احمد سعادتمند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بابت صادر نشدن کارت و مجوز بازی داریوش شجاعیان به شدت گله‌مند هستم.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، درباره پیروزی استقلال برابر سپاهان، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* برتری استقلال مقابل سپاهان؟

بابت این موفقیت بسیار خوشحالیم. تیم ما با وجود اینکه دقایق زیادی از بازی را ۱۰ نفره دنبال کرد، پیروز شد و امیدواریم با تلاش بازیکنان و کادرفنی و همدلی میان ارکان باشگاه، در بازی‌های باقی مانده لیگ و جام حذفی هم موفق باشیم.

* انتقاد از صادرنشدن کارت بازی شجاعیان؟

از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بابت صادر نشدن کارت و مجوز بازی داریوش شجاعیان به شدت گله‌مند هستم. با توجه به شرایط حاکم بر جهان، فیفا و AFC جهت استفاده از ورزشکارانی که آسیب دیده بودند، دست به تلطیف مقررات زدند. داریوش شجاعیان بازیکن ما بوده و با ما قرارداد حرفه‌ای دارد. توجه داشته باشید که بیش از سه ماه لیگ ما تعطیل شده بود. یک وقت می‌گویید بازیکن از لیست خارج شده و اجازه بازی کردن در ادامه نیم فصل را ندارد. اما نیم فصلی که مدت زمانش سه ماه به ان اضافه شده است را نباید با مبنای قبلی نگاه کرد. بازیکنی مثل شجاعیان به دلیل تعویق سه ماهه لیگ، الان کاملا آماده است و بازیکن خود ما هم بوده است. در استعلامی که از فیفا انجام شده، گفته شده که از بازیکنان خودتان و آکادمی می‌توانید استفاده کنید. از طرفی فیفا گفته است می‌توانید قوانین را تلطیف کنید. من نمی‌دانم چه اصراری برخی‌ها دارند که با این وجود شجاعیان بازی نکند؟ من به این موضوع گله و اعتراض دارم. من شخصا در این‌باره با آقایان نبی و بهاروند صحبت کرده‌ام. مجبورم برخلاف میل باطنی خود، این موضوع را به فیفا اعلام کنم و به اسم مواردی را به فیفا بیان کرده و پاسخ خود را از آن نهاد بگیرم. این موضوع را تا زمان پاسخگویی فیفا ادامه می‌دهم.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ استقلال ده نفره سپاهان را به زانو در آورد؛ شاهکار فرهاد و بازگشت شکوهمند دانشگر..

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار