محمدحسین میثاقی

برنامه دیشب فوتبال برتر و حاشیه سازی مجدد محمدحسین میثاقی برای استقلال واکنش های زیادی در پی داشت.

   

به گزارش استقلال نیوز، برنامه دیشب فوتبال برتر که با حضور اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) به عنوان مهمان برنامه و اجرای محمدحسین میثاقی به روی آنتن زنده شبکه 3 رفت و حواشی عجیب آن که بیشتر برای حاشیه سازی برای استقلال و تنفیر و تطهیر وزیر ورزش برنامه ریزی شده بود، واکنش های متعدد و شدید پیشکسوتان و هوادران استقلال را در پی داشت که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

 

* امیرحسین صادقی:

امیرحشین صادقی، کاپیتان پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال هم با مقصر دانستن وزیر ورزش در خصوص اتفاقات این باشگاه و متهم کردن سعادتمند و خلیل زاده به تزویر و دو رویی عنوان کرد برای قطع ریشه این ها از استقلال باید به رهبر معظم انقلاب متوصل شد:

امیرحسین صادقی

 

* امیر رفیعی:

امیر رفیعی، هنرمند و تهیه کننده فوتبالی کشور که دو مستند فراموش نشدنی "من ناصر حجازی هستم" و "آبی به رنگ آسمان" از ساخته های او است در واکنش به برنامه دیشب فوتبال برتر، پیکان انتقادها را به سوی وزیر ورزش نشانه گرفت و اظهار تعجب کرد که چرا وزیر ورزش بعد از فجایع به بار آمده در خصوص ویلموتس، استراماچونی و کالدرون استیضاح و برکنار نمی شود:

امیر رفیعی

 

* مهدی عبدیان:

مهدی عبدیان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در حین پخش برنامه دیشب با انتشار استوری زیر به صحبت های خلیل زاده و سعادتمند واکنش نشان داد. البته به نظر می رسد عبدیان این متن را علیه سعادتمند منتشر کرده است:

مهدی عبدیان

 

* مرتضی هاشمی زاده:

مرتضی هاشمی زاده که 2 فصل سابقه حضور در استقلال را دارد و این سالا همواره یکی از معدود پیشکسوتانی بوده است که همصدا با هواداران مقابل تبعیض ها و ظلم های وزارت ورزش علیه استقلال موضعگیری های شدیدی انجام داده با انتشار متن زیر در استوری اینستاگرامش با لحنی بسیار شدید به شو مضحک برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد:

مرتضی هاشمی زاده

به گزارش استقلال نیوز، محمد حسین میثاقی که ادای آدم های خوب را در می آورد، چرا حالا که استقلال به آرامشی نسبی رسیده اینگونه سعی در به حاشیه بردن این تیم دارد؟

کامل مشخص بود سوالاتی که قرار بود از خلیل زاده پرسیده شود با او از قبل هماهنگ شده است و همچنین روی خط آمدن سعادتمند هم هیچ دردی از آبی ها دوا نکرد به جز اینکه بخواهند آقای وزیر! را تطهیر و او را آدم خوب این ماجراها نشان دهند!

اما متاسفانه کور خوانده اید! هوادار استقلال چهره پلید شماها را شناخته و این بازی ها برایشان چیزی جز حیله و مکر و فریب محسوب نمی شود.

آقای میثاقی که با زیر آب زنی استادت به اینجا رسید.. در برنامه ای با حضور رسول پناه، به اتهاماتی که او علیه گل محمدی و سایر دوستان قرمز پوشت زده است(از افشین پیروانی گرفته تا کریم باقری، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی و..) رسیدگی کن تا به ما ثابت شود تمام این حرف هایی که علیه ت نوشته ایم سوتفاهم بوده، آنگاه با شجاعت از تو معذرت خواهی می کنیم.

اخبار استقلال

         


 مطالب مرتبط:

میثاقی و خنده به ریش استقلالی ها/ هیات مدیره خائن و آفتی که وزیر به جان استقلال انداخت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار