اقشار لفظی

افشار لفظی یکی از لیدرهای معلوم‌الحال باشگاه استقلال در تمرین امروز این تیم و در لایو اینستاگرامی به سرمربی سابق این تیم توهین‌های زشتی ‌کرد.

        

 به گزارش استقلال نیوز، یک سال قبل برای عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) که مدعی بود کارهای مثبت زیادی انجام خواهد داد، در یک گروه تلگرامی نوشتم که اگر فقط بتوانید یک لیدر را از اطراف استقلال دور کنید، کار بزرگی انجام دادید.

    

حالا یک سال گذشته و همه رفته‌اند اما این اوباش وسط زمین تمرین استقلال بین بازیکنان وول می‌خورد، لایو اینستا می‌رود و زشت‌ترین توهین را علیه سرمربی قبلی استقلال به زبان می‌آورد!

سالهاست که بازیکنان، خبرنگاران، طرفداران واقعی استقلال روی سکوها و حتی لیدرها از دست این فرد عاصی هستند اما هیچ اقدامی برای اخراجش از محیط‌های فوتبالی انجام نمی‌شود.

شرم‌آور اینکه باشگاه استقلال بدون گواهی عدم سوء پیشینه به این فرد حقوق ماهیانه پرداخت می‌کند و بسیاری از مدیران استقلال در این سالها به او باج داده‌اند و شجاعت اخراج این فرد را نداشته‌اند!

درباره این اوباش گفته می‌شود که از طرف برخی نهادها مأمور است و معذور اما این کدام نهاد است که خیال می‌کند با حضور این افراد فضای ورزشگاهها و محیط‌های ورزشی بهتر اداره می‌شود؟! دست ما به وزیر اطلاعات و سایر نهادها نمی‌رسد که بپرسیم آیا این شایعه واقعیت دارد؟ این اوباش بر اساس کدام استراتژی باید در فضای ورزش حفظ شوند؟

این فرد خاطی چند ماه قبل در تمرین بسته استقلال حضور یافت و با توهین و ناسزا علیه کادر فنی و اجرایی تیم فضای زشتی را رقم زد اما هیچ برخوردی جز چند تذکر فرمالیته توسط حراست و پلیس امنیت صورت نگرفت و می‌بینیم که او همچنان در ویدیوها حضور دارد.

فردی که چند سال قبل به خاطر اینکه از باشگاه اخراج نشود، روی خود بنزین ریخت! فردی که در یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران به جرم فروش مواد مخدر بازداشت اما با وساطت یکی از مربیان وقت آزاد شد!

تابستان پارسال در یکی از تمرین‌های تیم استقلال به او تذکر دادم که حق ندارد از لایو اینستاگرام در تمرینات استقلال استفاده یا اقدام به خبرچینی کند. در پاسخ گفت: «ما همیشه اینجا هستیم و شما رفتنی!»

امروز محمود فکری به خبرنگاران گفته بود: «خط قرمز من احترام به باشگاه، بزرگ‌ترها، پیشکسوتان، هواداران و حریف است.» بسم الله آقای فکری، با حذف این لمپن‌ شروع کن.

محمد‌نوری‌فر

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ معارفه فکری توسط مددی؛ بازیکنان با گل به استقبال کادر جدید رفتند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار