سعید عزیزیان

مربی دروازبان های استقلال(تاج) گفت: هواداران عزیز مطمئن باشند برای موفقیت استقلال کم نخواهم گذاشت و هر کاری از دستم بر بیاد انجام خواهم داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سعید عزیزیان مربی دروازه بان های استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه، درباره حضورش در کادر فنی تیم فوتبال استقلال(تاج)، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* از بزرگان و پیشکسوتان استقلال رخصت می گیرم

در چند روز گذشته رسانه‌های مختلف از من درخواست مصاحبه کرده بودند که با اجازه محمود فکری امروز تصمیم گرفتم با رسانه رسمی باشگاه گفت‌وگو کنم. جا دارد قبل از هر چیز از بزرگان و پیشکسوتان استقلال(تاج) رخصت بگیرم. من استقلالی بودم، در استقلال(تاج) بازی کردم و به استقلال تعصب دارم.
 * شاگرد مرحوم ناصر حجازی و مرحوم پورحیدری بوده ام
سعید عزیزیان شاگرد مرحوم ناصر حجازی و مرحوم پورحیدری بوده است. از آن‌ها یاد گرفته که باید با تمام توان کار کرد. از حمایت پیشکسوتان و از اعتماد محمود فکری تشکر می‌کنم و ممنونم که ایشان به یاد من بود و باعث شد بعد از سال‌ها به استقلال (تاج)بازگردم. به استقلال(تاج) آمده‌ام تا به تیم خودم کمک کنم و ان‌شاءالله استقلال(تاج) را به جایگاه اصلی‌اش یعنی قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا برسانیم.
 
* آمده‌ام با تعصب و با تمام وجود به استقلال(تاج) کمک کنم
من افتخار این را هم داشتم که در کنار فکری و صمد مرفاوی در تیم‌های دیگر همکاری داشته باشم. وقتی آقای فکری به من پیشنهاد آمدن به استقلال(تاج) را داد، من یک تصمیم حرفه‌ای گرفتم. آمده‌ام با تعصب و با تمام وجود به استقلال(تاج) کمک کنم. هواداران عزیز مطمئن باشند برای موفقیت استقلال(تاج) کم نخواهم گذاشت و هر کاری از دستم بر بیاد انجام خواهم داد. کادر فعلی استقلال(تاج) یک هدف دارد و آن هم موفقیت استقلال(تاج) است.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار