بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کارمان در گروه لیگ قهرمانان آسیا کمی سخت شد اما اگر استقلالی‌ها به شرایط مناسب حود در گذشته برگردند شانس این را دارند از گروه صعود کنند.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتوگو با ایسنا، در خصوص عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* ما سالم بازی کردیم اما داوری اجازه نداد مقابل الاهلی نتیجه بگیریم

بعد از دو برد مقتدرانه در پلی‌آف، انتظارات از تیم استقلال بالا رفت اما تیمی که مهره‌هایش را از دست می‌دهد نباید انتظار زیادی از آن تیم داشت. استقلال در بازی آخر، شش بازیکن خود را از دست داد. بازیکنانی مثل علی کریمی، میلیچ، قائدی و دیاباته را نداشتیم و کار برای ما خیلی سخت شده بود اما با این حالا بازیکنان تیم خیلی خوب بازی کردند. اگر آن پنالتی تبدیل به گل می‌شد، شرایط روحی بازیکنان خیلی خوب می‌شد و می‌توانستند بعد از آن هم چند گل دیگر به ثمر برسانند. ما یک گل سالم وارد دروازه تیم عربستانی کردیم اما این گل را مردود اعلام کردند. تیم ما در بازی آخر سرعت خوبی داشت و از نظر فیزیکی هم خوب بازی کردند. ما سالم بازی کردیم اما داوری اجازه نداد نتیجه بگیریم.

وضعیت امروز استقلال را مثبت ارزیابی می‌کنم

فاصله بازی‌ها آنقدر کم بود که باعث شد بازیکنانمان مصدوم شوند، ما مشکلات زیادی داریم و با این شرایط نتایج خوب هم سخت می‌شود اما باید یک همدلی در این تیم ایجاد کنیم. من وضعیت امروز استقلال را مثبت ارزیابی می‌کنم. شنیده‌ام فرشید اسماعیلی دارد به شرایط بازی می‌رسد، مهدی قائدی تمرینات خود را آغاز کرده است و شیخ دیاباته هم که در فرانسه به معالجه می‌پرداخت به ایران آمده است و فکر می‌کنم تیم به وضعیت خوب خود برمی‌گردد.

فاصله فنی بازیکنان استقلال زیاد نیست

از نظر فنی فاصله بازیکنان تیم ما کم است و این باعث می‌شود لغزش زیادی نداشته باشیم. باید در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا تقسیم وظایف کنیم. مصدومیت اتفاقی نیست که پیش بینی شود و همیشه در ورزش وجود دارد. هیچ‌کس نمی‌تواند پیش بینی کند که شش بازیکن مصدوم شوند. با این حال به نظرم فاصله بازیکنان تیم از نظر فنی هم زیاد نیست و استقلالی‌ها با همین وضعیت هم نتایج قابل قبولی گرفته‌اند.

* یکی از دلایل این عملکرد استقلال را ساعت و تعداد پروازها می دانم

تعداد زیاد و ساعت پروازها انرژی‌ را از بازیکنان می‌گیرد. مثلا در بازی اول در ساعت نامناسب رفتند و ساعت سه بامداد هم برگشتند و این از نظر بدنی باعث تحلیل رفتن آنها شد. ما در ریکاوری و بدنسازی مشکل داریم و این اتفاقات واقعیت‌های ورزش هستند.

این تیم را باید با گوشت و استخوانمان حفظ کنیم

این‌ها توجیح نیست اما باید بگویم با همه‌ این شرایط نتایج آنقدرها هم بد نبود. این تیم را باید با گوشت و استخوانمان حفظ کنیم. با این نتایج کارمان در گروه کمی سخت شد اما اگر استقلالی‌ها به شرایط مناسب حود در گذشته برگردند شانس این را دارند از گروه صعود کنند.

  اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ داور یار دوازدهم الاهلی عربستان، دانشگر یار سیزدهم!

مرحله گروهی ACL2020/ تساوی در گام نخست؛ الشرطه بدشانس‌ترین استقلال تاریخ را متوقف کرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار