غلی کریمی

در حالی که تیم استقلال در قطر حضور پیدا کرده هافبک دفاعی این تیم در اقدامی غیر قابل پیش بینی در تمرین امروز بازیکنان جا مانده آبی پوشان شرکت کرد تا شایعه تمدید قراردادش بیشتر از گذشته قوت بگیرد.  

به گزارش استقلال نیوز، علی کریمی هافبک دفاعی استقلال که این روزها بحث ترانسفر او به لیگ های عربی زیاد شنیده می شود و حتی برای مذاکره با استقلالی ها هیچ واکنش مثبتی از خود نشان نداده بود در اقدامی غیر قابل پیش بینی در تمرین امروز بازیکنان جا مانده آبی پوشان شرکت کرد تا احتمالا امشب با تیم به قطر سفر کند.

در شرایطی که تمرین تیم فوتبال استقلال در دوحه از دقایقی دیگر آغاز می شود بازیکنان جا مانده این تیم در سفر به قطر در زمین مجموعه ورزشی انقلاب زیر نظر شاهین صمدیان و مربی بدنساز این تیم به آماده سازی پرداختند.

نکته قابل توجه حضور علی کریمی در مجموعه انقلاب است که وی در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. کریمی بعد از فینال جام حذفی پاسخی به پیشنهاد مدیران استقلال برای تمدید قرارداد نداده است.

فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، شاهین طاهرخانی آرش داجلیری و ... در مجموعه ورزشی انقلاب مشغول تمرین هستند.

تیم فوتبال استقلال با توجه به غیبت نماینده امارات در قطر در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا بعد از شیوع کرونا به مصاف پلیس عراق می‌رود.

به گزارش استقلال نیوز، حالا با این حرکت علی کریمی زمینه تمدید قرارداد او پیش از گذشته فراهم شده است و بهتر است مدیرعامل استقلال از خواب غفلت بیدار شده و با بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن استقلال تمدید قرارداد کند. 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

            


 مطالب مرتبط:

شایعات نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال/ علی کریمی پای میز مذاکره؛ استراماچونی مهمان آبی ها در قطر؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار