حسن زاده

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: طبق قوانین و شواهد رای به برگزاری مجدد بازی پارس جنوبی جم و استقلال داده ایم و تا به امروز باشگاه پارس جنوبی جم به رای اعتراضی نداشته است.

  

 به گزارش استقلال نیوز، ابوالفضل حسن زاده محمدی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال  در گفتگو با سایت سازمان لیگ فوتبال در خصوص رای کمیته انضباطی مبنی بر برگزاری بازی تیم های پارس جنوبی جم و استقلال صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* تست کرونای بازیکنان فولاد مثبت بود

سازمان لیگ فوتبال تایید کرد که تست کرونای بازیکنان فولاد و چند نفر از کادر فنی این تیم مثبت بوده و پس از بررسی متوجه شدیم که دلایل مطروحه دقیق بوده و همین امر باعث شد تا اعضای کمیته انضباطی به این نتیجه برسند که بازی تکرار شود.

* 81 میلیون خسارت عدم برگزاری بازی پارس جنوبی و استقلال است

تاکنون هیچ اعتراضی از سوی باشگاه جم به دست ما نرسیده است. فقط فرمانداری جم اعلام کرده که مبلغ 81 میلیون تومان خسارت عدم برگزاری این دیدار را متحول شده است که در صورت برگزاری مجدد بازی، باید بررسی و اگر خسارتی متوجه ایشان شده باشد، تصمیم گیری می شود.

* طبق مقررات رای به تکرار بازی پارس و استقلال دادیم

همانطور که می دانید 9 بازیکن تیم استقلال تست کرونایشان مثبت بوده و دو نفر از کادر فنی این تیم نیز از لیست خارج شده اند. ما طبق مقررات انضباطی حکم بر تکرار بازی را اعلام کردیم.

* باشگاه پارس جنوبی می تواند به رای اعتراض کند!

بر اساس آرا کمیته انضباطی،باشگاه های پارس جنوبی جم و نساجی مازندران اگر اعتراضی بر حکم دارند می توانند در کمیته استیناف اعتراضشان را مطرح کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه اسنقلال در این هفته ها با وجود تعداد زیاد بازیکنان مبتلا به کرونا، مجبور به برگزاری بازی های خود شده است اما پیش از بازی با پارس جنوبی جم تعداد مبتلایان این تیم به عدد 9 می رسید که طبق قانون عجیب 25 درصد نتوانست به شهر جم سفر کند.

پس از این اتفاق عده ای از هواداران وپیشکسوتان معلوم الحال تیم دوم پایتخت با تمسخر و یاوه گویی سعی بر تبرئه خود از حمایت های همیشگی دولت داشته که خوشبختانه با رای امروز کمیته انضباطی حقانیت باشگاه استقلال ثابت و مهر سیاهی بر پیشانی آنها زده شد. 

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

      


 مطالب مرتبط:

کمیته انضباطی اعلام کرد/ بازی پارس جنوبی و استقلال تکرار خواهد شد؛ مجیدی بی دلیل یک جلسه محروم شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار