احمد مددی

سرپرست مدیرعاملی استقلال(تاج) گفت: با تلاش دوستانم در کمیته حقوقی و بین‌الملل مواردی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز حرفه ای خواسته شده بود، را آماده کردیم.

        

 به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی سرپرست جدید باشگاه استقلال(تاج) پس از امضای قرارداد با محمود فکری درباره مشکلات باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرنگاران، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

    

* امضای قرارداد با محمود فکری به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال؟

در بدو ورودم به استقلال با یکسری چالش‌ها روبه‌رو بودیم که باید آنها را تقلیل می‌دادیم و به رسانه‌ها گزارش می‌کردیم. در ابتدا بحث صدور مجوز حرفه‌ای را داشتیم که دوستانم در کمیته حقوقی و بین‌الملل تلاش کردند تا با برگزاری جلسات مختلف با کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ مواردی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته شده بود، را آماده کنیم. جلسه وبیناری با مسئولان AFC داشتیم و آخرین خواسته‌های آنها را برنامه‌ریزی کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم. می‌توانم بگویم به بسیاری از چالش‌ها غلبه کردیم، پول طلبکاران را پرداخت کردیم و مشکلی نداشتیم. یکسری مشکل بابت دارالترجمه و از این مسائل بود که کارهایش را انجام دادیم.

* اظهارات محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس که راجع به طلبش از استقلال صحبت‌هایی را مطرح کرده بود؟

برای کنعانی‌زادگان به‌عنوان بازیکن ملی‌‌پوش آرزوی موفقیت می‌کنم. شاید در گذشته وعده‌های زیادی به بازیکنان داده شده بود. ما تلاش کردیم در یک فهم مشترک با بازیکنان صحبت کنیم. ما اطلاعات را بارگذاری کردیم و الان هم که در حال صحبت با شما هستم، تمام اطلاعات مربوط به سامانه را که کاری بسیار سخت و طاقت‌فرسا بود، آپلود شد و به نتایج خوبی خواهیم رسید.

* آیا حساب و کتاب‌ها در استقلال هم‌خوانی دارند یا نه؟

خیر، این موضوع محصول سال‌ها عدم توازن بین هزینه و درآمد بوده است. ما باید مدیریت هزینه کرده و براساس داشته‌های‌مان پیش برویم. در این چند وقت هیات مدیره محترم تلاش کرد تا چالش‌های مالی را که خیلی ما را اذیت می‌کند، حل کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم و یک روز به جایی برسیم که بگوییم چالش مالی نداریم. اگر به این باور برسیم که در مبنای بودجه پیشنهادی مصوب شده حرکت کنیم و عقد قراردادها با بازیکنان را پیش ببریم، مشکلی پیش نمی‌آید.

* عضو کمیته نقل‌وانتقالات استقلال بوده و ظاهراً متوجه شده است که به یکباره مبلغ قرارداد بازیکنان افزایش یافته است؟

بله، یک مقدار از ناحیه یکسری از عزیزانی کوتاهی صورت گرفته است. با توجه به شرایط اقتصادی کشور که متأثر از تحریم‌ها و ویروس کروناست، تصمیم‌ها و عقد قراردادها باید براساس مقتضیات روز باشد. اگر قراردادها نجومی منعقد شود، باشگاه‌ها به نیم‌فصل نیز نمی‌رسند. در برخی قراردادهای بازیکنان استقلال بی‌نظمی مالی وجود دارد و باید برای آن تدبیر کنیم.

* آخرین وضعیت دیاباته و میلیچ؟

دیاباته پنج اکتبر از طریق وکیلش دو روز پیش نامه‌ای داد و فرصت 10 روزه داد تا مطالباتش را پرداخت کنیم. جلسات مختلف برگزار و تدابیری اندیشیده شده است که این مطالبات را پرداخت کنیم و این دو بازیکن را کنار خودمان داشته باشیم.

* بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال؟

ما بابت یک سرمربی، یک باشگاه و یک بازیکن بدهی داریم و به خاطر همین پنجره باشگاه بسته است. وینفرد شفر، پاختاکور ازبکستان و سرور جپاروف از ما طلب دارند و به محض اینکه مطالبات‌شان پرداخت شود، می‌توانیم به فیفا اعلام کرده و پنجره‌مان را باز کنیم. برای همه موارد بدهی باشگاه تصمیم‌گیری شده است و اگر دوستان طبق قولی که داده‌اند، پنجره‌مان در اسرع وقت باز شود، می‌توانیم بازیکنان جدید را در کنار خودمان داشته باشیم.

* آخرین وضعیت پیوستن سعید واسعی و مهدی مهدی‌پور به استقلال؟

ما نتوانستیم رضایت‌نامه واسعی را از پیکان بگیریم. در رابطه با فسخ قراردادش با پیکان نیز نمی‌توانیم نظر دهیم. ما باید در محیط شفاف و درست تصمیم بگیریم. با مهدی‌پور نیز یک دور مذاکره کردم که هنوز توافقی صورت نگرفته است. قرار است هم ما و هم مهدی‌پور جوانب را بررسی کنیم و اگر شرایط را بپذیریم به توافق برسیم.

* تمدید قرارداد علی کریمی؟

علی کریمی در اردوی ازبکستان است و عملاً او را نداریم. صد درصد پیگیر او هستیم. سهمیه ما طبق لیست پر نشده است و هنوز جا داریم. کریمی از بازیکنان بسیار خوب ماست.

* شایعه است که با کریمی به چالش خورده اید؟

هیچ چالشی با کریمی ندارم و خیلی به او علاقه دارم. کریمی از بازیکنان خوب و بااخلاق استقلال است. امیدوارم با بازگشتش از ازبکستان او را کنار خودمان داشته باشیم.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

استقلالی های قدیمی دستیاران فکری در استقلال؛ آبی ها از جمعه استارت می زنند

رسمی/ پایان بازی با احساس هوادار مظلوم؛ محمود فکری سرمربی استقلال شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار