شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: سرمربی استقلال، روزی بازیکن این تیم بوده و زحمت کشیده و همه امیدواریم  امسال با فکری به قهرمانی برسیم تا شادی هواداران را پس از سال‌ها ببینیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال پس از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید این تیم‌،صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

  

در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال پس از سرمربی گری محمود فکری؟

استقلال چندین سال است که پیش از شروع فصل مشکلات مدیریتی دارد. در 3 فصل گذشته در زمانی که همه تیم‌ها برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای شروع فصل جدید انجام می‌دادند استقلال به دنبال انتخاب مدیر جدید بوده و همیشه زمان را از دست داده است. 

امسال هم باشگاه با چالش انتخاب مدیرعامل مواجه بود و از طرف دیگر باید در کمترین زمان تکلیف سرمربی و کادرفنی تیم را مشخص می‌کرد. انتخاب فکری خوب بود، او مربی متعصب و با نظم و انضباطی است و دیسیپلین حرف اول را در تیم‌های گذشته او می‌زد. امیدوارم فکری در استقلال هم نظم و انضباط را اجرا کند.

فکری به تنهایی نمی‌تواند استقلال را به موفقیت برساند و باید ابزارش را هم داشته باشد. در وهله اول باید تکلیف بازیکنان فصل گذشته مشخص و طوری برنامه‌ریزی شود که بازیکنان کلیدی تیم حفظ شوند. دیاباته، میلیچ و علی کریمی باید بمانند. کریمی بازیکنی است که جایگزین ندارد و نبود او ضربه بزرگی به استقلال خواهد زد.  مسئله بعدی باز کردن پنجره نقل و انتقالات باشگاه است تا بازیکنان جدید هم بتوانند با خیالی راحت در تمرینات شرکت کنند و کادرفنی هم کارشان را در زمان کمی که تا شروع فصل در اختیار دارند بدون دغدغه انجام دهند.

کادرفنی استقلال باید ضعف‌های آبی‌پوشان را در بازی‌های گذشته جبران کند، استقلال در 2 سال گذشته همیشه در قلب خط دفاعی ضعف داشت. هر کدام از مربیان هم که در راس کار قرار گرفتند به این ضعف واقف بودند اما نتوانستند مشکل خط دفاعی استقلال را حل کنند. همین مسئله باعث شد استقلال در آسیا دچار مشکل و خیلی زود از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. فکری برای فصل جدید باید مشکل خط دفاعی‌اش را خیلی زود حل کند تا از این ناحیه ضربه نخورد.

پیشکسوتان استقلال همیشه از هر شخصی که به عنوان سرمربی آبی‌پوشان انتخاب شود حمایت خواهند کرد، همه ما از فکری حمایت خواهیم کرد چون نام استقلال از هر اسم دیگری بزرگتر است. سرمربی استقلال ، روزی بازیکن این تیم بوده و زحمت کشیده و همه امیدواریم استقلال امسال با فکری به قهرمانی برسد تا شادی هواداران را پس از سال‌ها ببینیم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

رسمی/ پایان بازی با احساس هوادار مظلوم؛ محمود فکری سرمربی استقلال شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار