سوپر جام

مدیر رسانه‌ای سابق باشگاه استقلال با انتشار متنی به اجرای سلیقه‌ای قوانین توسط سازمان لیگ به سود تیم پیروزی واکنش نشان داد.

          

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای سابق باشگاه استقلال (تاج) با انتشار متنی به اجرای سلیقه ای فوانین در فوتبال ایران واکنش نشان داد.

انگار همین دیروز بود که سعید فتاحی، مسؤول وقت کمیته مسابقات سازمان لیگ در اواخر «تیر» ۱۳۹۷ در پاسخ به درخواست باشگاه استقلال مبنی بر تاخیر دربی سوپرجام می‌گفت: «امکان برگزاری سوپرجام در تاریخ دیگر وجود ندارد، زیرا مسابقات دو تیم در طول فصل فشرده‌تر خواهد شد.»اما حالا در اواخر «مهر» ۱۳۹۹ و با این همه تاخیر به دلیل کرونا دیگر فشردگی مسابقات بهانه‌ای به حساب نمی‌آید و به راحتی سوپرجام به نیم‌فصل موکول می‌شود!

اگر از نفرت‌ها، ناسزاها و مغلطه‌های فضای هواداری قرمز و آبی می‌نالید و به دنبال بهبود این فضا هستید باید سازمان لیگ و مدیرانی که به راحتی در امور اجرایی مسابقات دخالت می‌کنند را نشانه بگیرید و آنها را مواخذه کنید. دو سال قبل زمین و زمان را بهم دوختند که امکان لغو دربی سوپرجام وجود ندارد و حالا چیز دیگری می‌گویند. این تضاد ناشی از رابطه به جای ضابطه در فدراسیون فوتبال ایران است و همین می‌شود که عنوان‌هایی مثل جام اسنپی بر سر زبان‌ها می‌افتد.

وقتی سازمان لیگ در تیر ماه مخالف لغو سوپرجام است اما دو سال بعد در اواخر مهر و با سه ماه تاخیر موافق لغو سوپرجام است، می‌توان نتیجه گرفت که به جای سازمان لیگ، باشگاه پرسپولیس و حامیان آنها تصمیم گیرنده هستند!

در این میان فضای هواداری در طبقات فدراسیون و سازمان لیگ را هم نباید نادیده گرفت. این واقعیتی است که متاسفانه جدی گرفته نمی‌شود و تا زمانی که باشگاه استقلال با صدای بلند و بدون لکنت علیه این تصمیم‌های سلیقه‌ای اعتراض نکند، پروژه تک‌قطبی شدن فوتبال ایران متوقف نخواهد شد.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

یکی برای همه، همه برای یکی/ قوانین و برنامه‌ها به نفع تیم حکومتی تغییر می‌کنند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار