باشگاه استقلال

هیات مدیره بی کفایت باشگاه استقلال با وجود اینکه اصول اولیه مدیریت فوتبال را هنوز یاد نگرفته اند علیه یک دیگر افشاگری های دور از اخلاق می کنند.

   

به گزارش استقلال نیوز، هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در این چند سال به معنی واقعی کلمه بی کفایت ترین هیات مدیر تاریخ پُر افتخارترین باشگاه ایران است.

«کانون بحران» بودن برای استقلال و استقلالی‌ها تبدیل به عادتی ترک نشدنی شده و اگر آبی‌ها مدتی را بدون بحران سپری کنند باید تعجب کرد. خوشی و ناخوشی در این تیم کاملاً سینوسی است و سرازیری‌ها خیلی زود به سربالایی می‌رسد. کافی است یک اتفاق خوشایند در این باشگاه بیفتد تا بلافاصله بحرانی جدید در آن ایجاد شود.

تنها یک پیروزی و پس از آن باز شدن پنجره بسته نقل و انتقالاتی بعد از چند ماه کافی بود تا بحران تازه‌ای در این تیم شکل گیرد. در حالی که بازیکنان استقلال بابت تعدیل مبلغ قرارداد خود ناراضی بوده و به نظر می‌رسید بحران اصلی آبی‌ها این موضوع باشد، شب گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی مدیر پیشین و کنونی باشگاه در بالاترین سطح ممکن به درگیری زنده رسانه‌ای پرداختند تا مرزهای درگیری رسانه‌ای جابجا شود.

در حالی که بازار سند رو کردن و شاهد گرفتن در این درگیری کاملاً داغ بود، پخش یک فایل صوتی مربوط به گذشته از طریق گوشی تلفن همراه مرزهای درگیری‌های رسانه‌ای در فوتبال ایران را جابجا کرد. این اتفاق به قدری عجیب بود که به جز بینندگان تلویزیونی، حتی مجری برنامه هم مبهوت شده بود و رفتار وی نشان داد در عملی انجام شده قرار گرفته است.

استقلالی‌ها که سالهاست نتایج و جام‌های متوالی را می‌بازند، دیشب اخلاق را هم باختند و این رفتار تا مدتها سوژه‌ای بر علیه‌شان است. حالا دیگر در این باشگاه اخلاق و اعتماد جایگاهی ندارد و مسلماً مدیران حتی از صحبت کردن با یکدیگر هم واهمه دارند چون می‌دانند هر آن ممکن است سندی بر علیه خود بسازند که به موقع از آن استفاده شود.

باشگاه استقلال که سابقه‌ای طولانی و ۷۵ ساله در فوتبال ایران دارد و یکی از معدود باشگاه‌هایی است که آن را صاحب مکتب اخلاقی در فوتبال می‌دانند و از اولین سالهای فعالیت آن اخلاق مداری در کنار نتیجه گرایی توسط افرادی مثل مرحوم علی دانایی فرد، رایکوف، منصور پورحیدری و دیگران جز اولویت‌ها قرار داشت، حالا در سطح چندان بالایی از نظر اخلاقی قرار ندارد و این عجیب است. 

 

منبع : مهر

اخبار باشگاه استقلال

         


 مطالب مرتبط:

میثاقی و خنده به ریش استقلالی ها/ هیات مدیره خائن و آفتی که وزیر به جان استقلال انداخت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار