تمرین استقلال

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش فصل لیگ برتر بیستم با معارفه کادرفنی جدید در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.

                

به گزارش استقلال نیوز، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال، پیش فصل لیگ برتر بیستم زیر نظر کادرفنی جدید این تیم امروز(جمعه 18 مهر 99) بعد از دو هفته تعطیلی از ساعت 14:00 در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

   

* پیش از شروع تمرین اعضای هیأت مدیره، سرمربی جدید این تیم را به بازیکنان معرفی کرده و سپس فکری را تا زمین تمرین بدرقه کردند.

تمرین استقلال

* مهدی عبدیان، حجت نظری، احمد مددی و هادی زبده شیرکوهی اعضای هیأت مدیره حاضر در تمرین امروز هستند. 

تمرین استقلال

* پیش از شروع تمرین، آرش برهانی با استقبال بازیکنان این تیم مواجه شد.

تمرین استقلال

* با اعلام محمود فکری، سعید عزیزیان، به عنوان مربی گلرهای تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز حضور داشت و کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

* پرویز مظلومی که برای سرپرستی تیم فوتبال انتخاب شده، در تمرین امروز حاضر شد و برای دقایقی با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت. صمد مرفاوی، سیروس دین‌محمدی و آرش برهانی، دیگر اعضای کادر فنی در تمرین امروز حاضر شدند.

* اسماعیل خلیل زاده، عضو هیأت مدیره استقلال در تمرین امروز حضور نداشت.

* نصرالله عبدالهی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و با اعضای کادر فنی جدید به صحبت پرداخت.

تمرین استقلال

* وریا غفوری به دلیل مصدومیت با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد.

* پیش از شروع تمرین، محمود فکری برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. بعد از صحبت‌های وی، بازیکنان برای سرمربی تیم‌شان دست زدند.

* سجاد آقایی که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به ذوب‌آهن پیوسته بود، در تمرین امروز استقلال حضور پیدا کرد. این بازیکن یک سال دیگر با آبی‌پوشان قرارداد دارد.

تمرین استقلال

* پیش از شروع تمرین، به بازیکنان توسط مسئولان شاخه‌های گل هدیه داده شد.

* حسین حسینی که شایعاتی پیرامون جدایی او شنیده‌ می‌شود، در تمرین امروز حضور دارد.

* پیش از ورود محمود فکری، بنری با شعار «فکری آر پی جی هفت، به استقلال خوش آمدی» در محل تمرین تیم نصب شد.

* بازیکنان جدید استقلال از جمله بابک مرادی، احمد موسوی، متین کریم‌زاده و ... در تمرین امروز حضور داشتند.

* علی نظری جویباری، بهتاش فریبا و امیرحسین صادقی هم در تمرین امروز حضور پیدا کردند.

تمرین استقلال

* احمد مددی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال و معارفه کادر فنی جدید این تیم اظهار داشت:

امروز از همه بزرگان باشگاه دعوت کردیم تا در این روز عزیز که باران رحمت الهی هم باریدن گرفته، دور هم جمع شوند تا مراسم معارفه فکری که از سرمایه‌های باشگاه است، برگزار شود. تلاش کردیم تا مراسم معارفه خوبی برگزار کنیم و این موضوع نویدبخش روزهای خوب برای استقلال است تا از اتفاقات بد دور شود. 

وی با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال، گفت: در چند روز اخیر تقریباً هر روز جلسه‌ داشتیم تا منابع مالی را تامین کنیم. اتفاقات خوبی رخ داده و دنبال راهکار هستیم. بدهی‌های زیادی روی دوش باشگاه انباشته شده است. اگر دوستان به قول‌هایی که داده‌اند عمل کنند، بدهی‌ها پرداخت شده و پنجره باز می‌‌شود. همه تلاش ما این است تا در روزهای آینده این مشکل حل شود. ما شبانه روز تلاش خواهیم کرد تا از طرق قانونی مشکلات را حل کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال درخصوص انتخاب مظلومی به عنوان سرپرست تیم فوتبال عنوان کرد: مذاکراتی صورت گرفته است. مظلومی سرمربی تیم ملی جوانان است و چون مبادی اخلاق هستیم، از او خواسته‌ایم تا تکلیفش را مشخص کند. اگر مغایرتی وجود نداشته باشد، در فصل پیش‌رو سرپرست تیم خواهد بود.

مددی درمورد آخرین شرایط دیاباته و میلیچ، خاطرنشان کرد: این دو بازیکن تا این لحظه علاقه دارند که به ایران بیایند اما منابع مالی آنها باید تامین شود. بازیکنان حرفه‌ای هستند و طبیعی است که اگر پول‌شان را نگیرند، نخواهند آمد. در تلاش هستیم تا در فضایی شفاف جلو برویم. دنبال جنگ، دعوا و حاشیه نیستم. بدهی‌های داخلی ما در فرآیند حرفه‌ای سازی به حداقل رسیده و بدهی قابل توجه خارجی داریم که در حال تامین آن از طرق قانونی هستیم.

وی درخصوص مبلغی که در سفر سعادتمند به قطر ضبط شده بود، گفت: آن مبلغ در تعزیرات است. از وزیر ورزش تشکر می‌کنم که شخصاً وارد شد و با دادگستری مذاکره کرد. فکر می‌کنم تا 2 روز آینده این پول به حساب باشگاه بازگردد.

سرپرست استقلال درخصوص اینکه گفته می‌شود علی کریمی برای تمدید قرارداد خود مبلغ 10 میلیارد تومانی طلب کرده است، تصریح کرد: از این موضوع خبر ندارم. او باید به ایران بازگردد تا چشم در چشم با هم صحبت کنیم. ما او را می خواهیم و استقلال خانه خودش است. ضمن اینکه کریمی عنوان کرده که در ایران فقط برای استقلال بازی خواهد کرد. او حتماً دغدغه‌های ما را می‌داند و رفتار حرفه‌ای خواهد داشت. اگر طرفین شرایط یکدیگر را درک کنند، می‌توانند بهم کمک کنند.

مددی در مورد جعل سند 200 میلیونی در استقلال که هیأت مدیره امضا نکرده است، اظهار داشت: اطلاعی در این خصوص ندارم و چنین چیزی ندیده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد استقلال به دلیل کمبود بودجه تصمیم به فروش مهدی قائدی بگیرد، تصریح کرد: او پیشنهاد چشم‌گیری از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد، اما هیأت مدیره هنوز درمورد جدایی او به جمع‌بندی نرسیده و هنوز بازیکن استقلال است. امیدوارم بخاطر کمبود بودجه مجبور به فروش قایدی نشویم.

تمرین استقلال

* محمود فکری در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال در خصوص برنامه‌ها و هدفش اظهار داشت:

حضور ما و همه دوستان باعث خیر و برکت باشد. امروز جلسه معارفه انجام شد. از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم و از هواداران و پیشکسوتان که من را قابل دانستند تا در خدمت استقلال باشم، رخصت می‌گیرم.

فکری ادامه داد: تمرینات از امروز شروع شد. از فردا صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم. چون زمان کم است، باید جوری کار کنیم که هم شادابی در تیم به وجود بیاید و هم بحث مصدومیت نباشد. از طرفی فشار لازم را بیاوریم. رفته رفته تیم را آماده کنیم، زمان کم است و فرصت بدنسازی نداریم. باید طوری برنامه ریزی کنیم که بازیکنان بدون مصدومیت برای مسابقات آماده شوند.

وی در خصوص اینکه انتظارات از استقلال بالا است، گفت: نمی‌توانم قولی بدهم ولی تیمی است که نگاهش حداقل آسیا است. خود من هم کمتر از آسیا انتظار ندارم. همه باید کمک کنند. این یک کار تیمی است و فقط برعهده مربیان، بازیکنان و مدیران نیست. همه ما، تیم رسانه‌ای و طرفداران باید کارمان را درست انجام بدهیم تا استقلال را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه بحث بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی که باعث می‌شود نتواند از بازیکنان جدید استفاده کند تبدیل به دغدغه شده، عنوان کرد: صددرصد دغدغه است اما ان‌شاالله مدیریت باشگاه این مسأله را حل می‌کند. بچه‌ها باید تمام تلاششان را به کار بگیرند، اما نکته مهم احترام متقابل است. بازیکنان باید به پیشکسوتان و بزرگ‌ترها به کوچک‌ترها احترام بگذارند.

فکری اضافه کرد: بحث احترام برای من خیلی مهم است و خط قرمز من احترام به باشگاه، بزرگ‌تر‌ها، پیشکسوتان، هواداران و حریف است. نیامده‌ایم که بی‌احترامی کنیم. در این مجموعه در کنار احترام گذاشتن، باید برای موفقیت تیم تلاش کنیم. اگر احترام باشد، اتفاقات دیگر هم می‌افتد. نظم و انضباط مهم‌ترین برنامه است و در کنار آن با توجه به بازیکنان توانمندی که داریم می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی در خصوص این که آیا لیست تیم تکمیل است، گفت: بازیکنانی اضافه می‌شوند. امروز کمی بی‌نظمی بود. برخی بازیکنان اگر بحث رضایتنامه‌شان حل شود، می‌توانند به تیم اضافه شوند. آنها مثل من اعتماد کردند و امضا زدند. اشتباهی بود که ما کردیم. اگر نتوانستیم آن‌ها را اضافه کنیم، دوستان توانمندی هستند که استقلالی باشند و بتوانند کمک کنند. منتظر می‌مانیم. اگر نیامدند، باید بررسی کنیم چه کسانی می‌توانند به ما کمک کنند تا آن‌ها را اضافه کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص شکایت از افرادی که آدرس و شماره تلفن او را در فضای مجازی منتشر کردند، گفت: حتماً از کسی که این کار را کرده شکایت می‌کنم و کوتاه نمی‌آیم. خودم که آدرس و شماره تلفنم را در فضای مجازی نمی‌گذارم. اینها اسناد سرّی بین بازیکن یا مربی و باشگاه است و در قوانین فیفا و AFC هم آمده که اسرار دو طرف باید حفظ شود. پلیس فتا و دوستان امنیتی خیلی راحت می‌توانند پیدا کنند که چه کسی این کار را کرده است. خط قرمز ما ایرانی‌ها خانواده ما است. همه ما با غیرت هستیم. اجازه نمی‌دهیم کسی برای خانواده ما مشکل درست کند. امیدوارم کسانی که این کار کثیف را انجام داده‌اند، پشیمان بشوند و دیگر این کار را نکنند.

وی در مورد این که آیا مستنداتی دارد که باشگاه نساجی در این کار نقش داشته، اضافه کرد: سند نداریم. قرارداد 4 نسخه است که خداراشکر به من ندادند. با توجه به همان صداقتی که داشتند، هرچه خواستیم آخر هم ندادند.‌ یک نسخه در اختیار هیأت فوتبال است و یک نسخه هم در اختیار سازمان لیگ. مطمئنا هیأت فوتبال و سازمان لیگ چنین کاری نمی‌کنند. اگر جلوتر این اتفاق می‌افتاد، شک به جای دیگری می رفت اما الان که این اتفاق افتاده ...

فکری افزود: من برای 10 بازی اگر پول کمتری هم می‌دادند مشکلی نداشتم. از لیگ یک به لیگ برتر آمدم، اما برای فصل دوم که امسال بود، نظری جویباری به امیری گفت که قرارداد محمود را مثل جواد نکونام با همان مبلغ ببندید ولی برای دو سال دو تا 20 درصد اضافه می‌شود. بعدا به نظری گفتم فکر کنم مبلغ چیز دیگری است. گفت نه، با امیری این صحبت را انجام دادم. گفتم به هرحال فکر می‌کنم فرق می‌کند.

وی افزود: بعد از بازی با استقلال خواستم یک نسخه از قرارداد را به من بدهند. آنجا متوجه شدم مبلغ قراردادم و بندهایی که در آن هست، آنقدر منصف بودند که بندهای کاملا یک طرفه گذاشتند. اگر تیم یازدهم یا پایین‌تر می‌شد می‌توانستند اگر من را نمی‌خواستند خودشان فسخ کنند و اگر هم من نخواستم بمانم باید 5 برابر قراردادم غرامت بدهم. قرارداد من سفید امضا نبود. روی رفاقتی که داشتم و بارها به امیری و حدادیان هم گفتم برای من مثل نظری جویباری هستید امضا کردم. دیشب هم با نظری جویباری صحبت می‌کردم، می‌گفت. مگر امیر قلعه‌نویی قراردادهایش را می‌خواند؟ به ما اعتماد داشت مبلغ و بندها را می‌گفتیم و امضا می‌زد.

سرمربی استقلال تصریح کرد: اشتباه کردم. باید تاوان رفاقت و اعتمادم را بدهم. از اعتماد من سو استفاده کردند. بارها گفتم بیایید قرارداد را عوض کنیم و بند را برداریم، گفتند ما با هم دوست هستیم و مشکلی نداریم. می‌گویند دوست را در سفر یا مسائل مالی بشناسید و ما الان دوستانمان را شناختیم!

فکری در مورد وضعیت وریا غفوری گفت: او از بازی قبلی آسیب‌دیدگی دارد. ان‌شاالله ظرف یکی دو روز آینده مشکلش حل می‌شود و به تیم اضافه می‌شود.

وی در خصوص این که این تیم چه پتانسیلی برای فصل بیستم لیگ برتر دارد و آیا می‌تواند قولی به هواداران بدهد، اظهار داشت: قولی نمی‌توانیم بدهیم اما اگر چوب خشک هم در استقلال بازی کند توانمند است. کسی که این پیراهن را می‌خواهد و کسی که می‌خواهد به این تیم اضافه شود توانمند است. ان‌شاالله فضاهای منفی را در کنار هم برطرف کنیم و فضای دوستانه و خیلی خوبی را به وجو بیاوریم. بچه‌ها اگر با شخصیت ما بیشتر آشنا شوند فضای خوبی به وجود می‌آید. برای ماندن در لیگ برتر به استقلال نیامدیم. استقلال همیشه باید استقلال بماند.از طرفداران می‌خواهم نه به من بلکه به باشگاه و جایی که خودشان صاحبش هستند کمک کنند تا در کنار هم استقلال را به روزهای خوبش برگردانیم.

* حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه در حاشیه تمرین امروز استقلال اظهار داشت:

امروز بالاخره اولین جلسه تمرین تیم در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد. خداراشکر شاهد حضور خوب پیشکسوتان و اعضای هیات مدیره بودیم. به غیر از یکی از اعضا که برای حضور در مراسم پسرشان در شهرستان بودند.

وی افزود: تمرین با حضور اکثریت بازیکنان برگزار شد. امیدواریم این اتفاق با قوت و شدت بیشتری دنبال شود و فکری بتواند تیم را کاملا برای شروع فصل آماده کند. در مورد یکی دو بازیکن همچنان ابهام وجود دارد. با مصوبه‌ای که در هیات مدیره داشتیم، عبدیان نماینده باشگاه است و تکلیف این بازیکنان را روشن می‌کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد احتمال فروش قائدی گفت: برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در تیم هستند و کسانی که می‌خواهیم آن‌ها را به خدمت بگیریم، با نظر سرمربی تصمیم گیری می‌شود. هر که را فکری بخواهد، تلاش می کنیم حفظ شود و اگر هم بازیکنی را خواست به تیم اضافه شود، با مصوبه هیات مدیره و پیگیریهای عبدیان این کار را انجام می‌دهیم. 

وی در مورد اینکه هیات مدیره چه خواسته‌ای از محمود فکری دارد، عنوان کرد: بی تردید همان انتظار هوادار را داریم. انتظار داریم که بالاخره بعد از چند سال، لیگ را هم طوفانی شروع کنیم و هم با بهترین نتیجه یعنی قهرمانی به پایان برسانیم. انتظار داریم همین اتفاق در جام حذفی هم تکرار شود. انتظار داریم دوباره استقلال درخشان را در لیگ قهرمانان آسیا ببینیم. با توجه به شرایط نسبتا نگران کننده‌ای که تا امروز استقلال داشت، شاید قدری بلند پروازانه به نظر برسد اما مطمئنم هم بازیکنان و هم فکری و کادر توانمندش این پتانسیل را دارند که ما را به این اهداف برسانند.

نظری در مورد فسخ قرارداد با کارگزار باشگاه اظهار داشت: در دوره سعادتمند کلید خورد و پیشنهاد خودش بود که فسخ انجام شود و نامه را هم خودش با امضای خودش برای کارگزار ارسال کرد. همچنان بررسی می‌کنیم که آیا می‌توانیم با همین کارگزار مسیر را ادامه بدهیم یا خیر. در کنار آن، کارگزاران دیگر را هم بررسی و رصد می‌کنیم که آیا می‌توانیم با کارگزار دیگری به توافق مالی برسیم یا خیر.

وی افزود: حتما تصمیمی می‌گیریم که بهترین اتفاق را برای استقلال رقم بزند و بیشترین میزان درآمدزایی را داشته باشد. امیدواریم این اتفاق نهایتا ظرف دو هفته آینده رخ بدهد. استقلال می‌تواند چه با کارگزار فعلی به شرط مذاکره مجدد و چه با کارگزاران دیگر به اعدادی برسد که ما دغدغه مالی را در فصل جاری نداشته باشیم.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد اینکه آیا نفراتی در تیم هستند که فکری به آن‌ها نیازی نداشته باشد، گفت: در مورد بازیکنان از او چیزی نشنیدم. او باید در تمرینات و طی مشورت با کادر فنی در مورد بازیکنان اظهار نظر نهایی را داشته باشد. هنوز چیزی به ما اعلام نکرده است. سعی می‌کنیم در این مسیر در کنار هم باشیم. بعد از برکناری مدیرعامل سابق هرکدام از ما بخشی از کار را برعهده گرفتیم و تلاش می‌کنیم این مسیر را در کنار هم ادامه بدهیم.

نظری در مورد اینکه اگر استقلال به پاختاکور نمی‌باخت سعادتمند هنوز مدیرعامل بود، اظهارداشت: نمی‌دانم. ما در مورد اما و اگرها صحبت نمی‌کنیم. ممکن  است خیلی اتفاقات بیفتد. بی تردید نصب یا عزل مدیرعامل نمی‌تواند یک مولفه‌ای باشد. شک نکنید به خاطر یک اتفاق تصمیم نگرفتیم. از این به بعد هم به خاطر یک اتفاق تصمیم نمی‌گیریم. مجموعه شرایط ما را به اینجا رساند که به نفع خودش و باشگاه است که این اتفاق بیفتد. همانطور که ممکن است روزیبه این نتیجه برسند که حضور من به نفع باشگاه نباشد و من هم کنار بروم.

* امیرحسین صادقی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال درمورد انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت:

خوشحالم که کاپیتان باتعصب به عنوان سرمربی انتخاب شده است. قراردادی 2 ساله با وی امضا شده که به نظرم اشتباه بود. اعتقاد دارم باید قرارداد بلندمدت یعنی 3 ساله تا 5 ساله با وی امضا می‌شد.

از هواداران می‌خواهم که صبوری کنند. شاید اتفاقات خیلی خوبی امسال رخ ندهد و با یک شکست شرایط خیلی سخت شود. امیدوارم همه کمک کنند تا استقلال بتواند به روزهای خوب خود بازگردد. امیدوارم وضعیت مدیریتی باشگاه هم زودتر مشخص شود.

* داریوش شجاعیان و محمد بلبلی به دلایل نامشخص در تمرین امروز غایب بودند.

تمرین استقلال

* کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق استقلال در تمرین امروز حاضر شد و با مدیران این باشگاه به خوش و بش پرداخت. وی پس از تبریک سرمربیگری فکری، محل تمرین را ترک کرد.

* با نظر محمود فکری، بازیکنان تیم فوتبال استقلال فردا (شنبه) در دو نوبت صبح و عصر تمرین خواهند کرد.

* تمرین امروز بازیکنان استقلال در ساعت 16:00 به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال  طبق معمول بعد از تغییرات گسترده در کادر مدیریتی و فنی از امروز جمعه 18 مهرماه و در ساعت 14:00 تمرینات خود جهت آماده سازی تیم برای لیگ برتر بیستم آغاز کرد.

عکس از رضا سعیدی پور

اخبار رسمی باشگاه استقلال

    

 


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ غیبت کاپیتان غفوری؛ تمرین پنالتی آبی پوشان!

گزارش تمرین پنجشنبه عصر استقلال/ ریکاوری بازیکنان اصلی؛ مرور برنامه های تاکتیکی با ذخیره ها!

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ حلقه ی اتحاد برای شکست الاهلی؛ کاپیتان بی مشکل تمرین کرد!

گزارش تمرین دوشنبه عصر استقلال/ ریکاوری بازیکنان اصلی در سالن وزنه؛ برنامه تاکتیکی نیمکت نشینان در دوحه قطر!

گزارش تمرین شنبه عصر استقلال/ آخرین توصیه های کادرفنی؛ کار سنگین در ضربات ایستگاهی!

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ مرور تاکتیک های سرعتی، انفجاری با نظارت ویژه نامجومطلق!

گزارش تمرین پنجشنبه عصر استقلال/ برنامه تمرینی عجیب نامجو مطلق؛ تمرینات دو قسمتی آبی ها!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار