چند خبر کوتاه از استقلال

مهاجم جوان تیم استقلال که از بی فکری مسئولین این باشگاه گلایه کرده بود در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته است. 

 

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال (تاج) در نظر دارد با مهاجم جوان این تیم برخورد انضباطی کند.

      

* دیدار علی جباری با سرپرست موقت استقلال

صبح امروز (سه‌شنبه) جلسه‌ای با حضور احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان و محسن خمارلو معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال برگزار شد.
در این جلسه پیرامون شرایط باشگاه از جمله وضعیت پیشکسوتان و آکادمی استقلال بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
همچنین در این جلسه مقرر شد تا اقداماتی جهت بالا بردن امور رفاهی پیشکسوتان ، برگزاری دیدار با پیشکسوتان و تجلیل از آنها صورت گیرد.


 

 * جریمه در انتظار مهاجم استقلال

زکریا مرادی هافبک جوان استقلال با جریمه نقدی مواجه خواهد شد.

مرادی که با مصاحبه‌اش علیه مسئولان باشگاه در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت باید به زودی با حضور در محل باشگاه پاسخگوی رفتار خود باشد. ظاهرا قرار است این بازیکن با جریمه نقدی سنگین روبه‌رو شود.


 

* آل‌اشپورت خواهان غرامت است

وحید جعفری، نماینده آل‌اشپورت در خصوص بحث شکایت از استقلال به دلیل عدم همکاری با این شرکت توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

ما یک قرارداد سه ساله با آقای فتحی داشتیم. یکسری مشکلات در سال اول قرارداد به وجود آمد که مانع ادامه همکاری ما شد. این مشکلات از سوی باشگاه استقلال از جمله نپوشیدن پیراهن ما توسط دروازه‌بان این تیم و سرمربی وقت استقلال بود. طی نشستی که با آقای سعادتمند داشتیم، ما این مشکلات را به نفع باشگاه استقلال حل کردیم و می‌خواستیم قرارداد خود را ادامه دهیم.وحید جعفری، نماینده آل‌اشپورت: ما یک قرارداد سه ساله با آقای فتحی داشتیم. یکسری مشکلات در سال اول قرارداد به وجود آمد که مانع ادامه همکاری ما شد. این مشکلات از سوی باشگاه استقلال از جمله نپوشیدن پیراهن ما توسط دروازه‌بان این تیم و سرمربی وقت استقلال بود. طی نشستی که با آقای سعادتمند داشتیم، ما این مشکلات را به نفع باشگاه استقلال حل کردیم و می‌خواستیم قرارداد خود را ادامه دهیم.
وقتی که آقای سعادتمند رفتند، ورق برگشت و نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد که مدیران پیگیر قراردادی که منعقد شد نبودند. قرارداد مشخص است و ما آمادگی انجام تعهدات پیرو قرارداد را داشته‌ایم و اعلام کردیم که در چارچوب قرارداد قرار بود اقدامات لازم را انجام دهیم.

ما از طریق مراجع قانونی حق خود را مطالبه خواهیم کرد. اعدادی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود می‌تواند بیشتر یا کمتر شود اما در نهایت دادگاه مبلغ جریمه را مشخص می‌کند. با توجه اینکه باشگاه استقلال بدون هیچ دلیلی این قرارداد را فسخ کرده، پیگیری خود را انجام خواهیم داد تا حق ما در این خصوص ضایع نشود. این تخلف می‌تواند منجر به جرایم سنگینی شود.


 

 

* اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال مشخص شد

با اعلام احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ، آقایان علی جباری،نصرالله عبداللهی، جواد قراب، بهتاش فریبا، جواد زرینچه، محمد نوری و خسرو حیدری به عنوان اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال منصوب شدند.


 

* هشدار مدیران استقلال به توهین کنندگان به ارکان باشگاه!

به گزارش سايت رسمی باشگاه استقلال، معاونتهای فرهنگی و ارتباطات و حقوقی در حال بررسی و جمع آوري مطالب وهن آور، كذب و توهینهای انتسابی به ارکان باشگاه در کانال های بی هویت تلگرامی و فضای مجازی با سواستفاده از نام استقلال و هواداران استقلال است. بدیهی است پس از جمع آوری و مستندسازی مطالب توهین آمیز علیه ارکان باشگاه، اقدام سريع قانونی و قضایی علیه مرتکبین آغاز و تا حصول نتيجه اقدام خواهد شد.


 

* استقلالی ها تا اظلاع ثانوی ممنوع المصاحبه شدند!

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، با تصمیم احمد مددی و اعضای هیات مدیره استقلال، جهت حفظ آرامش تیم استقلال، تا اطلاع ثانوی، بازیکنان بدون مجوز از سوی سرپرست و مدیر رسانه‌ای استقلال حق مصاحبه نخواهند داشت.

همچنین معاونین و مدیران باشگاه استقلال هم جهت آرامش تیم از هرگونه اظهارنظری در رسانه‌ها خودداری خواهند کرد.


 

* اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص اظهارات نماینده شرکت آل‌شپرت

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، در خصوص اظهارات آقای جعفری به عنوان نماینده شرکت آل‌شپرت در خصوص علت ادامه نیافتن همکاری باشگاه استقلال با شرکت زربافان اقلیم تجارت، باشگاه استقلال نکات زیر راجهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌‌دارد: 

- قرارداد باشگاه استقلال با شرکت زربافان اقلیم تجارت در پایان تیر سال جاری به پایان رسیده است.

- بعد از پایان قرارداد، مکاتباتی جهت  اصلاح عملکرد، شفاف شدن تعهدات مالی طرفین و نحوه تمدید قرارداد انجام شد، حتی تفاهم نامه‌ایی تنظیم تا طرفین ظرف مدت سه ماه نسبت به انعقاد قرارداد جدید اقدام نمایند ولی به دلیل اینکه مدیرعامل این شرکت در ایران نبود و فرد معرفی شده به باشگاه استقلال به لحاظ حقوقی اختیار عقد قرارداد را هم نداشت، در نهایت موضوع موکول به حضور مدیرعامل شد که متاسفانه باوجود حضور ایشان در ایران، حاضر به انعقاد قرارداد نشد و نتیجه‌ای حاصل نشد.

- در همین راستا به دلیل شروع مسابقات و عدم همکاری آن شرکت پیگیری موضوع از شرکت‌های دیگر پس از پایان مهلت سه ماهه مقرر شده آغاز شد.

- بر اين اساس، مغايرت در فاکتورهای اعلامی نماینده آل‌اشپرت با آنچه که در انباری باشگاه استقلال ثبت شده، و مطالبه مبلغ  ۷۰۰ میلیون توماني بابت همان فاکتورها جهت ادامه و تمدید قرارداد و پاره‌ای تعهدات عمل نشده از سوی آن شرکت، باعث توقف همکاری استقلال و شرکت مذکور گرديد.


 

مسئول ورزشگاه مرغوبکار منصوب شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، طی حکمی از سوی احمد مددی، مرتضی کامرانی به عنوان مسئول ورزشگاه مرغوبکار منصوب شد.

کامرانی سابقه مدیریت در کمپ مرحوم حجازی و زمین چمن مجموعه انقلاب را در کارنامه دارد.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

زکریا مرادی: مددی به فکر بازیکنان نیست؛ من را به باشگاه خودم راه نمی دهند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار