هادی شکوری

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال با وجود مصدومان زیادی که دارد نمی تواند در ادامه فصل نتایج مورد نظرش را کسب کند زیرا ابزار کافی برای موفقیت در اختیار کادرفنی نیست.  

 

 به گزارش استقلال نیوز، ، هادی شکوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با میزان، در خصوص شکست استقلال مقابل فولاد و تساوی مقابل سایپا صحبت های کرد که در ادامه می‌خوانید:

 

 * استقلال برای پیروزی ابزار کافی ندارد

فولاد مقابل استقلال از شرایط بهتری برخوردار بود. این تیم تمام بازیکنانش را در اختیار داشت. دقیقا برعکس استقلال که مصدومان زیادی داشت، فولاد ابزار لازم را داشت و توانست با بازی بهتر برنده بازی شود. سایپا هم چنین شرایطی را سپری کرد و استقلال پیروزی را با تساوی عوض کرد.

 * وریا غفوری نمی تواند بزرگتر تیم باشد

هر تیمی به یک بزرگ‌تر نیار دارد. با تمام احترامی که برای وریا غفوری قائل هستم، معتقدم این بازیکن به دلیل حجب و حیایی که دارد، نمی‌تواند به عنوان یک بزرگ‌تر در استقلال باشد. البته از نظر فنی، او یکی از بهترین مدافعان راست ایران است، اما واقعا استقلال به بازیکنی نیاز دارد که بتواند کنترل بازیکنان جوان را بر عهده بگیرد.

 * مجیدی به اعصابش مسلط باشد تیم کیفیت بهتری خواهد داشت

فرهاد مربی جوانی است و اگر کنار زمین مسلط‌تر باشد در کیفیت بازیکنان هم تاثیر می‌گذارد. اما اگر غیر از این باشد بازیکنان احساسی هستند و از مربی تاثیر می‌گیرند. به نظرم نقش کمک‌های مجیدی در این مواقع خیلی مهم است آنها باید نیمکت و سرمربی تیم را کنترل کنند.

* تیم های که در تعطیلات تمرینات داشتند عملکردشان بهتر است

تیم‌هایی که در زمان تعطیلات بهترین عملکرد را داشتند و مرتب تمرینات خود را انجام دادند در مسابقات خود را نشان می‌دهند و تیمی در خطوط بازی موفق‌تر خواهد بود که در تعطیلات عملکرد خوبی داشتند. شما گل دوم استقلال مقابل فولاد را ببینید، وقتی بازیکن حریف در محوطه صاحب توپ می‌شود دفاع باید فاصله را با او کم کند و اجازه شوت و پاس ندهد اما دیدیم بازیکنان فولاد راحت یک دو کردند و شوت زدند و دروازه استقلال باز شد.

اخبار استقلال

     


 مطالب مرتبط:

هادی شکوری: سه سال استقلال را به سعادتمند واگذار کنند؛ داستان بدهی های استقلال موضوع تکراری است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار