اخبار باشگاه استقلال

متاسفانه سامان احمدی، جوان 18 ساله و هوادار متعصب باشگاه استقلال  به دلیل عارضهه قلبی دار فانی را وداع گفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی، باشگاه استقلال فاجعه بارترین دوران مدیریتی خود را سپری کرد و به دلیل سو مدیریت نامدیران تحمیلی توسط وزارت ورزش، نه تنها به دارایی هایش افزوده نشد بلکه روز به روز بدهکارتر شد.

از آن سو در باشگاه پیروزی با امدادهای غیبی دولت و فساد سیستماتیک حاکم در آن، ریخت و پاش های بی پایانی انجام گرفت که اگر مسئولان قضایی کشور به آن ورود کنند ممکن است پرده از رازهایی برداشته شود که کل ورزش ایران را تحت تاثیر قرار بدهد.

 

* پرونده فساد در فوتبال روی میز مجلسی ها..

اهالی بهارستان در آخرین روزهای مسندشان روی صندلی‌های سبز مجلس گزارشی بلند و پرجزییات از اداره استقلال و پرسپولیس در سال‌های اخیر منتشر کردند. گزارشی که همانند پر محتوا بودنش باید پر امید برای به سرانجام رسیدن باشد تا بتوان گفت تلاش و کاری برای روشن شدن ماجرا شده است.

در این گزارش پُر است از اعداد و ارقام که مربوط به درآمد، هزینه، بدهی و ..

در گزارش به موارد عجیب شکست تیم‌ها در پرونده‌های بین‌المللی و عملکرد مشکوک برخی مدیران اشاره شده است. از این گفته شده که چرا مدام مدیران  در این دو باشگاه تغییر کرده‌ و اصلاً چرا افرادی غیر تخصصی کار را دست گرفته‌اند.

نکته‌ای که قابل تامل‌تر از بقیه می‌تواند باشد و در این گزارش به آن اشاره شده، این است که استقلال و پرسپولیس فاقد واحد حسابرسی داخلی بوده و هیچ‌گونه نظارت و کنترل مؤثری در خصوص اجرای صحیح مصوبات هیئت مدیره در سال‌ها انجام نشده است!


 

* مصدومیت محسن کریمی در آستانه بهبودی کامل..

محسن کریمی وینگر جوان استقلال که در اواسط فصل دچار مصدومیت زانو شده بود قرار است از دو هفته دیگر در تمرینات استقلال شرکت کند و او نیز مثل شجاعیان به نرم‌دوی بپردازد تا به مرور آماده حضور در میادین شود.

البته بعید به نظر می رسد کریمی در لیگ امسال بتواند برای استقلال به میدان برود و در لیست بازیکنان مجیدی قرار بگیرد.


 

 

* دستیار فرهاد مجیدی در آستانه فسخ قرارداد!

نبوشا لکیچ مربی صربستانی استقلال با ارسال نامه ای خواهان حقوق عقب افتاده خود شد. لکیچ طی یک نیم فصل از ژانویه 2020(15 دی‌ماه) تا ماه می 2020(پایان ماه خرداد) با استقلال قراردادی وضع کرد که طبق قرارداد باید ماهانه حقوق 3400 یورو دریافت کند. وی طی 4 ماه گذشته هنوز حقوقی از باشگاه استقلال دریافت نکرده و از باشگاه استقلال مبلغ 14400 یورو طلب دارد.

طبق نامه ارسال شده به باشگاه، این مربی از رفتار باشگاه استقلال که قرارداد نقض کرده شدیدا ناراحت بوده و این را یک بی احترامی می داند. این مربی به باشگاه استقلال 15 روز وقت داده تا مبلغ مورد نظر را باشگاه استقلال پرداخت کند.


 

 

* تونل اُزُن برای ضد عفونی استقلالی ها قبل از ورود به تمرین..

در سال هایی که باشگاه پیروزی یا بهتر بگوییم تیم محبوب دولت و وزارت غرق در ناز و نعمت مالی است و علاوه بر مجهزترین کمپ تمرینی از به روزترین امکانات نیز بهره می برد، استقلالی ها می بایست با حداقل امکانات از خلاقیت خود برای داشتن حداقلی امکانات بهره ببرد.

به طور قطع در اخبار، تونل ضد عفونی کننده مدرن تیم سوگولی دولت را دیده اید. اما باشگاه استقلال که به دلیل مشکلات شدید مالی حاصل از سیاست های کلان مدیریتی دولت و وزارت توانایی خرید این دستگاه مدرن را نداشت با صلاحدید دکتر نوروزی و کادر پزشکی خود از تونل اُزُن برای ضد عفونی بهره گرفت. دکتر نوروزی درباره این دستگاه توضیحاتی ارائه کرد:

این دستگاه با بخار آب اُزُنی اقدام به ضد عفونی بازیکنان و اعضای تیم می کند. قدرت ضدعفونی کنندگی اُزُن چهار برابر بیشتر از الکل 85% است و به دلییل ریز بودن ذرات به راحتی حتی لباس ها را هم ضد عفونی می کند.


 

 

* پیام فرهاد به مناسبت درگذشت هوادار متعصب استقلال..

سامان جان، سالها هنگام ورود به زمین آزادی، یکی از صحنه‌های دوست داشتنی برای من زمانی بود که با اشتیاق همدیگر را به آغوش می‌کشیدیم.
لطفی که به من داشتی و قاب‌هایی که با هم داریم، تو را از یک طرفدار برایم به یک رفیق تبدیل کرده بود.
روحت شاد عزیزم.
این مصیبت باور نکردنی را از صمیم قلب به خانواده محترم احمدی تسلیت می‌گویم.


 

 

* جریمه دانشگر توسط کادرفنی..

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، با تصمیم کادرفنی استقلال، محمد دانشگر به دلیل بازگشت با تاخیر به تهران با جریمه رو‌به‌رو شد.

اخبار استقلال

  

 


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ فیفا مطالبات طلبکاران را پرداخت می کند؛ شیج و میلیچ در انتظار مجوز خروج!

چند خبر کوتاه از استقلال/ شکایت باشگاه استقلال از دو رسانه؛ میلیچ شایعه سازان را تهدید کرد

چند خبر کوتاه از استقلال/ حضور استقلالی ها در نظر سنجی AFC؛ پرداخت مطالبات بازیکنان جا مانده

چند خبر کوتاه از استقلال/ پایان قصه ملاقات سعادتمند و مجیدی؛ دردسر جدید برای بلبلی جوان!

چند خبر کوتاه از استقلال/ برای اولین بار وعده سعادتمند عملی شد؛ افراد نزدیک به مجیدی از باشگاه حذف شدند!

چند خبر کوتاه از استقلال/ چشم آبی ها به زمین خوب روشن شد؛ شکایت استقلالی از فاضلاب مجازی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار