تمرین استقلال

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال با حضور بازیکنان سابق این تیم در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.

                

به گزارش استقلال نیوز، تمرین نوبت عصر امروز(یکشنبه 20 مهر 99) تیم فوتبال استقلال، از ساعت 16:00 در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

   

* پیش از آغاز برنامه‌های تاکتیکی آرش برهانی و سیروس دین محمدی در زمین شماره 3 ورزشگاه آزادی محل تمرین تیم استقلال 90 که هدایت آن را ایوب اصغرخانی برعهده دارد حضور پیدا کردند.

*‌ وریا غفوری به همراه فرزند خود در محل تمرین حاضر شد و به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* هنگامی که هنوز تمرین آغاز نشده بود حنیف عمران‌زاده مربی تیم استقلال خاطراتی را از زمان حضورش در این تیم برای فرشید اسماعیلی تعریف کرد. عمران زاده با اشاره به زمان سرمربیگری پرویز مظلومی در این تیم گفت؛ یک بار توسط آقای مظلومی جریمه شدم و به همین خاطر او از من خواست دور زمین بدوم. من هم آنقدر دور زمین با سرعت دویدم که حالم بد شد. خود مظلومی وقتی این موضوع را دید به من گفت حنیف به داخل زمین بیا، اما من چون حالم خوب نبود، این کار را نکردم. خاطرات عمران زاده از زمان حضورش در این تیم با تعجب فرشید اسماعیلی توأم شد.

* رضا آذری هافبک مصدوم استقلال که روز گذشته به شکلی عجیب تمرین این تیم را از فاصله دور تماشا کرد، امروز با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد و برای دقایقی با محمود فکری به صحبت پرداخت.

* علیرضا نیکبخت واحدی با حضور در محل تمرین آبی‌پوشان از کادر فنی تیم استقلال حمایت کرد وی که از دوستان صمیمی عمران‌زاده محسوب می‌شود برخورد گرمی با مربی جدید استقلال داشت و بازیکنان استقلال هم بعد از حضور نیکبخت در محل تمرین به سمت او رفته و برخورد گرمی با بازیکن سابق تیمشان داشتند.

* علیرضا نیکبخت واحدی در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان اظهار داشت:

از دو ماه قبل می دانستیم که ورود استراماچونی با توجه به اعلام وزارت ورزش ممنوع است و خیلی سخت با احساسات و عواطف مردم بازی شد. آقایان خیلی راحت 50 میلیون هوادار را بازی دادند.

وی افزود: این کادری که اکنون به استقلال آمده‌اند سال‌ها در این تیم خون دل خورده و زحمت کشیدند همه ما استقلالی‌ها برای مربیان جدید این تیم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

بازیکن اسبق استقلال درباره شرایط این تیم برای کسب قهرمانی لیگ برتر توضیح داد: خیلی زود است از الان بخواهیم استقلال را واکاوی کنیم شیر همیشه شیر می‌ماند اگر چه پیر باشد.الان نمی‌توان گفت استقلال قهرمان می‌شود یا در صدر جدول قرار می‌گیرد اما اطمینان دارم اگر این کادر دلسوز یک ماه قبل برای استقلال انتخاب می‌شد راحت‌تر می‌توانستند بازیکن جذب کرده و با این تیم کار کنند. حتی برنامه اردویی هم راحت‌تر در نظر گرفته می‌شد با این وجود جای خوشحالی دارد کادری به استقلال اضافه شده که همه اعضای آن خاک تیم را خورده‌اند و هدف‌شان سربلندی این تیم است.

نیکبخت درباره درخواست برخی بازیکنان استقلال برای افزایش مبلغ قراردادشان توضیح داد: متأسفانه مدیریت ضعیفی که در استقلال وجود داشته چنین قراردادی را با بازیکن امضا می‌کند. مدیران قبلی صاحبخانه استقلال نبودند و با توجه به اینکه می‌دانستند مستأجر و رفتنی هستند فقط با احساسات هواداران بازی کرده و بازیکن‌هایی قرارداد بستند که همه می‌دانیم این کار را برای افتخارآفرینی برای خودشان انجام دادند.

وی افزود: نمی‌توان به بازیکنی ایراد گرفت زیرا شاید وی برای جدایی ترغیب شود اما جدایی بازیکنی سخت است که محصول باشگاه استقلال بوده و سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده این موضوع برای ما دردآور است.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: میلچ و شیخ دیاباته جزو بازیکنان خارجی هستند که در سال‌های اخیر برای استقلال فوق‌العاده عمل کردند اگر قرارداد آنها تمدید شود استقلال نیمی از راه را رفته و دست محمود فکری بازتر خواهد بود.

نیکبخت درباره اظهارات اخیر خود مبنی بر فروش مهدی قائدی گفت:‌خدا نکند این اتفاق بیفتد اما وقتی می‌گویند قائدی را با قیمت پایین و راحت نمی‌فروشیم مرا یاد ماجرای الهیار صیادمنش می‌اندازد که می‌گفتند پول فروش وی را به مربیان قبلی یعنی شفر و استراماچونی دادیم. وقتی خودشان می‌گویند قائدی را ارزان نمی‌فروشیم من را به این استنباط می‌رساند که شاید مهدی را فروخته باشند اما امیدوارم چنین اتفاقی رخ نداده باشد زیرا هوادار صبری دارد و تا جایی می‌تواند تحمل کند در صورت جدایی قائدی فشار زیادی به تیم می‌آید و این اتفاق نباید برای استقلال رخ بدهد.

وی تصریح کرد: مهدی سرمایه باشگاه استقلال است و مطمئنا مدیران حال حاضر و سرمربی محترم این تیم کاری می‌کنند تا قائدی بماند زیرا وی سرمایه باشگاه بوده، باشگاه استقلال برای خود من یک ویترین بود در حالی که از چند باشگاه خارجی پیشنهاد داشتم باید قائدی را هم حفظ کنند.

نیکبخت درباره بحث اینکه برخی بازیکنان با توجه به ممنوعیت جذب بازیکن خارجی پول زور از باشگاه‌ها می‌‌گیرند توضیح داد: این کلمه قشنگ نیست زیرا فوتبالیست جماعت هر پولی بگیرد نوش جانش است وی در سرمایه و گرما و بدون تعطیلی زحمت می‌کشد شاید در رشته‌های دیگر مثل والیبال و بسکتبال بیشتر از فوتبال پول رد و بدل شود اما با توجه به اینکه فوتبال در چشم است بازیکنان آن هم مورد توجه قرار می‌گیرند.من نمی‌دانم بازیکن چقدر قرارداد می‌بندد و چقدر پول می‌گیرد اما زمان ما هر چه قرارداد می‌بستیم 40، 50 درصد آن را نمی‌گرفتیم.

وی افزود: اسم این حرکت بازیکنان را نباید طاقچه بالا گذاشت بلکه باید از حق و حقوق برای آن نام برد. استقلال و پرسپولیس با تیم‌های دیگر متفاوت هستند و از بین آن همه ستاره اگر بتوانیم در بین ستاره‌های استقلال و پرسپولیس بازی کنید خیلی هنر می‌خواهد. امیدوارم سرپرست باشگاه استقلال هم به شکلی رفتار کند که بازیکن چنین اجازه‌ای را برای خودش ندهد.

* آرش برهانی هنگام ورود به زمین به علیرضا نیکبخت واحدی خوشامد گفت.

* با آغاز تمرین تاکتیکی و اجرای آن توسط مربیان محمود فکری برای دقایقی با علیرضا نیکبخت واحدی گفت و گو و از وی بابت حضور در محل تمرین تشکر کرد. نیکبخت خطاب به فکری گفت امیدوارم امسال با این کادر تمام استقلالی موفق شوی و ما هم از بیرون از شما حمایت خواهیم کرد. سرمربی استقلال و سیروس دین محمدی نیز بعد از صحبت‌های نیکبخت از او تشکر کردند.

* محمد بلبلی که طی روزهای گذشته در تمرینات تیم استقلال شرکت نکرده بود امروز به همراه پرویز مظلومی سرپرست این تیم در محل تمرین حاضر شد و با وی به گفت و گو پرداخت. مهاجم جدایی طلب آبی‌پوشان در حالی که با پیشانی زخمی و بانداژشده در تمرین این تیم حضور پیدا کرده بود، برای دقایقی با مظلومی به صحبت پرداخت و به سرپرست تیم استقلال گفت که می‌خواهد از تیم جدا شود. مظلومی خطاب به بلبلی گفت: با کجا صحبت کرده‌ای که بلبلی پاسخ داد پیکان، سایپا و نفت آبادان تیم‌هایی هستند که با آنها صحبت کرده‌ام ولی نمی‌خواهم در اینجا بمانم.

* محمود فکری بعد از گفت و گوی بلبلی با پرویز مظلومی به صورت جدی با این بازیکن جدایی طلب به گفت و گو پرداخت و در صحبت‌های خود وضعیت تیمش را برای این بازیکن تشریح کرد. بلبلی که از شرایط فصل گذشته خود در تیم استقلال ناراحت بود دلایل بازی نکردن خود را به فکری توضیح داد و سرمربی تیم استقلال هم تأکید کرد که وی با توجه به قرارداد و شرایطی که دارد بهتر است در تیم بماند.

* هنگامی که صمد مرفاوی مشغول تمرین با بازیکنان بود با خنده خطاب به آنها گفت پروتکل‌های بهداشتی را هم رعایت کنید!

* صمد مرفاوی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال اظهار داشت:

در شروع کار مقداری مسائل بوده، مدیریت تغییر کرده و طبیعی است که نیاز به زمان است تا قراردادها تنظیم شود  اما این جلوی کار ما را نگرفته، با همین نفرات به کارمان ادامه می‌دهیم. امیدوارم با همین نفراتی که داریم و همه هم توانمند هستند کارمان را ادامه بدهیم.صمد مرفاوی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال اظهار داشت: در شروع کار مقداری مسائل بوده، مدیریت تغییر کرده و طبیعی است که نیاز به زمان است تا قراردادها تنظیم شود  اما این جلوی کار ما را نگرفته، با همین نفرات به کارمان ادامه می‌دهیم. امیدوارم با همین نفراتی که داریم و همه هم توانمند هستند کارمان را ادامه بدهیم.

مرفاوی در خصوص وضعیت دیاباته و میلیچ گفت: هنوز مشخص نیست. باشگاه چیزی به ما اعلام نکرده اما امیدواریم آن‌ها هم به جمع ما اضافه شوند.

وی در مورد اینکه در مصاحبه‌ای گفته بود مدیرفنی استقلال است اما در باشگاه نصرالله عبداللهی را به عنوان مدیر فنی معرفی کرده، اظهار داشت: الان پست در مجموعه ما مهم نیست. مهم همبستگی است که همه باید داشته باشیم. تیم باید شرایط خوبی پیدا کند تا ان‌شاالله کارهای بزرگی انجام بدهیم. این مسائل برای گروه ما زیاد مهم نیست.

مرفاوی در خصوص نقل و انتقالات استقلال گفت: هنوز نقل و انتقالات ما جریان دارد. امیدواریم در آینده بازهم اتفاقات خوبی بیفتد.

وی در مورد اینکه آیا بستر برای نتیجه گیری خوب استقلال با کادر فنی جدید مهیا است، عنوان کرد: طبیعی است که اوایل هرکاری مشکلات خاص خودش را دارد. ما باید سعی کنیم این مشکلات را کم کنیم. مدیریت هرچه در توان دارد انجام می‌دهد. هوداران و پیشکسوتان باید کمی صبور باشند تا این شرایط را بگذرانیم و به شرایط خوب برگردیم. مشکلات وجود دارند. همه باید دست به دست هم بدهیم تا آرامشی را ایجاد کنیم. البته کل فوتبال ایران آرامش ندارد اما امیدوارم آرامش بهتری ایجاد کنیم تا از نیروهایمان بتوانیم به خوبی استفاده کنیم.

مرفاوی در مورد اینکه با توجه به غیبت میلیچ و دیاباته، در کدام پست‌ها به بازیکن نیاز دارند، گفت: این‌ها بستگی به تصمیمات بعدی دارند. هنوز نمی دانیم میلیچ می آید یا نه، اگر بیاید تفکر دیگری داریم اگر نیاید کار دیگری انجام می‌دهیم. با توجه به زمانیکه داریم باید این مسائل را حل کنیم. 

وی در خصوص اینکه آیا به دنبال جذب محمد نادری هستند، عنوان کرد: مسائل نقل و انتقالاتمان را نمی‌توانیم بیان کنیم. امیدوارم با کادر فنی تصمیمات خوبی را بگیریم.

* داریوش شجاعیان مثل نوبت صبح در تمرین امروز آبی پوشان شرکت کرد تا شایعات جدایی این بازیکن و همچنین اتفاقاتی که برای وی رخ داده پایان یابد.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در گروه‌های چند نفره به آقاوسط پرداختند. سیروس دین محمدی، حنیف عمران‌زاده و صمد مرفاوی هر کدام به صورت جداگانه تمرینات بازیکنان را زیر نظر داشتند.
به گزارش فارس، تمرینات تیم استقلال به صورت مرتب در تهران دنبال خواهد شد و این احتمال وجود دارد که آبی‌پوشان اردویی را در هتل المپیک برگزار کنند.

* تمرین امروز بازیکنان استقلال در ساعت 17:30 به پایان رسید.

* پس از پایان تمرین از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال تست کرونا گرفته شد.

عکس از رضا سعیدی پور

اخبار رسمی باشگاه استقلال

    

 


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین یکشنبه صبح استقلال/ عذرخواهی بازیکنان و بازگشت کادر پزشکی؛ شجاعیان برگشت!

گزارش تمرین شنبه عصر استقلال/ حضور بچه غول در تمرین آبی ها؛ شجاعیان همچنان غایب تمرین استقلالی ها

گزارش تمرین شنبه صبح استقلال/ بدنسازی در سام فیت؛ غیبت کاپیتان غفوری و داریوش!

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ معارفه فکری توسط مددی؛ بازیکنان با گل به استقبال کادر جدید رفتند!

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ غیبت کاپیتان غفوری؛ تمرین پنالتی آبی پوشان!

گزارش تمرین پنجشنبه عصر استقلال/ ریکاوری بازیکنان اصلی؛ مرور برنامه های تاکتیکی با ذخیره ها!

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ حلقه ی اتحاد برای شکست الاهلی؛ کاپیتان بی مشکل تمرین کرد!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار