بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: این همه سال جام ها بین تیم ها عوض شد در انتها چه شد؟مگر یک جام از جان مردم مهمتر است که اینگونه اصرار به برگزاری مسابقات داریم؟

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با فارس، در مورد بحث برگزاری لیگ برتر و اعتراض بعضی از تیم ها به عدم امکانات کافی برای شروع مسابقات،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

 دلیل اصرار سازمان لیگ به شروع مسابقات را نمی دانم

من دلیل این اصرار سازمان لیگ به برگزاری مسابقان را نمی‌دانم ولی هر روز می‌شنویم که تیم‌ها چند بازیکن مبتلا به کرونا دارند.‌اگر هفته اول مسابقات 5 کرونایی در لیگ برتر بازی کنند مطمئن باشید تست کرونای 40 نفر تا پایان هفته مثبت اعلام خواهد شد. ضمن آنکه فوتبال فقط شامل بازیکنان نیست و کادر فنی تیم‌ها، عوامل فنی مسابقه و همچنین نمایندگان صدا و سیما هم در آن دخیل هستند .

 * جان مردم مهم است یا قهرمانی؟

من منطقی صحبت می‌کنم و تحت تاثیر احساسات حرف نمی‌زنم اما جان مردم مهم است یا قهرمانی؟ این همه سال قهرمان و نائب قهرمان و تیم‌های صعود کننده مشخص شدند اما چه اتفاقی افتاد؟ آیا فوتبال ما تغییر کرد؟ شما فکر کنید یک سال لیگ نداریم. در خیلی از کشورها مسابقات تعطیل شده و خیلی از کشورها هم اگر بازی‌ها را برگزار می‌کنند طوری رعایت می‌کنند که ما اصلا نمی‌توانیم به شرایط آنها برسیم.

 * نمی‌توانیم مثل کشورهای پیشرفته پروتکل بهداشتی را رعایت کنیم

من بازی بایرن مونیخ ودورتموند را تماشا می‌کردم و قبل از بازی نشان داد که بازیکنان در رختکن چه شرایطی دارند و چگونه از یک تونل عبور می‌کنند که تمام بدن آنها ضد عفونی می‌شود. داخل راهروهای استادیوم برق می‌زد وحتی اولیور کان، رومنیگه، و خیلی از بزرگان بایرن روی سکوها با 5 صندلی فاصله با ماسک و دستکش نشسته بودند. اینها همه مشکلاتی است که ما داریم و نمی‌توانیم مثل کشورهای پیشرفته آنها را اجرا کنیم.

 * فدراسیون باید یک تصمیم واحد و جامع بگیرد

در فدراسیون متاسفانه فقط سهیل مهدی صحبت می‌کند و البته این را هم بگویم اگر او حرف می‌زند تمام مسائل را به نقل از خودش منتقل نمی‌کند. مهدی قطعا صحبت اعضای فدراسیون فوتبال، سرپرست یا دبیر فدراسیون را به مردم منتقل می‌کند اما به هر حال در این زمینه فدراسیون باید یک تصمیم واحد و جامع بگیرد.

 * فدراسیون باید محل مشخصی برای تست تیم ها در نظر بگیرد

الان می‌بینیم که برخی از تیم‌ها از کیت‌های ارزان قیمت برای تست استفاده کرده‌اند. هر روز هم یک باشگاه اعلام می‌کند تیمش چند بازیکن کرونایی دارد. از کجا معلوم که آن باشگاه راست می‌گوید؟ فدراسیون باید جایی مثل ساختمان ایفمارک را برای تست‌های پزشکی برای همه باشگاه‌ها در نظر می‌گرفت تا تیم‌ها سرگردان نباشند و تمام پاسخ‌ها روشن و شفاف باشد. کار فدراسیون هم راحت می‌شد و خیلی راحت اگر باشگاهی ادعا می‌کرد چند بازیکن تیمش کرونا دارد فدراسیون با استعلام از ایفمارک به واقعیت می‌رسید.

 * امیدوارم فوتبالی‌ها باید برای فوتبال تصمیم بگیرند

تغییرات قطعا باید انجام شود چون ما افرادی را در فوتبال داریم که درس خوانده‌اند، وجاهت اخلاقی دارند و حتی در تیم ملی فوتبال ایران سابقه بازی داشته‌اند، چرا این نفرات نباید در فدراسیون پستی بگیرند؟ به نظرم اساسنامه فدراسیون باید دستخوش تغییرات زیادی شود تا فوتبالی‌ها بتوانند برای فوتبال تصمیم بگیرند.

اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا: صحبت از فوتبال در این شرایط خنده‌دار است؛ سعادتمند حتماً همتی در خودش دید که مدیرعامل شد!

بهتاش فریبا: انتقاد من از سریال پایتخت ارزشی ندارد؛ حتی تکرار پایتخت را تماشا می کنم

بهتاش فریبا: فدراسیون فوتبال لیگ امسال را تعطیل کند؛ فتح الله زاده با دسته چکش به استقلال آمد!

بهتاش فریبا: فاصله فنی بازیکنان استقلال زیاد نیست؛ این تیم را باید با گوشت و استخوانمان حفظ کنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار