بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر استقلال هم صدرنشین بود من می‌گفتم به خاطر سلامتی مردم لیگ باید تعطیل شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفت وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، انتخاب فتح الله زاده به عنوان سرپرست این باشگاه و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* به خاطر کرونا هیچ کس نمی‌داند چه سرنوشتی در انتظارش است

پیشنهاد من این است که لیگ امسال تعطیل شود. متأسفانه این ویروس تنها خودش را پیدا کرده و این روزها آنقدر در فضای مجازی مطالب مختلفی در مورد این ویروس پخش شده که هیچ کس نمی‌داند چه سرنوشتی در انتظارش است. من امیدوار هستم با گرم شدن هوا این ویروس از مملکت ما برود و همه چیز به روال عادی بازگردد.

اگر استقلال هم صدرنشین بود می‌گفتم لیگ باید تعطیل شود.

از صحبتم سوءبرداشت نشود. خیلی از تیم‌ها زحمت کشیده و امتیاز جمع کرده‌اند و حتی الان ممکن است پرسپولیسی‌ها از حرف من ناراحت شوند. اگر می‌گویم لیگ امسال تعطیل شود فقط به خاطر سلامتی بازیکنان و مردم است، وگرنه هر تیمی که زحمت کشیده باید به حقش برسد. برایم اهمیت ندارد کدام تیم در جدول چه شرایطی دارد. اگر استقلال هم اگر صدرنشین بود من می‌گفتم به خاطر سلامتی مردم لیگ باید تعطیل شود.

* تجمع هواداران مقابل هتل تیم ها باعث انتقال ویروس می شود

معمولا کشور ما از اواخر خرداد روبه گرمی می‌رود و با این شرایط نمی‌شود لیگ را تا برج 3 به عقب بیندازیم، وگرنه بعید است تا 14 فروردین هوا گرم شود. به هر حال تیم‌ها قبل از شروع مسابقات تمرین می‌کنند و اگر قرار باشد مسابقات دوباره لغو شود یا عقب بیفتد، آنها زیان می‌بینند.

شما بهتر می‌دانید وقتی تیم‌ها به شهرستان‌ها می‌روند هواداران آنها مقابل هتل‌ها تجمع می‌کنند و همین موضوع ممکن است باعث انتقال ویروس شود. از سوی دیگر فصل بعد نیز باید از مرداد ماه یا نهایتا شهریور آغاز شود و اگر قرار باشد مسابقات این فصل و بازی‌های لیگ قهرمانان مرتب به تعویق بیفتد، همه دچار مشکل خواهند شد.

* اگر شرایط 14 فروردین مثل الان بود آن وقت چه کار باید کرد؟

اینکه فدراسیون و مسئولانش اعلام کردند مسابقات از 14 فروردین دوباره از سر گرفته می‌شود، اگر شرایط 14 فروردین مثل الان بود آن وقت چه کار باید کرد؟

تصور من این است که تا آن زمان شرایط تغییر چندانی نخواهد کرد و من فکر می‌کنم اگر مسابقات را تعطیل کنند بهتر خواهد بود.

قرار شد فتح الله زاده با دسته چکش به استقلال بیاید!

من با فتح الله زاده صحبت کردم و قرار شد او با دسته چکش به استقلال بیاید. کار بسیار سخت است و فکر می‌کنم بدهی‌ها ادامه‌دار باشد. در همین شروع کار اگر اشتباه نکنم حدود 8-7 میلیارد تومان فقط باید به خارجی‌ها پرداخت کرد. بازیکنان تیم هم پول می‌خواهند و کار خیلی سخت است. تصورم این است که فتح‌الله‌زاده از بقیه افرادی که کاندیدای مدیریت در استقلال بودند توانمندتر است.

امیدواریم فتح الله زاده شرایط استقلال را جمع و جور کند

امیدواریم فتح الله زاده رفته رفته شرایط استقلال را جمع و جور کند و از آن سو فدراسیون هم به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بابت مالیات‌هایشان کمک کند. بیشتر بدهی این دو باشگاه روی مالیات است و اگر فدراسیون و اداره مالیات در این زمینه دست به کار شوند مشکلات حل خواهد شد. از طرف دیگر خود فدراسیون فوتبال هم سختگیری کند که هر سال این باشگاه‌ها 20 درصد بدهی‌های خود را بپردازند که در این صورت 3-2 ساله بدهی هر دو باشگاه جمع خواهد شد.

اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

آغاز به کار رسمی سرپرست جدید باشگاه استقلال/ علی فتح الله زاده قول ستاره سوم را داد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار