سعادتمند

مدیرعامل باشگاه استقلال از وعده شگفت انگیز خود رونمایی کرد و دریافت سند کمپ حجازی را مژده بزرگ به هواداران استقلال دانست!

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال که برای بازدید از کمپ مخروبه حجازی به همراه حجت نظری حضور به عمل رسانده بود در گفتگویی پیرامون وضعیت کمپ و وعده ای که چند روز گذشته به هواداران داده بود، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* دریافت سند کمپ حجازی مژده ما به هواداران استقلال!

با گروه قوی و کارشناسی مستمر کارها را برای صدور سند استادیوم مرغوبکار و کمپ مرحوم حجازی داشتیم. به جرات بعد از چند دهه این خبر خوب را به هواداران می دهم که موفق شدیم سند استادیوم مرغوبکار را به نام استقلال بگیریم. این اتفاق خوبی بود چون ارزش ریالی بسیار بالایی دارد که می تواند در سرمایه گذاری های بعد بسیار مهم باشد و این مژده بزرگی بود که به هواداران استقلال دادیم.

* بیش از 500 میلیارد تومان بعد از سال‌ها به دارایی باشگاه اضافه ‌شد

وقتی بیش از 500 میلیارد تومان بعد از سال‌ها به دارایی باشگاه اضافه ‌شد و برای اولین بار سندی گرفتیم که مالکیت آن برای استقلال است. هواداران ما از استقلال تیمی قوی می‌خواهند و با پیروزی مقابل سپاهان اتفاق خوبی را رقم زدیم.  انشالله حضور موفقی هم در لیگ و جام حذفی داشته باشیم. باشگاه استقلال باید به سمت بنگاه اقتصادی و زیرساخت‌ها برود و دارایی‌هایش را به سمتی ببرد که بتواند در فوتبال آسیا آقایی و شادی را به هواداران تقدیم کند.

* باشگاه سپاهان همه عزیزان فرهیخته هستند

من ابتدا آرزوی سلامتی کامل برای آقای قلعه‌نویی می‌کنم. مجموعه مدیریت باشگاه سپاهان همه عزیزان فرهیخته هستند و برای همه آنها احترام ویژه‌ای قائل هستیم. ما و باشگاه سپاهان نماینده‌های کشورمان در آسیا هستیم و فکر می‌کنم این مباحث خیلی خوب نیست و باید از جایگاه فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم. در واقع هر دو باشگاه تلاش می‌کنیم که به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنیم. مباحثی که به راحتی صحبت از هدیه داور کنیم درست نیست. شاید ما بیشترین لطمه را از داوری و نگرفتن امتیاز کامل مسابقات‌مان را خورده‌ایم. ما هم سال گذشته در  2-3 گل یا پنالتی از داوری لطمه خوردیم.  فوتبال این موارد را دارد ولی اینکه ما بیاییم بیانیه بدهیم شایسته فوتبال کشورمان نیست. باید تلاش کنیم به لحاظ فنی حرف‌مان را در مستطیل سبز بزنیم. انشالله پذیرای باشگاه سپاهان با نهایت احترام در جام حذفی خواهیم بود.

* بدهی ها مثل الوار روی سر ما خراب شده است

ما در بدترین زمان ممکن به استقلال آمدیم و تمام آرای انضباطی فیفا هم در همین 2،3 ماهی که توفیق خدمت داشتیم مثل الوار روی سر ما خراب شد و هزینه‌های ارزی زیادی به ما وارد شده و باید با توجه به بالا رفتن نرخ ارز پرداخت کنیم. کار برای ما سخت شده است و حدود 20 میلیارد تومان باید برای دو نفری که بویان و وینفرد شفر پرداخت کنیم. تهیه این مبلغ در این شرایط کار راحتی نیست ولی ما تلاش می‌کنیم چون چاره‌ای غیر از این هم نداریم و باید از آرای فیفا تمکین کنیم. این رای‌ها چندین بار ابلاغ شده ولی متاسفانه انجام نشده است، ما وارث این پرداختی‌ها هستیم. کار سختی است ولی تلاش می‌کنیم تا این مشکل را حل کنیم.

* شاکله تیم را حفظ خواهیم کرد

ما چندین نشست داشتیم. ما شاکله تیم را حفظ خواهیم کرد و در نقاطی هم که نیاز به تقویت داریم، تلاش می‌کنیم تا نفرات جدید و قدرتمندی را به تیم اضافه کنیم چون باید نماینده شایسته‌ای برای ایران در آسیا باشیم.ما اسامی نفراتی که مدنظر کادر فنی هستند را گرفته و مذاکرات‌مان را شروع کرده‌ایم و در هفته آینده همه را به نظر هواداران می‌رسانیم.

* تلاش‌مان را می‌کنیم و کارمان را با قدرت جلو می‌بریم

این موضوعات که استقلال به دنبال مربیان دیگر است اصلا حرفه‌ای نیست. ما درگیر لیگ و جام حذفی هستیم و خودمان را برای حضور موفق در آسیا آماده می‌کنیم. من با هیچ‌کسی صحبت نکرده‌ام. کادر فنی استقلال مورد تایید است و از همه می‌خواهم که بگذارند با آرامش کار کنیم. ما الان بدون حاشیه همه امکاناتی که برای یک تیم لازم بود را فراهم کردیم و تلاش کردیم پرداخت‌های‌مان را درباره بازیکنان خارجی‌ انجام دهیم و همچنین برخی بدهی‌ها را هم تسویه کردیم. خواهش من این است که مباحث حاشیه‌ای را اعلام نکنیم. ما با سرمربی و کادر فنی‌مان ادامه خواهیم داد و اجازه دهید در آرامش کار کنیم. یک تیم یکدست و باانگیزه‌ای داریم، همه تلاش‌مان را می‌کنیم و کارمان را با قدرت جلو می‌بریم.

* برای مجوز بازی شجاعیان به فیفا نامه زدیم

در مورد شجاعیات هم باید بگویم که ما برخلاف میل باطنی‌مان نامه‌ای را برای فیفا تنظیم کردیم. مسابقات ما 3 ماه به خاطر کرونا تعطیل شد و  باید الان فصل جدید را شروع می‌کردیم. حیف است که از بازیکن‌مان با قرارداد حرفه‌ای استفاده نکنیم. ما وقتی نتوانستیم از سازمان لیگ و فدراسیون جواب بگیریم مطمئنا با فیفا مکاتبه می‌کنیم.

* از کادر فنی حمایت می‌کنیم

ما از کادر فنی حمایت می‌کنیم و مربیان  ما با قدرت کارشان را انجام می‌دهند.


 

به گزارش استقلال نیوز، مدیرعامل استقلال در حالی از وعده شگفت انگیز خود رونمایی کرد که دیروز طی مصاحبه اعلام کردند که فردا (امروز) از مژده بزرگ که هواداران استقلال 30 سال در انتظار آن هستند رونمایی خواهیم کرد!

انگار آقای سعادتمند فراموش کرده اند هواداران استقلال منتظر دریافت قطره ای از دارایی های به تاراج رفته باشگاه بزرگ خود نیستند و بهتر بود به جای چنین شوء و نمایش های پوشالی، به فکر پرداخت بدهی بویان و شفر باشند تا بیش از این با احساس هواداران بازی نشود.

باید از آقای سعادتمند پرسید در حالی که از زمین و آسمان توسط اشخاص سیاسی ( معاون ریس جمهور،شهردار تهران و...) زمین و مجموعه ورزشی به تیم سوگولی دولت واگذار می شود دریافت سند کمپ مخروبه حجازی که آن هم از قبل انتظار آن میرفت چه نیاز به تبلیغات و این همه سروصدا بود؟

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

احمد سعادتمند: بابت پیروزی برابر سپاهان بسیار خوشحالیم؛ نمی‌دانم برخی‌ها چه اصراری دارند شجاعیان بازی نکند؟!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار