هادی شکوری

پیشکسوت استقلال گفت: هر مدیری به استقلال می آید چون از آینده کاری خودش اطمئنان ندارد برای رفع بدهی ها هیچ اقدامی نمی کند و همین مسئله باعث تشکیل پرونده های متعدد در فیفا می شود.  

 

 به گزارش استقلال نیوز، ، هادی شکوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با میزان، در خصوص وضعیت مدیریتی استقلال و شرایط این باشگاه صحبت های کرد که در ادامه می‌خوانید:

 

 * داستان بدهی های استقلال موضوع تکراری است

من از زمانی که به یاد دارم وضعیت باشگاه استقلال همین بوده و شکایت پشت شکایت و پرونده پشت پرونده وجود داشته است؛ این میان هم یک‌سری مدیران می‌آیند و قربانی می‌شوند. باید فکر اساسی کنیم و منشا این مشکلات را پیدا کنیم.

 * با کار کارشناسی سراغ بازیکنان خارجی برویم

در این چند سال، بارها بازیکن خارجی به فوتبال ایران آمده‌، یک دقیقه هم بازی نکردند، اما پول‌های هنگفت دریافت کرده‌اند. انگار این مسئله اپیدمی شده است. قطعا باید ریشه‌یابی شود و با کار کارشناسی سراغ بازیکنان خارجی برویم.

 * عدم ثبات مدیریت مشکل بزرگ استقلال است

این متاسفانه یک ایراد است که مدیران جدید می‌آیند و تقصیرات به گردن مدیران قدیمی می‌اندازند. این از عدم ثبات مدیران می‌آید. یک مدیر هیچ تضمینی ندارد که چند وقت در یک باشگاه می‌ماند و فقط در حال رفت و آمد هستند و درگیر این شکایات که از قبل روی دست باشگاه می‌ماند.

* سه سال استقلال را به سعادتمند واگذار کنند

سعادتمند آمد تا اتفاقات خوبی را رقم بزند، اما متاسفانه درگیر این موضوعات شد و تنها کمکی که می‌توان به او کرد، این است که حداقل تضمین بدهند تا سه سال مدیرعامل استقلال می‌ماند تا با خیالی آسوده در پی حل مشکلات استقلال باشد.

 * شیوع کرونا تاثیر زیادی روی تیم‌ها گذاشت

مجیدی مربی جوانی است و به دنبال موفقیت می‌رود، اما شیوع کرونا تاثیر زیادی روی تیم‌ها گذاشت. هر تیمی توانسته باشد در این دوران، آمادگی خود را حفظ کند، می‌تواند در ادامه لیگ موفق باشد.

اخبار استقلال

     


 مطالب مرتبط:

احمد سعادتمند: یک عده اجازه دهند شش ماه بگذرد و بعد انتقاد کنند؛ قائدی را زیر 5 میلیون دلار نخواهیم فروخت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار