سیدعلی موسوی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با این وضع لیگ برتر که گویا قرار است با وجود نا آمادگی تیم ها به هر شکلی مسابقات برگزار شود، چه بهتر استقلال اصلا وارد لیگ قهرمانان نشود.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدعلی موسوی پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتوگو با تسنیم، درباره شرایط استقلال پس از تساوی مقابل تراکتور سازی، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

 

* تساوی این بازی را پیش بینی می کردم

پیش‌بینی می‌کردم که این مسابقه با تساوی به پایان برسد، چون هر دو تیم از لحاظ بدنی شرایط خوبی ندارند و شاهد دیداری پایاپای بودیم. دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند، اما از شرایط آرمانی بدنی دور بودند و با یکی دو جلسه تمرین به این مسابقه آمدند.

 * تیم‌ها از لحاظ تاکتیکی، حرفی برای گفتن نداشتند

تیم‌ها از لحاظ تاکتیکی، حرفی برای گفتن نداشتند. همه بازیکنان خورده‌اند و خوابیده‌اند و فشاری روی آنها نبوده است. الان همه می‌خواهند مسابقات هر چه زودتر به پایان برسد و دیگر دنبال بازی زیبا نیستند. بدن بازیکنان هم اجازه نمی‌دهد، چنین هدفی داشته باشند. زمانی که تماشاگران در ورزشگاه بودند، بازی‌های ما جذاب نبود. حالا که هواداران هم به ورزشگاه نمی‌آیند، مسابقات از حس و حال لازم افتاده است.

 * همه تیم‌ها در بخش بدنی مشکل دارند

فکر می‌کنم همه تیم‌ها در بخش بدنی مشکل دارند و کارها بیشتر روی شانس پیش می‌رود. به‌جز پرسپولیس که تکلیفش را مشخص کرده و از سایر تیم‌ها جدا شده، شانس بیشتر در تعیین سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تعیین‌کننده است، وگرنه تیم‌ها از لحاظ تاکتیکی و بدنی نمی‌توانند به هدف خود برسند.

* با این وضعیت لیگ بهتر استقلال سهمیه نگیرد

وقتی این شرایط را می‌بینم، می‌گویم بهتر است سهمیه‌ای نگیریم! الان تیم‌ها شرایط لازم برای بازی کردن در لیگ برتر را ندارند، چه برسد به لیگ قهرمانان آسیا. سیستم بازیکنان ایرانی به گونه‌ای است که بدن آنها نباید بخوابد و اگر این اتفاق بیفتد،‌ زود آماده نمی‌شود. بازیکنان خارجی آماده هستند و اگر به استراحت بروند، با یک تکان به شرایط قبل برمی‌گردند، اما الان متأسفانه هیچ تیمی سرحال نیست.

* استقلال از حاشیه‌ها و مصدومیت هم ضربه خورده است

تیم از لحاظ روحی خسته است و از حاشیه‌ها و مصدومیت هم ضربه خورده است. اگر تیم بتواند خودش را جمع و جور کند، بر مشکلات غلبه و روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کند، می‌تواند در دیدارهای بعدی با امتیاز از زمین خارج شود و می‌توان در بازی‌های بعد امیدوار بود. اگر بدن بازیکنان استقلال آماده بود، آنها می‌دانستند بازی با تراکتور چقدر حساس است و تا دقیقه 90 بر حریف فشار می‌آوردند، اما بدن‌ها اجازه نمی‌دهد و بچه‌ها نمی‌توانند به هدف خود برسند.

اخبار استقلال

      


 مطالب مرتبط:

علی موسوی: فوتبال ما از وضعیت حرفه‌ای دور است؛ برگزاری لیگ برتر را مثبت نمی‌بینم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار