هروویه میلیچ

مدافع کروات تیم فوتبال استقلال مدعی شد رسیدی که در خصوص پرداخت مطالبات او و دیاباته توسط یکی از هواداران خارج نشین به باشگاه استقلال ارائه شده، تقلبی است!

 

به گزارش استقلال نیوز، 48 ساعت بعد از انتشار اخباری مبنی بر پرداخت یکی از اقساط مالی باقیمانده به هروویه میلیچ مدافع چپ تیم فوتبال استقلال توسط یکی از هواداران خارج نشین باشگاه استقلال او اعلام کرد که پولی به حساب او نیامده و مدرکی که دال بر انتقال این پول از نروژ به حساب بانکی اش است نیز تقلبی است.

در ادامه متن کامل صحبت های میلیچ را می خوانید:

   

* دلم برای فوتبال و تهران تنگ شده است

دلم برای تهران و دوستانم و همینطور برای فوتبال تنگ شده است. امیدوارم با از بین رفتن این ویروس هرچه سریع تر هواداران استقلال را مثل همیشه کنار خودمان ببینیم.

* من و شیخ 4 ماه است که هیچ دریافتی نداشتیم!

اول از هرچیز باید بگویم این درست نیست که از قول من درباره بحث های مالی حرف های مکرری گفته شده است. هم من و هم شیخ دیاباته می دانیم که فوتبال یک بازی جمعی است و اینطور نیست که فقط به من و شیخ پول پرداخت شود.

اگر قرار است پرداختی وجود داشته باشد، باید برای همه و به طور یکسان باشد. ما این موضوع را درک می کنیم و انتظار داریم مدیران استقلال هم این مطالب را در ذهن داشته باشند. البته باخبر هستیم در باشگاه استقلال مشکلات مالی وجود دارد اما من و شیخ 4 ماه است هیچ دریافتی مالی از باشگاه نداشته ایم.

* دوست ندارم هر روز درباره من و دیاباته خبری منتشر شود

هرروز درباره من و دیاباته و مسائل مالی مان خبری منتشر می شود که این موضوع را اصلا دوست ندارم.

* رسید مالی ارائه شده به باشگاه استقلال فیک است!

گفته شد یک نفر با پرداخت 15 هزار دلار بخشی از دستمزد من و شیخ را به حساب مان واریز کرده و من این خبر را در رسانه ها خواندم، اما کاغذی به عنوان رسید به باشگاه ارائه شده، قلابی است و چنین پولی به حساب من واریز نشده است. من بلافاصله بعد از اینکه خبری در این زمینه منتشر شد مدرک را چک کردم و آن را برای وکیلم فرستادم. با کنترل مدرک مشخص شد که این رسید مالی فیک است.

* با من و باشگاه و هواداران و رییسش بازی شده است

من فکر می کنم این مضحک و مسخره است و با من و باشگاه و هواداران و رییسش بازی شده است. استقلال باشگاه بزرگی است و نباید مسائلی از این  دست داشته باشد. باشگاهی با این عظمت نباید بازیچه دست افرادی قرار بگیرد که مدارک قلابی را به جای رسید های مالی می فرستند.

* آدم های باشگاه (ایمان ابراهیمی)و سوابقش را می شناسند

در این لحظه فقط می توانم بگویم مدرک مالی ارائه شده حقیقی نیست و من آن را برای باشگاه ارسال کردند تا در این خصوص تصمیم بگیرند. البته من اطلاعی درباره این فرد(ایمان ابراهیمی) نداشتم اما آدم های باشگاه او و سوابقش را می شناسند. او با من، کل تیم و شیخ دیاباته بازی کرده است. آنهم در شرایطی که فرهاد مجیدی سرمربی ما تلاش می کند همه چیز مرتب باشد و اعتمادی از بین نرود.

* پرداخت قرار بود از سمت نروژ صورت بگیرد

این پرداخت قرار بوده از سمت نروژ صورت بگیرد که این اتفاق نیفتاده است. من همانطور که گفتم مدارک را به باشگاه فرستادم تا تصمیم بگیرد. واضح است که این پرداخت قلابی است و حقیقت ندارد.


 

 

به گزارش استقلال نیوز، همچنین هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال در گفت و گو با خبرگزاری فارس درباره سندی که بابت پرداخت طلب وی به او ارائه کرده اند صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* سند تقلبی است و پولی به حساب من نیامده است

سند تقلبی است و پولی به حساب من نیامده است. این برای شما جالب نیست؟ من 4 ماه است با دوستم شیخ در استقلال پولی نگرفته ام و این موضوع برایم نگران کننده است. از روزی که به کشورم برگشته ام مرتب درباره مطالبات مالی و زمان بازگشت ما به تهران سوال می کنند و خسته شده ام.

* مردم کرواسی این اتفاق را باور نمی کنند!

این موضوع برایم قابل باور نیست. شاید باور نکنید ولی وقتی درباره اتفاقی که رخ داده با مردم کشورم در کرواسی حرف می زنم آنها اصلا باورشان نمی شود. مرتب رسید را نگاه می کنند و از من سوال می کنند این کار چه معنی دارد؟

* این رسید جعلی را به وکیلم ارسال کردم

تمامی مدارک مورد نظر و این رسید جعلی را به وکیلم ارسال کردم تا به باشگاه ارائه کند ولی مطمئن باشید هیچ پولی به حساب ما واریز نشده است.

* به فرهاد مجیدی و وریا غفوری و حمایت آنها اعتقاد دارم

من به مربی استقلال فرهاد مجیدی اعتقاد دارم و مطمئن هستم که او برای رفع این همه مشکلات تلاش خود را انجام می دهد. کاپیتان  تیم، ووریا غفوری پشتیبانم است و مطمئنا او هم از من حمایت خواهد کرد.

* با شروع تمرینات به تهران بر می گردم

من بازیکن استقلال هستم و به هواداران این تیم اعتقاد دارم. روز به روز هم اعتمادم و آنها محکم تر می شود. من با اینکه این مشکل به وجود آمده با شروع تمرینات به تهران بر می گردم.

اخبار استقلال

    


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ خارجی های استقلال پولدار شدند؛ تشکر سعادتمند از هوادار متمول استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار