سعید رمضانی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شکایت بویان و شفر و بحث بدهی استقلال مطمئنا در روند تیم تاثیر خواهد گذاشت و امیدوارم هرچه زودتر بحث شکایت آنها حل شود.

        

 به گزارش استقلال نیوز، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با تسنیم درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر و برگزاری دیدار معوقه آبی‌پوشان با فولاد خوزستان، توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* شرایط بسیار خوبی داریم

شرایط بسیار خوبی داریم و بازیکنان تمرینات منظمی را سپری می‌کنند. کادر فنی با برنامه‌ریزی، تمرینات را اجرا می‌کند و دیدارهای تدارکاتی داشته و خواهیم داشت تا بدون مشکل آماده مسابقات شویم.

* ما یک تیم و خانواده هستیم

ما یک تیم و خانواده هستیم و اگر خدای ناکرده برای یکی از اعضا مشکلی پیش بیاید، همه توان‌شان را به کار می‌برند که مشکل برطرف شود. آذری رباط صلیبی پاره کرده است و امیدوارم سریع‌تر به تمرینات بازگردد. همه منتظر بازگشت رضا هستیم و هر کمکی برای زود برگشتن او انجام می‌دهیم.

* اهوازی ها به فرودگاه و هتل نیایند

ما بلیت‌ها را برای سوم تیرماه تهیه کرده‌ایم و باشگاه تلاش می‌کند شب بازی با فولاد (4 تیر) با پرواز چارتر به تهران بازگردیم. تمهیداتی برای سفر اندیشیده‌‌ایم و امیدوارم مشکلی پیش نیاید. از هواداران دوست داشتنی‌مان در اهواز می‌خواهیم که سمت فرودگاه و هتل نیایند، چرا که یکسری محدودیت‌ها وجود دارد و شرمنده آنها خواهیم شد. همین که در فرودگاه و هتل ازدحام باشد، برای بازیکنان، همراهان تیم و حتی هواداران نگرانی به وجود می‌آورد. اتوبوس تیم‌ برای رفتن به ورزشگاه ضدعفونی خواهد شد و درها نیز بسته است تا کسی وارد یا خارج نشود. قرار نیست میهمان یا هر فردی وارد اتوبوس شود. همان‌طور که وارد استادیوم می‌شویم، همان‌طور برمی‌گردیم. از طرفی، هماهنگی‌هایی داشته‌ایم که از باند فرودگاه مستقیم به خارج از آن منتقل شویم. امیدوارم اتفاق خاصی در ادامه مسابقات پیش نیاید.

* شکایت خارجی ها بر روی تیم تاثیر می گذارد

مجموعه باشگاه تلاش می‌کند که مشکلات مالی و شکایت خارجی ها را برطرف کند و آرامش به استقلال برگردد. این مشکلات قطعاً تأثیرگذار است، اما باشگاه تلاش خودش را انجام می‌دهد تا بازیکنان با روحیه بالا و با فراغ بال در ادامه مسابقات لیگ برتر حضور یابند.

* دیاباته تلاش می کند که آماده شود

دیاباته از روزی که در تمرینات شرکت کرده است، تلاش می‌کند که آماده شود. تصمیم‌گیری برای استفاده از این بازیکن برعهده کادر فنی است.

* ما تابع ستاد مبارزه با کرونا هستیم

ما جزو طومار امضاء کنندگان نیستیم و شرایط‌مان را اعلام کرده‌ایم. صحبت‌های‌مان را انجام داده‌ایم و دیگر ورود به مسائل دیگری نخواهیم کرد. تمام تمرکزمان روی انجام بازی‌هاست. ما تابع ستاد مبارزه با کرونا هستیم و امیدواریم همه چیز درست پیش برود.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

سعید رمضانی: دو بازی تدارکاتی به میزبانی تیم ما انجام می‌شود؛ هنوز مکان بازی ما با فولاد را نمی دانیم!

سعید رمضانی: رابطه من و مجیدی باعث پیشنهاد معاونت استقلال شد؛ وقت کافی برای قبول پیشنهاد معاونت ندارم

سعید رمضانی: در کشور ما فکر همه چیز هستیم جز سلامتی جامعه؛ خیال هواداران راحت، دیاباته برمی گردد

سعید رمضانی: جلسه امروز بررسی مشکلات استقلال بود؛ قبل عید بازیکنان شارژ مالی می شوند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار