مرتضی یکه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متأسفانه دلال ها که نام خود را ایجنت هم گذاشته اند، نقش مخربی در ورزش و فوتبال ما پیدا کردند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، مرتضی یکه پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با مهر، در مورد ممنوعیت جذب مربی و بازیکنان خارجی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس، صحبت هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:‌

  

 

* ممنوعیت جذب بازیکن خارجی یک روش غیر حرفه ای است

این یک طرح جدید و غیر قابل پیش بینی است. مگر می شود دو تیمی که صاحب تماشاگران بسیاری هستند نتوانند بازیکن خارجی جذب کنند اما سایر تیم ها از این قانون مستثنی شوند؟ درست است که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به چند بازیکن و مربی خارجی بدهکار هستند اما این دلیلی بر آن نیست که اجازه ندهیم آنها بازیکن و مربی خارجی به خدمت بگیرند. اینیک روش غیر حرفه ای است که تنها در فوتبال ما اعمال می شود. شما در هیچ جای دنیا چنین روالی را نخواهید دید.

دلال ها نقش مخربی در فوتبال ما پیدا کردند

با این شرایط رقم بازیکنان داخلی افزایش سرسام آوری خواهد داشت و باز هم این دلال ها هستند که از این موضوع سود خواهند برد. متأسفانه این دلال ها که نام خود را ایجنت هم گذاشته اند، نقش مخربی در ورزش و فوتبال ما پیدا کردند. بازیکنان بی کیفیت را با قیمت های بالا به تیم ها می فروشند و چون بازیکنان توانایی فنی ندارند، خیلی زود کنار گذاشته می شوند. این مسئله باعث می شود آنها به دنبال مطالباتشان باشد و این مسئله باعث پرونده های زیادی از استقلال و پرسپولیس در فیفا شده است.

خارجی ها قبل از جذب از نظر فنی تست شوند

اگر قرار است بازیکن خارجی جذب شود باید از طریق ایجنت های رسمی صورت گیرد. خارجی ها از نظر فنی تست شوند تا هر بازیکن بی کیفیتی نتواند به لیگ ما راه پیدا کند.

اقدام وزارت ورزش بدون کار کارشناسی صورت گرفته است

این روزها بدهی های بازیکنان خارجی معضل بزرگی برای فوتبال ما شده است. طلبکاران زیادی به وجود آمده اند و استقلال و پرسپولیس در صدر بدهکاران قرار گرفتند اما با این حال می توان با یک برنامه ریزی صحیح و دقیق به جذب بازیکنان خارجی خوب پرداخت. اینکه چرا وزارت ورزش دست به چنین اقدامی زده است، مطمئناً این موضوع هم بدون کار کارشناسی صورت گرفته است.

 اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مرتضی یکه: امیدوارم دوباره شاهد زوج دیاباته و قائدی باشیم؛ دلالان اسکوچیچ را به تیم ملی تحمیل کردند!

مرتضی یکه: بلاتکلیفی به استقلال ضربه می‌زند؛ استعفا هم دردی را دوا نمی‌کند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار