سعید رمضانی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: خبر عدم بازگشت دیاباته به تهران شایعه است و این بازیکن با ما در ارتباط است و با شروع تمرینات به تهران سفر خواهد کرد.

        

 به گزارش استقلال نیوز، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط استقلال در روزهای تعطیلی لیگ برتر و شایعه عدم بازگشت شیخ دیاباته به تهران توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* با حضور سعادتمند وضعیت مدیریتی استقلال بهتر شد 

با حضور آقای سعادتمند در پست مدیرعاملی، شرایط باشگاه بهتر از قبل شده و دوستان در تلاش هستند تا هر چه زودتر، وضعیت هیئت‌مدیره را مشخص کنند و تیم از لحاظ مدیریتی به یک ثبات برسد.

تغییرات در بخش مدیریتی باشگاه استقلال زیاد است

تغییرات در بخش مدیریتی باشگاه استقلال زیاد است، اما قطعا تلاش‌هایی صورت گرفته تا بتوانیم این شرایط را مدیریت کنیم و به روال عادی برگردیم.

* خیال هواداران راحت دیاباته برمی گردد

ما با دیاباته در تماس هستیم و می‌دانیم شرایط این بازیکن جای نگرانی ندارد. دیاباته در فرانسه سکونت دارد و با توجه به شرایط حاکم در دنیا فعلا نمی‌تواند به ایران برگردد اما قطعا با شروع دور جدید تمرینات به تیم ملحق خواهد شد.

* قهرمان اعلام کردن یک تیم عادلانه نیست

استقلال تا پایان لیگ برتر ۱۰ بازی دیگر در برنامه دارد که معادل ۳۰ امتیاز می‌شود. قطعا اتفاقات زیادی تا پایان لیگ می‌افتاد و تیم ما هم شانس قهرمانی دارد. با این حساب اصلا عادلانه نیست که لیگ را نیمه کاره رها کنند و در این شرایط، قهرمان را قبل از اتمام مسابقات، مشخص کنند.

* در کشور ما فکر همه چیز هستیم جز سلامتی جامعه

در حال حاضر سلامتی مردم باید در اولویت قرار بگیرد. متاسفانه در کشور ما فکر همه چیز هستیم جز سلامتی جامعه. اول باید سلامتی مردم تامین شود بعد به فکر فوتبال و جام دادن باشیم. از این طریق باید تشکر ویژه‌ای از کادر درمانی کشور داشته باشم که شبانه‌روز در تلاش هستند تا این ویروس هرچه زودتر ریشه‌کن شود.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

سعید رمضانی: جلسه امروز بررسی مشکلات استقلال بود؛ قبل عید بازیکنان شارژ مالی می شوند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار