بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کریمی قبل از اینکه به استقلال بیاید بازیکن خوبی بود ولی اما الان در استقلال مطرح شد و نامی برای خودش دست و پا کرد.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، در خصوص شرایط استقلال در پایان فصل و بحث جدایی بعضی از بازیکنان،صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* عدم حضور الوحده در قطر طبیعی است

با توجه به شیوع ویروس کرونا، عدم حضور الوحده در قطر طبیعی است. ابتلای چند نفر از اعضای این تیم باعث نیامدن آنها شد. این مسائل برخی مواقع به سود یک تیم و برخی مواقع به ضرر یک تیم دیگر می‌شود. شرایط استقلال با اضافه شدن میلیچ و دیاباته بهتر شده و حالا تیم تکمیل شده است. خوشبختانه افرادی در کادر فنی استقلال حضور دارند که اشراف کاملی روی تیم دارند و در کادر فنی قبلی نیز کار می‌کردند. بنابراین، تمرینات مانند گذشته است و فکر نمی‌کنم تغییری کرده باشد.

 * کریمی یادش باشد در استقلال کریمی شد

در اینکه کریمی فصل گذشته بهترین هافبک ایران بود، شکی نیست، اما کریمی و هواداران استقلال بدانند بازیکنی مثل او در استقلال کریمی شد. اگر کریمی امروز می‌خواهد به خارج از کشور برود، به واسطه بازی در استقلال است. کریمی قبل از اینکه به استقلال بیاید بازیکن خوبی بود، ولی در استقلال ساخته شد. از طرفی، باید به بازیکنان حق داد که به فکر آینده خود باشند، چون با یک مصدومیت ممکن است تا آخر عمر نتوانند خودشان را تأمین کنند. مانند اتفاقی که برای پادوانی افتاد.

* قانون منع جذب بازیکن یا مربی خارجی باعث ضرر تیم ها می شود

در گذشته با قانون منع جذب گلر خارجی، بازیکن بالای 27 سال و سقف قرارداد چه کار مثبتی ایجاد شد که امروز قانون منع جذب بازیکن یا مربی خارجی را گذاشته‌اند؟ در یک فصل ممکن است 10 بازیکن و سه مربی خارجی جذب شوند و به آنها پول بدهند، اما امروز باید 16 تیم که 30 بازیکن و مربی دارند، پول بیشتری برای بازیکنان داخلی بدهند. نتیجه‌اش همین می‌شود که قرارداد بازیکن 300 میلیونی سه میلیارد و قرارداد بازیکن سه میلیاردی، 10 میلیارد تومان می‌شود.

اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا: با درایت کادر فنی پیروز این داربی بودیم؛ عملکرد متناقض دولت در قبال طارمی و استراماچونی شائبه برانگیز است


نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار