پیروز قربانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بهتر است پیروانی اگر حرفی دارد به کمیته اخلاق برود شاید به همین بهانه به پرونده آقایان که در شلوغی فوتبال ماست مالی شد رسیدگی شود.

 

 به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با تسنیم در مورد یاوه گویی سرپرست تیم پیروزی علیه استقلال و امیر قلعه نوعی، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* پیروانی بهتر است به کار خودش برسد

آقای پیروانی! این حرف‌ها زشت است و خجالت بکشید. ما به خاطر اینکه پیشکسوت پرسپولیس هستید، به شما احترام می‌گذاریم. چرا به کارتان نمی‌رسید؟

* از حرف‌های پیروانی خنده‌ام می‌گیرد

برای پیروانی متاسفم که در 10 سال گذشته گیر کرده است. پیروانی از من بزرگ‌تر است و در شخصیتم نیست که بخواهم پاسخ او را بدهم‌، اما از حرف‌های او خنده‌ام می‌گیرد. اگر دوست دارید 4 نفر از شما مصاحبه بگیرند و در رسانه‌ها باشید، ماجرایش فرق می‌کند، اما این کارها را رها کنید.

* ما یاد گرفتیم به بزرگ‌ترمان احترام بگذاریم

یاد گرفته‌ایم به پیشکسوت خود احترام بگذاریم. آقای پیروانی! حرمت آن باشگاهی که برایش بازی کردی و کار می‌کنی را نگه دار. من و امثال من راحت می‌توانیم درباره شما و گذشته‌تان صحبت کنیم، اما یاد گرفتیم به بزرگ‌ترمان احترام بگذاریم.‌

* زورشان به قلعه‌نویی نمی‌رسد به استقلال حمله می کنند

اگر با امیر قلعه‌نویی مشکل دارید، رو در رو مشکل‌تان را حل کنید، چرا اسم استقلال را مطرح می‌کنید؟ اگر زورتان به قلعه‌نویی نمی‌رسد، کاری به استقلال نداشته باشید. ما هم می‌توانیم درباره خیلی از مسائل فوتبال صحبت‌هایی را مطرح کنیم.

* یکسری‌ها در گذشته خود گیر کرده‌اند

فوتبال ایران پیشرفت نمی‌کند، چون یکسری‌ها در گذشته گیر کرده‌اند. سال 2020 هستیم و برخی‌ها دنبال خرید آپارتمان در مریخ هستند، اما در ایران یکسری در چند سال گذشته سیر می‌کنند. در این فوتبال همدیگر را می‌شناسیم و خیلی چیزها می‌دانیم، اما قرار نیست هر چیزی را مطرح کنیم.‌

* کاش به یکسری پرونده‌ها که ماست مالی شد، رسیدگی شود

فدراسیون فوتبال کمیته‌ای به نام کمیته اخلاق دارد، بهتر است مسائل خود را آنجا مطرح کنید، شاید با رفتن شما به این کمیته به یکسری پرونده‌ها که در شلوغی فوتبال ماست مالی شد، رسیدگی شود. آقای پیروانی! لطفا حرمت باشگاهی که در آن حضور داری را نگه دار.

اخبار استقلال

                                   


 مطالب مرتبط:

پیروز قربانی: حمایت ها از پرسپولیس را نمی‌توان کتمان کرد؛ مطمئن باشید روزهای خوب استقلال می رسد

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ مهندسی لیگ تکمیل شد؛ گل گهر، استقلال خسته و پر مشکل را برد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار