دارد. امارات و قطعاً عربستان فوتبال خود را تغییر دادند. آنها دغدغه پول را همانند ما ندارند. بازیکنان بزرگ فوتبال را جذب می‌کنند، سود کلانی از حضور آنان به دست می‌آورند و در پایان فوتبال شان هم از آنان در آموزش نوجوانان استفاده می‌کنند که این می‌تواند نمره بزرگی برای آنان باشد. در کشور ما مدیرعامل یک دغدغه دارد و آن این است که چک بازیکنان برگشت نخورد، طلبکاران مقابل درب باشگاه تجمع نکرده و بازیکنان به خاطر نگرفتن پولشان دست به اعتصاب نزنند.

* تغییر مدیرعامل چاره ساز نخواهد بود

البته بدهی‌هایی که این روزها می‌بینید مربوط به سالهای گذشته است و این روند همچنان در سالهای آینده اتفاق خواهد افتاد و تا روزی که اتفاق بزرگی در ورزش ما صورت نگیرد، این بدهی‌ها پابرجا خواهد ماند و تغییر مدیرعامل چاره ساز نخواهد بود و تأثیر بزرگی نخواهد داشت اما با تمام این تفاسیر امیدوارم سعادتمند بتواند بر مشکلات فائق آمده و آرامش را به اردوی استقلال بازگرداند.

* سلامتی مردم از برگزاری لیگ مهمتر است

در حال حاضر نزدیک به دو ماه است که فوتبال ما تعطیل شده، بازیکنان در شرایط خوبی نیستند. اگر قرار است لیگ دوباره شروع شود باید تمرینات برگزار شود تا بازیکن بتواند به مرز آمادگی برسد. البته با روندی که کرونا در ایران دارد و گفته می‌شود که در ایران باقی خواهد ماند، سلامتی همه از برگزاری لیگ مهمتر است و به تبع باید لیگ نوزدهم را به فراموشی بسپاریم.

 

اخبار باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

عبدالعلی چنگیز: بهتر است لیگ این فصل تعطیل شود؛ مجیدی مواظب اضافه وزن بازیکنان باشد 

عبدالعلی چنگیز: مدیران ما مدیریت بحران بلد نیستند؛ دیدن بازی های تیم استراماچونی لذت بخش بود

عبدالعلی چنگیز: این روزها استقلال بهترین تیم ایران است؛ برد مقابل نساجی را فراموش کنیم!

عبدالعلی چنگیز: استراماچونی به بازیکن های جوان اعتماد کند؛ استقلال بیش از هر چیزی به حمایت نیاز دارد

عبدالعلی چنگیز: استراماچونی می‌تواند تاثیرگذار باشد؛ تبریزی بهترین مهاجم استقلال می شود

عبدالعلی چنگیز: استقلال نیاز به ستاره دارد؛ می‌توان به آینده استقلال امیدوار بود!

عبدالعلی چنگیز: شروع زود هنگام تمرینات نکته مثبت استقلال است؛ با همدلی و وحدت به قهرمانی خواهیم رسید

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار