خبر کوتاه از استقلال

مدیر برنامه استراماچونی اعلام کرد: سرمربی ایتالیایی استقلال به شرط عمل کردن به وعده مدیران استقلال به تهران بازخواهد گشت! 

 

به گزارش استقلال نیوز، فدریکو پاستورلو مدیر برنامه های آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال در صفحه شخصی خود در مورد آخرین وضعیت سرمربی استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

* پست جدید فدریکو پاستورلو مدیر برنامه های آندره آ استراماچونی 

ابراز محبت هواداران و بازیکنان تیم فوتبال استقلال در چند روز اخیر فوق‌العاده بوده و آندره‌آ استراماچونی را عمیقاً تحت تأثیر قرار داده است. تصمیم آندره‌آ برای ترک تهران تصمیمی کاملاً حساب‌شده بوده و در عین حال او بابت اتخاذ این تصمیم بسیار ناراحت است.

واضح است که این اتخاذ این تصمیم به هیچ عنوان با هدف عقد قرارداد با باشگاهی دیگر نبوده و صرفاً نتیجه چندین مورد تخلف جدی و دنباله‌دار باشگاه (استقلال) از مفاد مندرج در قرارداد فی‌مابین در ماه‌های اخیر بوده، مفادی که هنوز هیچ نشانه‌ عینی دال بر پایبندی باشگاه به آنها دیده نشده است. آندره‌آ آماده است به استقلال برگردد و هدایت تیمی که به تیم محبوب او تبدیل شده است را از سر بگیرد به شرط اینکه باشگاه هم با دلیل و مدرک ثابت کند حاضر است به تعهداتش و وعده‌هایی که داده عمل کند.

تمرین استقلال

* یاوه گویی مدیرعامل تیم محبوب دولت! علیه استقلال

در مصاحبه این شخص آمده است:

چرا هواداران، پیشکسوتان و مدیران استقلال به هر مشکلی که می‌خورند، ازتیم ما مایه می‌گذارند؟ هجمه زیادی روی باشگاه ما است. شما حکم‌های صادره کمیته انضباطی و اشتباهات داوری علیه ما را ببینید. در چند سال اخیر چقدر از اشتباهات داوری ضرر کردیم!!!؟ چرا گناه مشکلات خود را گردن تیم ما می‌اندازید؟ آن وقت می‌گویند تیم ما تیم دولتی است!  

به گزارش استقلال نیوز،یکی از بزرگترین خیانت های وزارت ورزش و جوانان در حق باشگاه استقلال انتخاب مدیران بی کفایتی است که اینگونه پاسخ چنین موجودات معلوم الحالی را بی جواب می گذارند. آن هم موجودی که کارنامه سیاهشان در ورزش کشور مشخص است.بهتر است این افراد به جای اینکه از واقعیت فرار کنند به فکر آبروی ریخته باشگاه خود باشند.

* تغییر زمان بازی استقلال و شاهین بوشهر

در شرایطی که قرار بود دیدار تیم‌های استقلال و شاهین بوشهر روز جمعه 22 آذرماه برگزار شود این دیدار به روز شنبه 23 آذرماه منتقل شود.
این دیدار روز شنبه و از ساعت 15:30 برگزار خواهد شد.
گویا وزارت ورزش هر جور شده در تلاش است که هواداران زیادی به ورزشگاه وارد نشوند تا از شعارهای احتمالی در امان باشد وگرنه بارها مشاهده شدهاست که تمامی درخواست های استقلال مبنی بر تغییر بازی هایش رد شده است!

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

آندره آ استراماچونی: هواداران استقلال مرا یاد دهه 80 ایتالیا می اندازند؛ در ایران بی‌نظمی کلافه ام کرده بود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار