احمد سعادتمند

مشاور سابق مدیرعامل استقلال گفت: ای کاش هوادار استقلال می دانست که علت نیامدن استراماچونی فقط وجود یک آدم در استقلال بود و اگر او نبود هم قانون علیه او نبود.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی روحی مشاور سابق مدیرعامل استقلال در یادداشتی اختصاصی برای طرفداری، از احمد سعادتمند انتقاد کرد. در این یادداشت نوشته شده است:

هوادار استقلال در این چند سال آرزو به دل ماند برای شروع لیگ اوضاع استقلال ایده آل باشد و هوادار بیچاره همیشه در این سالها جان به لب شده تا تیم کامل شود. در این چندسال برای شروع فصل یا معضل بازیکن داشتیم یا معضل مدیریت یا داغ منابع داشتیم یا نبود سرمربی! هوادار فقط دست به دعا بود که تیم جمع شود و تا این اتفاق می افتاد یک نیم فصل از استقلال می رفت و از قهرمانی دور می شد و نیم فصل دوم هر چه می برد هم می شد نائب قهرمان!

 

الان هم تیم آسیاست و علیرغم تنهایی مجید نامجو ازش توقع داریم ما را به مرحله بعدی سوق دهد چون ما استقلالیم اما دغدغه ای که همه ما داریم این است که آسیا تمام شود لیگ برتر بعدش شروع میشود و ... کو سرمربی؟! 15 روز از فینال حذفی گذشت و به رغم از دست رفتن یک جام که برای هوادار و باشگاه خیلی مهم بود، مدیریت باشگاه نه در این خصوص توضیحی داده و نه به قول خودش وفا کرد و در تمام این مدت رویای استراماچونی را به هواداری فروخت که خریدار تاپ رویایش بودند!

 

اما مدیریت باشگاه باید سکوت بی معنایش را بشکند و به هواداران میلیونی استقلال پاسخ دهد که چرا با بی تدبیری شان هم یک جام رفت و چرا تیم بی سرمربی شد!؟ و استراماچونی چرا نیامد با آنکه گفته بودید ما سخت مذاکره کردیم و روی بند بند قرارداد به تفاهم رسیدیم؟! اما ما می گفتیم راست نمی گویید و شما با توجیه های آدم های اجیر شده رسانه ای تان ذهن هوادار را به ناکجاآباد می بردید که پورخسروانی استقلالید! الان دیگر چه پاسخی دارید وقتی استراماچونی هم از واقعیت پرده برداری می کند؟! شمایی که هر روز یا در تلویزیون و شبکه های مختلفش برای شناساندن و چهره شدن خودتان بودید شمایی که هر روز در خبرگزاری ها خبر روی  خروجی ها داشتید، شمایی که هر روز یک کلیپ از شما بیرون نمی آمد شب خوابتان نمی برد، امروز چرا سکوت اختیار کردید و از رسانه ها برای پاسخگویی واهمه دارید جناب مدیر؟!

 

آقای سعادتمند! حرف ها برای گفتن زیاد است و قطعا خیلی سخن ها ما و هوادار با شما داریم! شما در قامت مدیرعاملی استقلال گویا فراموش کرده اید قبل از آن در جایگاه رئیس هیات مدیره استقلال بوده اید؟! فراموش کرده اید که مخالف سرسخت استراماچونی بوده اید و دم از آوردن فیلیپو اینزاگی با یک میلیون دلار می زدید و حتی میگفتید که ۵۰۰ هزار دلارش با من! مثل آن ۱۵ میلیاردی که قبل از مدیرعاملی قول داده بودید و هیچ وقت نیاوردید! اگر امروز وجود «کانون هواداران مردم نهاد استقلال» نبود ما هنوز درگیر امثال «داداشیان» ها و «نظارت» هایی می بودیم که باشگاه استقلال را با کارواش اشتباه گرفته بودند! آقای سعادتمند حد کار شما همین بود، در مقالی دیگر از عملکردهای مثلا پرزی تان می گوئیم تا بدانید و بدانند که شما فقط یک تماشاگر بودید! و اگر وجود خیلی از دلسوزان استقلال نبود امروز مشخصا در یک گرداب عجیبی فرو رفته بودیم!

 

آقای سعادتمند! شما فراموش کردید که در زمان سرمربی گری وینفرد شفر راسا سمت ریاست هیات مدیره استقلال را بر عهده داشتید؟! شما بالاترین مقام باشگاه استقلال بودید و صدایی از شما در نیامد اما امروز دیگران را در قضیه وینفرد شفر سر می برید! تا کی بازی با افکار عمومی و فریب هوادار؟! هواداران استقلال تا کی با این تکنیک نخ نمای شما دلخوش می کنند؟! ای کاش هوادار استقلال می دانست که علت نیامدن استراماچونی فقط وجود یک آدم در استقلال بود و اگر او نبود هم قانون علیه او نبود و هم استراماچونی به عشقش می رسید!

این نوشته پیشکش بماند برای توجیه هواداران فهیم و عزیز استقلال تا در روزهای آتی بیشتر بنویسم از استقلال مظلوم مان.

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

پالس مثبت علی کریمی برای تمدید قرارداد؛ آقای سعادتمند لطفا از خواب بیدار شو ...

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار