چنگیز

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مدیران استقلال باید تلاش کنند تا بحران پیش آمده را رفع کنند و استقلال را دوباره به کورس قهرمانی بازگردانند.

 

به گزارش استقلال نیوز، عبدالعلی چنگیز پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با میزان، در خصوص شرایط استقلال پس از جدایی استراماچونی،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* ما مدیریت بحران را بلد نیستیم

در فوتبال هر تیمی ممکن است دچار بحران شود، اما این مدیریت بحران است که مهم است. بحران برای تیم‌های اروپایی هم پیش می‌آید، اما آنها آن را مدیریت می‌کنند. این مشکلات فقط مربوط به مدیریت نیست و یک تیم ممکن است در درون زمین هم به مشکل بخورد، اما بازیکنان باید آموزش ببینند تا آخرین لحظه تلاش کنند؛ امری که امروز آن را در تیم‌های بزرگ اروپایی می‌بینیم.

* استقلال باید از معضلات و تنش ها عبور کند

هر تیمی دچار مشکل می‌شود باید بتواند از معضلات و تنش‌ها عبور کند. در مورد استقلال هم همین است، قرار نیست تا ابد استقلال در این بحران فعلی بماند. فوتبال ادامه دارد و تیم باید خود را جمع کند. در فوتبال یک تیم ممکن است بهترین بازیکن یا سرمربی خود را از دست بدهد، خوب باید کلا فوتبال را کنار بگذارد؟

* دیدن بازی های تیم استراماچونی لذت بخش بود

استقلال هم استراماچونی را از دست داده، اما باید هرچه زودتر از این بحران خارج شود. درست است که عبور از بحران برای استقلال سخت شده، اما یک نیم‌فصل پیش رو است و نباید زمان را از دست داد. استقلال با استراماچونی شکل گرفته بود و حتی هواداران پرسپولیس هم از بازی آن لذت می‌بردند و تعریف می‌کردند. من پیش از این فوتبال‌های ایران را نگاه نمی‌کردم و فقط بازی‌های اروپایی را می‌دیدم، چون خیلی زیباتر بود، اما بازی‌های تیم استراماچونی را نگاه می‌کردم و لذت می‌بردم.

* مدیران استقلال به فکر مدیریت بحران باشند

یادمان باشد وجود یک رقیب قدرتمند به تیم حریف هم کمک می‌کند، چون سطحشان را بالا می‌برند تا بتوانند بر رقیب غلبه کنند. رفتن استراماچونی به پرسپولیس هم ضربه زد. همه می‌گفتند تیم استراماچونی خوب بازی می‌کند، به هر حال او رفته، اما بازیکنان همان نفرات هستند و استقلال باید به روند عادی خود بازگردد. امیدوارم مسئولان استقلال بتوانند بحران را مدیریت کنند. باید قدر هوداران در فوتبال ایران را بدانیم و آنها را راضی نگه داریم. در جایی مثل فوتبال قطر پول هست، اما تماشاگر نیست و فوتبال جذابیت ایران را ندارد.

اخبار باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

عبدالعلی چنگیز: این روزها استقلال بهترین تیم ایران است؛ برد مقابل نساجی را فراموش کنیم!

عبدالعلی چنگیز: استراماچونی به بازیکن های جوان اعتماد کند؛ استقلال بیش از هر چیزی به حمایت نیاز دارد

عبدالعلی چنگیز: استراماچونی می‌تواند تاثیرگذار باشد؛ تبریزی بهترین مهاجم استقلال می شود

عبدالعلی چنگیز: استقلال نیاز به ستاره دارد؛ می‌توان به آینده استقلال امیدوار بود!

عبدالعلی چنگیز: شروع زود هنگام تمرینات نکته مثبت استقلال است؛ با همدلی و وحدت به قهرمانی خواهیم رسید

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار