سیدعلی موسوی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: باید همه چیز بسته شود تا مشکلات‌مان را ریشه‌یابی کنیم. فوتبال را تعطیل کنیم تا بیشتر از این آبرویمان در آسیا و دنیا نرود.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدعلی موسوی پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتوگو با تسنیم، درباره شرایط استقلال و خطر محرومیت این تیم از سه پنجره نقل‌وانتقالاتی که هفته گذشته این باشگاه را تهدید می‌کرد، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

 

شرایط استقلال و خطر محرومیت این تیم از سه پنجره نقل‌وانتقالاتی؟

با این شرایط فقط نتیجه می‌گیریم که ما از وضعیت حرفه‌ای دور هستیم. در تیم مدیریتی سابق و کنونی باشگاه فرد آگاهی وجود ندارد و فقط به بیراهه می‌رویم. 3 پنجره نقل و انتقالاتی که هیچ, باید همه چیز بسته شود تا مشکلات‌مان را ریشه‌یابی کنیم. باید جلوی گرفتن بازیکن خارجی و نقل و انتقالات گرفته شود تا یاد بگیریم وقتی رفتار حرفه‌ای و سواد قرارداد بستن نداریم, کاری انجام ندهیم. بهتر است فوتبال را تعطیل کنیم تا بیشتر از این آبرویمان در آسیا و دنیا نرود.

* عدم پرداخت مطالبات افرادی مثل بویان و شفر به ضعف مدیریت در استقلال برمی‌گردد یا تحریم‌ها کار را سخت کرده است؟

مگر قبل از تحریم‌ها این مسائل نبوده است؟ قبل از تحریم‌ها هم به قراداد‌هایی که امضا کرده بودیم, پایبند نبودیم. نا آشنا بودن به مسائل بین‌المللی و حقوقی باعث می‌شود کار به اینجا برسد و همیشه در قرارداد‌ها بازنده باشیم. مدیران فکر می‌کنند بازیکنان خارجی همانند ایرانی‌ها هستند که با یک صلوات و امضا کارشان تمام شود. بازیکنان خارجی حرفه‌ای هستند و تحت هر شرایطی پول‌شان را می‌خواهند. یک مربی مثل شفر طبق قانون پولش را می‌خواهد و به اینکه دلار چقدر بالا رفته کاری ندارد. این اتفاقات به کل فوتبال ایران و بیت‌المال ضربه می‌زند. خیلی وقت است که از آسیا فاصله گرفته‌ایم. الان شاید فقط بتوانیم یکی دو مرحله بالا بیاییم یا شانسی یکی از تیم‌های ما جزو 4 تیم برتر قرار بگیرد که آن هم مقطعی است. سال‌هاست در فوتبال درجا می‌زنیم, همه پیشرفت کرده‌اند ولی ما درگیر مسائل حاشیه‌ای هستیم. فقط 30-20 درصد فوتبال داریم و بقیه آن حاشیه است. فوتبال ما با این فرمان هر روز بیشتر در باتلاق فرو می‌رود.

* آیا موافق برگزاری مسابقات لیگ برتر در شرایط کنونی است؟

با استرسی که بین بازیکنان و تیم‌ها وجود دارد, برگزاری مسابقات را مثبت نمی‌بینم. الان بدنسازی تیم‌ها درست نیست و این موضوع مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد. این فوتبال با بدنسازی اول فصل جذاب نبود, وای به حال الان که بازیکنان دو‌سه ماه خورده‌اند و خوابیده‌اند! اگر الان بازی‌ها برگزار شود هم آسیب‌دیدگی زیاد می‌شود و هم بازیکنان شاداب نیستند. همه چیز باید تعطیل شود و تیم‌های برای بدنسازی سال دیگر آماده شوند تا حداقل فصل بعد لیگ خوبی داشته باشیم. لیگی که فقط استرس و بیماری باشد و بدنسازی نداشته باشد هیچ جذابیتی ندارد.

اخبار استقلال

      


 مطالب مرتبط:

سعید رمضانی: برای برگزاری مسابقات تابع ستاد مبارزه با کرونا هستیم؛ شکایت خارجی ها بر روند تیم تاثیر می گذارد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار