سعید رمضانی

سرپرست تیم فوتبال استقلال به شایعه استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری این تیم که در فضای مجازی مطرح شده واکنشی نشان نداد.

        

 به گزارش استقلال نیوز، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با فارس، در خصوص تساوی استقلال مقابل سایپا و توقف این تیم در ورزشگاه آزادی، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

    

* تساوی استقلال مقابل سایپا؟

تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که شرمنده هواداران استقلال هستیم و از آنها عذرخواهی می‌کنیم. ما فقط می توانیم به هوادران بگوییم از ناراحتی آنها چند برابر ناراحت هستیم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم در دیدارهای آینده نتایج قبلی را جبران کنیم.

* شایعه استعفای مجیدی از سرمربیگری استقلال؟

وقتی چیزی شایعه است چرا باید در موردش حرف بزنم؟ خود شما می‌گویید این شایعه در فضای مجازی مطرح شده است اما اگر از من سوال کردید این خبر صحت ندارد و فقط شایعه است.

اینستاگرام فرهاد مجیدی

به گزارش استقلال نیوز، بعد از شکست استقلال مقابل فولاد در اهواز بود که فرهاد مجیدی در پستی جنجالی در اینستاگرام از ویلای امیردشت و فوتبال پاک صحبت کرد. وی به نوعی مدعی شد در آن مسابقه در حق تیم وی اجحاف شده اما این بار و بعد از توقف تیمش، در اینستاگرام اقدام عجیب دیگری انجام داد. بعد از شکست استقلال مقابل فولاد در اهواز بود که فرهاد مجیدی در پستی جنجالی در اینستاگرام از ویلای امیردشت و فوتبال پاک صحبت کرد. وی به نوعی مدعی شد در آن مسابقه در حق تیم وی اجحاف شده اما این بار و بعد از توقف تیمش، در اینستاگرام اقدام عجیب دیگری انجام داد.
سرمربی استقلال که این روزها تحت فشار هواداران قرار دارد، این بار در صفحه اینستاگرامش همه دنبال کنندگان صفحه‌اش را آنفالو کرد! مشخص نیست دلیل این اقدام مجیدی چه بوده اما باید دید در روزهای آینده از این تصمیماتش پرده بر می‌دارد یا خیر؟

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ استقلال بی‌مهره و بی‌برنامه مقابل سایپا؛ لعنت به کسانی که استرا را فراری دادند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار