چند خبر کوتاه از استقلال

مدافع ملی پوش استقلال به احتمال زیاد اولین بازیکن کلیدی فصل گذشته این تیم است که از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.

   

    

به گزارش استقلال نیوز، امشب پس از مدت ها تیم فوتبال استقلال ایران به آرامشی نسبی رسید تا هواداران این تیم محمود فکری را به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم محبوبشان ببینند اما خبری که امشب کام هواداران را تلخ کرد جدایی یکی از با تعصب ترین بازیکنان استقلال و یکی ارکان اصلی خط دفاعی این تیم در فصول گذشته بود.

 

* روزبه چشمی از استقلال جدا شد!

روزبه چشمی

روزبه چشمی در شرایطی که هنوز رسما به ام صلال قطر نپیوسته است، در تمرینات این تیم حاضر شد. این در حالی است که پیش از این مدیران استقلال گفته بودند روزبه چشمی فصل آینده هم پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد. این در شرایطی است که چشمی بعد از پایان لیگ قهرمانان همراه با استقلال به ایران بازنگشت و امروز سایت رسمی این باشگاه تصاویری از او در حالی که در تمرینات ام صلال پا به پای سایر بازیکنان تمرین می‌کند، منتشر کرده است.

پیش از این هم رسانه الکاس قطر در خبری مدعی شده بود که چشمی با ام صلال قطر قرارداد امضا کرده است. 


  

* نکونام: در استقلال با اسم‌ها بازی کردند و مردم را فریب دادند!

از باشگاه استقلال یکی دو بار تماس‌هایی با من داشتند که به آنجا بروم. این موضوع را با آقای آذری در میان گذاشتم و با توجه به اینکه با فولاد قرارداد دارم دوست دارم در فولاد بمانم تا شرایط بهتری داشته باشیم و بتوانم به فوتبال خوزستان کمک کنم تا این تیم به جایگاه اصلی‌اش برگردد. هنوز جا برای پیشرفت در فولاد و رشد بازیکنان‌مان وجود دارد. برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم ولی فکر می‌کنم شرایط فولاد خیلی برای من مناسب است. صحبتی هم با هواداران استقلال دارم، طبیعی است که در فضای مجازی از من درخواست آمدن به استقلال داشتند ولی شرایط در این باشگاه اصلاً مناسب نیست و نمی‌خواهند وضعیت این باشگاه درست شود. این موضوع را باید صادقانه به مردم بگویم برای همین دوست نداشتم فعلا به استقلال بیایم. فولاد شرایط ایده‌آل من را دارد و ترجیح دادم در این باشگاه کارم را ادامه دهم. در استقلال با اسم‌ها بازی کردند و مردم را فریب دادند.


 

* حجت نظری: با امدن فکری تلاش هایمان جواب داد!

محمود فکری و حجت نظری

خیلی خوشحالیم که همه تلاش‌ها جواب داد و با زحمات عزیزانمان در حوزه اجرایی باشگاه توانستیم یکی از پیشکسوتان خوشنام استقلال را به عنوان سرمربی معرفی کنم.

امیدوارم محمود فکری در این مسیر با حمایت‌های پیشکسوتان بتواند بهترین نتایج را در ایران و عرصه های بین المللی برای استقلال به ارمغان بیاورد

 اخبار استقلال

           


 مطالب مرتبط:

استقلالی های قدیمی دستیاران فکری در استقلال؛ آبی ها از جمعه استارت می زنند

رسمی/ پایان بازی با احساس هوادار مظلوم؛ محمود فکری سرمربی استقلال شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار