چند خبر کوتاه از استقلال

باشگاه استقلال با شگایت از دو رسانه رسمی به دنبال پیدا کردن جاسوس و افشا کننده اسناد محرمانه این باشگاه است تا بتواند از تکرار اتفاقات گذشته جلوگیری کند. 

 

به گزارش استقلال نیوز، با تلاش احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال بخش حقوقی این باشگاه رسما از دو رسانه دولتی شکایت کرد تا نام افشا کنندگان قراردادهای آبی پوشان مشخص شود.

* شکایت باشگاه استقلال از دو رسانه

افشای اسناد محرمانه و قراردادهای باشگاه استقلال در رسانه ها تبدیل به یک اپیدمی شده و متاسفانه باشگاه استقلال در این زمینه متحمل خسارات جبران ناپذیر مادی و معنوی گردیده است که یکی از مهم ترین آن به افشای قرارداد استراماچونی باز می گردد. مسببان انتشار این قرارداد باعث قطع کامل همکاری وی با تیم شدند و این اتفاق نه تنها خسارت مالی قابل توجهی به باشگاه وارد کرد، بلکه منجر به جریحه دار شدن قلب میلیون ها هوادار این تیم شد.  
باشگاه استقلال اعلام می دارد با تشکر از رسانه هایی که اخلاق و اصول حرفه ای را رعایت کرده و می کنند، ضمن شکایت رسمی از دو رسانه که اقدام به انتشار قرارداد مربی و بازیکنان این تیم کرده اند، از این پس چنانچه اسناد و مدارک این باشگاه در هر رسانه اعم از دیداری، شنیداری، سایبری، کانال های تلگرام و صفحات اینستاگرامی منتشر گردد، این باشگاه از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا اقدامات قانونی خود را علیه آن رسانه انجام خواهد داد.


  

* میلیچ شایعه سازان را تهدید کرد

هروویه میلیچ در واکنش به درج مصاحبه هایی از او در برخی رسانه ها به رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: آخرین مصاحبه ای که با رسانه های ایران داشتم به دو یا سه هفته پیش باز می گردد و بعد از آن با هیچ رسانه ای در ایران مصاحبه نکرده ام. این در حالی است که در ۱۰ روز گذشته حدود ۵ مصاحبه از خودم در رسانه های ایران خوانده ام.
مدافع استقلال گفت: تنها گفتگوی من در این ایام با رسانه رسمی باشگاه بوده و انتشار مصاحبه از من در برخی رسانه ها کاری غیر اخلاقی است.


  

* پرداخت ۵ ماه حقوق معوقه پیشکسوتان

 

حقوق معوقه پیشکسوتان باشگاه استقلال امروز به حساب آنها واریز گردید. حقوق معوقه پیشکسوتان باشگاه استقلال امروز به حساب آنها واریز گردید. 
با دستور مدیرعامل باشگاه استقلال، ۵ ماه حقوق معوقه ۸۶ عضو کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال که در ۵ ماه گذشته پرداخت نشده بود، محاسبه و به حساب آنها واریز گردید.


 

* وزارت ورزش به دنبال جانشین منزوی

کامران منزوی چند ماه است که خواستار کناره گیری از هیات مدیره استقلال شده اما با استعفای وی موافقت نشد، با این حال گویا این بار داستان فرق می‌کند و قرار است با کناره گیری او موافقت شود تا در نهایت یک فرد جدید به عنوان جانشین منزوی انتخاب شود.

وزارت ورزش به دنبال انتخاب جانشین منزوی است و پس از انتخاب کردن جانشین وی، با کناره گیری عضو هیات مدیره استقلال موافقت می‌شود تا در نهایت بالاخره منزوی از جمع آبی‌ها جدا شود.

اخبار استقلال

 

 

 

 

 

 


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ از اسپانسر جدید آبی ها رونمایی شد؛ دیاباته سراغ وکیل استراماچونی رفت!

چند خبر کوتاه از استقلال/ حضور استقلالی ها در نظر سنجی AFC؛ پرداخت مطالبات بازیکنان جا مانده

چند خبر کوتاه از استقلال/ پایان قصه ملاقات سعادتمند و مجیدی؛ دردسر جدید برای بلبلی جوان!

چند خبر کوتاه از استقلال/ برای اولین بار وعده سعادتمند عملی شد؛ افراد نزدیک به مجیدی از باشگاه حذف شدند!

چند خبر کوتاه از استقلال/ چشم آبی ها به زمین خوب روشن شد؛ شکایت استقلالی از فاضلاب مجازی

چند خبر کوتاه از استقلال/ خارجی های استقلال پولدار شدند؛ تشکر سعادتمند از هوادار متمول استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار